sobota 21. února 2015

Spotřebováno: leden, únor 2015

Ahojte všichni kdo mě čtete :)
Za okny je nádherný slunečný den, i když sluníčko je dost zubaté.
Konečně jsem našla čas na moje první SPOTŘEBOVÁNO! Tak jdeme na to.
Nejdřív všechno pohromadě.


A teď jdeme na jednotlivé produkty.


1. Dermacol Aroma ritual, osvěžující tělový krém: vodní meloun

Bohatý tělový krém se sladkou vůní vodního melounu. Zjemňuje a zvláčňuje pokožku, zanechává ji svěže provoněnou a povzbuzuje mysl. Extrakt z melounu pokožku hydratuje a podporuje její regeneraci. 
Toliko popis z krabičky.
Můj názor:
Přesně jak píší na etiketě- sladká vůně- tak sladká, až je toho moc. Ze začátku je to super, ale postupně mě vůně přestávala bavit, nakonec jsem se těšila až bude konec. Konzistence je ale opravdu příjemná, hedvábná. Rychle se vsakuje a stačí ho málo.
Takže kdo máte rádi slaďoučké vůně, jděte do něj.
Cena: 59.- Kč, kupováno v akci.

2. Dermacol Aroma ritual, zklidňující tělové mléko: tibetský jasmín


Zjemňuje povrch pokožky, zklidňuje ji a chrání. Islandská voda osvěžuje a pokožka zůstává dokonale hydratovaná. Vůně jasmínu pokožku příjemně provoní, zklidní mysl po náročném dni a povzbudí psychiku.
Můj názor: 
Ach jo, nic tak nevoňavého jsem dlouho nečichala :-) Vím, je to ryze subjektivní a co mně nevoní, druhý bude nadšeně ňufat furt. Ale mě tato vůně povzbudila k rychlému nákupu jiného mléka. Konzistence dobrá, hezky se roztírá. 
Cena: 99.-                                                                                   


Obsahuje UV filtr a výtažky 100% přírodního původu z granátového jablka, perel a mandlového oleje. Pečující složení vlasy chrání a vyživuje a přitom zachovává jejich zářivou barvu.
Můj názor:
Tento šampón mi asi nesedl-jsem si říkala po prvním použití.
Po prvním použití se mi udělaly lupy...což mě fest naštvalo. Odsunula jsem ho a používala jiný. Pak mi šampón došel a já z nouze sáhla znovu po tomto. A světe div se...nic. Zvláštní.
Takže nakonec dobrý.
Vůně je taková šťavnatě ovocná, příjemná.
Cena: 49.90.-

4. Palmolive sprchový krém Sanft&Sensitiv

Jelikož je kupovaný v Německu a já německy neumím ani ň, popisek z etikety nebude :-) Co jsem pochopila je 100% přírodní s mlékem a aloe vera.
Můj názor:
Nádherná vůně čistoty, fakt. Taková jemná, nevtíravá, přitom intenzivní. Nevysušoval a hezky pěnil.
Jediné mínus- otvírání. Drželo tak fest, že jsem měla co dělat, abych pokaždé nevolala muže, aby mi ji otevřel :-) Ale to minus je malé a bezvýznamné.
Cena: tu si nepamatuji, ale cca 1 euro.


     5. Avon anti- perspirant deodorant: Activelle a Dynamic fresh

Kuličkový deodorant antiperspirant. Nenanášejte na poškozenou pokožku.
Můj názor:
Mám tyto antišmudliky ( jak jim říkám) ráda. Je mnoho názoru na to proč je nepoužívat. Ale mě prostě gelové nebo tuhé deodoranty vadí. Mám po nich lepkavé podpaží nebo mi nechávají skvrny na oblečení.
Oba dva mě příjemně voní. Ten modrý používá můj muž, ale já, když mi dojde můj, mu ho občas použiji:-) A zelený, to je můj miláček. Je se zeleným čajem, tu vůni miluji.
Cena: 39.- za kus 

6. Crea-m vzorečky

                                       
CREA-M, značka vysoce kvalitních kosmetických produktů, vyniká vtipným designem a filozofií.CREA-M přichází s nabídkou kompletní řady kosmetických výrobků na obličej a tělo,
se svěží image, bez parabenů, s vysokou koncentrací aktivních látek.
Můj názor: ¨
Dostala jsem 4 vzorečky v prosincovém Lady boxu. Je to španělská kosmetika.
       a) antiaging serum- což je sérum proti stárnutí. Asi bych ho potřebovala, k dokonalé                                    recenzi, celý. Ale i tak lze říct, že je veeeelmi příjemný. Konzistence je hodně                      tekutá, taková vodička. Vzorek mi stačil na 2 použití. Každopádně bych za něj ty prachy asi                 nedala:-)
 Cena: zjištěno na netu: 949.-/ 30 ml 
      b) skin brightening- rozjasňující hydratační krém. Oooo, jak ten byl voňavý a příjemný a             úžasný....jo, jo s tím bych se mazala furt.
Cena: 749.-/ 50ml
       c) revitalizační crem- platí to co za b)
Cena: 789.-/ 50ml
        d) sensitiv skin- hydratační krém na citlivou pokožku. Ano, taky voňavý a super. Konzistence u všech je velmi příjemná, hedvábná.
Cena: 549.-/ 50ml 
Takže suma sumárum...jo, tato kosmetika má za 1.

7. Skin&co- truffle therapy serum-vzoreček


Značka pochází z Itálie. Je to přírodní značka a její základní surovinou jsou vzácné lanýže. Firma má dlouhou historii a čerpá právě z rodinných tradic. Dnes nabízí širokou škálu pleťových a tělových produktů, které jsou zaměřeny primárně na boj proti vráskám. V jejich kosmetice najdete jen kvalitní suroviny pocházející z domácí Itálie a naopak se nemusíte obávat parabenů, sulfátů, ropných komponentů, umělých barviv a dalších dráždivých látek.
Můj názor: 
Pleťové sérum pro povadlou pleť. tato kosmetika používá do svých produktů lanýže :-) Já bych je raději do jídla.
V každém případě jsem byla spokojená. Na pleti bylo sérum hned vstřebané a krásně ji vypnulo. Vzorek mi stačil na 7 večerů. Ovšem ta cena....
Cena: 80 dolaru/ 30ml

8. Ceumed lipo balzám- vzoreček


CEUMED BABY krém slouží k ošetření suché, extrémně suché a popraskané pokožky, mírní suchost pokožky způsobenou atopickou dermatidou. Díky unikátnímu obsahu rychle zabezpečuje vyrovnání ztrát lipidů a vody v pokožce.
Můj názor: 
Tato kosmetika je pro děti, já ji dostala na jednom semináři a vyzkoušela na své zralé pleti:-) Je to takové tekutější mlíčko, které je bez zápachu i vůně a mojí pleti neublížilo. Prostě děťátkovská kosmetika. ¨No, proč ne.
cena: 149.-/ 100ml

9. Yankee candle: Christmas cupcake


Můj názor: nádherná, omamující, okouzlující vůně vánočního cukroví. Co k tomu víc říct? 
Cena: 35.-

Toť vše. Napište mi svoje názory a postřehy, kterou kosmetiku znáte a jakou máte zkušenost vy. 











.  
                

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.