sobota 4. dubna 2015

Recenze: Řasenka a tělový krém Dermacol

Řasenka Dermacol Imperial Maxi Volume & Lenght

Řeklo by se " řasenka", prostě si nějakou koupím a je to. Zajdu do obchodu a zírám....takových druhů, kterou si vybrat? Rimmel, Dior, Maybelline...
Ale pamatujete dobu před rokem 1989? Já ano.....

Všechno byl DERMACOL. Něco jako - všichni jsou GOGO :-) Fakt.

Takže, když jsem se zeptala: ,, Ty máš na obličeji dermacol?". V podstatě jsem se ptala: ,, Ty máš na obličeji make up?". Prostě dermacol ( to malé ,,d" je na místě) byla veškerá kosmetika- rtěnky, stíny, řasenky, make up.....všechno. Vůbec jsem netušila, že Dermacol je značka kosmetiky ( proto to malé d).

Tím pádem byla moje první řasenka, co? Ano, Dermacol- teď už s velkým D. Jiná možnost nebyla, takže jsem ani neřešila, jaká je. Vlastně jsem ani nevěděla, že bych to měla/mohla řešit. Nikdo neměl žádnou jinou značku, takže nebyla možnost srovnávání...no, možná někdo měl něco jiného, ale o tom jsem já nevěděla. A co nevidím- to neexistuje :-) 

Po naší sametové revoluci na trh vběhli tygři a zaútočili- Maybelline, Rimmel, Max faktor, Yves Saint Laurent, Dior..... Kdeže byla nějaká stará značka Dermacol? Všechny jsme chtěly to nové, to in, to co jsme nikdy neměly....

Je 26 let po revoluci a já vyzkoušela různé značky, byla různě spokojená. Jednoho dne jsem brouzdala na internetu, přesněji na portále parfums a do oka mi padlo známé slovo- DERMACOL. Jejda, ona tato firma existuje? Podívám se, co nabízí.....no, hoooodně věcí. Já nutně potřebovala řasenku. A našla :-)




Na parfums.cz ji můžete koupit ZDE za 229.- Kč. 

Popis:
Jedinečná řasenka Dermacol Imperial poskytuje vašim řasám maximální objem a prodloužení. Je vysoce odolná proti rozmazávání. Speciální maxi kartáček přináší oslnivý vzhled. Řasy dokonale natočí, oddělí a zvětší jejich objem. Mimořádně krémová textura s vysokým obsahem pigmentů k nim úžasně přilne. Jedinečné složení s výtažky z bambusu, vitamin E a D-panthenol zajistí řasám regeneraci, ochranu a dlouhodobý lesk. Řasenka Dermacol Imperial nabízí báječnou intenzivní barvu, která neopadává. Vaše řasy zanechá výrazně plnější.

Účinky:

  • poskytuje maximální objem a prodloužení
  • zabraňuje slepování řas, rozmazávání
  • regeneruje
  • dodává oslnivý lesk
  • dlouhotrvající efekt
  • intenzivní barva

Složení:

  • výtažky z bambusu - vyživují a ochraňují
  • vitamin E - chrání před škodlivými vnějšími vlivy
  • D-panthenol - zvláčňuje, regeneruje a vyživuje

Jak aplikovat:

Naneste několika tahy na spodní i horní řasy pomocí speciálního kartáčku.
Oftalmologicky testováno.

www.parfums.cz

Nejdříve jsem se obávala velkého kartáčku. Je takový...jumbo :-) Ale bez obav. Krásně se s ním pracuje, prodlouží a zatočí řasy. Neslepuje je. Mně prostě vyhovuje. 
A proč o ní píšu? Protože mám ráda návraty k dobrým věcem. Protože miluji české firmy. A protože jsem měla pocit, že si to tato řasenka zaslouží :-)

Aroma rituál- osvěžující tělový krém Vodní meloun



Tady budu, bohužel, trochu kritická. Už jsem o něm psala ZDE
 Vlastně, to snad ani není kritika, je to můj subjektivní názor....mně prostě nevoněl. Respektive, voněl, ale moc :-) To kyselo je málo kyselý :-)

Má úžasnou, hladkou a příjemnou konzistenci. Dobře se roztírá a není mastný, ale....ta vůně. Ze začátku nevadí, je opravdu melounová, ale po pár dnech jsem neměla chuť se jím mazat. Taky mi trvalo snad rok než jsem krabičku vyprázdnila. 

Popis:
  • BENEFITY: Dermatologicky testováno – s melounovým extraktem
  • TYP POKOŽKY: Pro všechny typy pokožky
Bohatý tělový krém s melounovým extraktem dokonale pečuje o pokožku a zanechává ji hedvábně jemnou. Sladká vůně vodního melounu osvěžuje unavenou pokožku těla a povzbuzuje mysl.
Cena: 149.- Kč...já ho kupovala v akci za 59.- Kč :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.