neděle 3. května 2015

Brandnooz: Duben 2015

Duben- za kamny budem. Tak já mám kamna ( rozuměj topení ) vypnuté, zima mi není a aprílové počasí, které na začátku dubna bylo, mi vůbec nevadilo, protože bylo aprílové. A tak to má být :-) Mám ráda, když jsou věci tak jak mají být....
A box přišel tak jak měl :-)

Pravda, když jsem si ho na poště vyzvedla, byl dost lehký. Jednou rukou jsem ho unesla :-)




Bonavita : Křehké rohlíčky s celozrnnou moukou

 Křehké rohlíčky s celozrnnou moukou, jsou ideální ke svačině či lehké večeři. Můžete si je namazat sýrem cottage, posypat pažitkou či přidat kvalitní šunku. Díky své dlouhé trvanlivosti na vás budou čekat doma dlouho čerstvé a křupavé.
Cena: 35,90.-
Můj názor: Křupavé, dietní tak, že si nedovolíte na ně položit nic víc kalorického než rajče :-) 

Strážnické brambůrky: Nesolené, Pepř a sůl


Více jako 25-ti letá tradice a výběr těch nejkvalitnějších surovin. To je jihomoravská firma Petr Hobža. Ochutnejte nyní inovaci roku 2012 Černý pepř a sůl a taky novinku roku 2014 Nesolené brambůrky.
Cena: 11.90.-
Můj názor: Nejsmeeee čipsyyy, jsmeee, brambůrkyyy, brambůrky z Moravyyyy....tento popěvěk mi leze na nervy, ale nutno uznat, že Strážnické brambůrky, jsou opravdu ty echt české, mastné a výýýýýborné brambůrky, jaké si pamatujeme z hospod za totáče. Takže, pokud se potřebujete promastit, nabrat trochu kil, tak směle do nich:-)

Korunní: Tonic


Perlivá minerální voda s příchutí oblíbeného tonicu a novinka roku 2014 v kategorii nealko nápojů soutěže "Volba spotřebitelů". Korunní tonic neobsahuje chinin, takže ji bez obav mohou pít děti i těhotné ženy. Typicky nahořklou chuť dodává přírodní hořčina Quassin.
Cena: 12,30.-/ 0,75l
Můj názor: Proč ne? Pokud máte plné zuby různých ovocných příchutí a zatoužíte po něčem mírně hořkém, zkuste tuto minerálku.

Nescafe: Sweet vanilla, Warmy caramel



Nescafé 3v1 rozšiřuje své kávové menu o dvě příchutě. Jemný dotek Sweet vanilla a hřejivá varianta s příchutí karamelu.
Cena: 5.90.-/ 1 ks
Můj názor: Já tyto tři v jednom věci nemám ráda. Jednak nesladím a taky nemám důvěru, když je moc něčeho v něčem :-) Ani šampon 2v1 nepoužívám.
Dcera mě přemluvila, ať ochutnáme hned každá jeden a vzájemně od sebe. Vanilka krásně voněla hned po vysypání, karamel měl zpoždění, čekal totiž na horkou společnici-vodu. Ten, kdo má tento typ kávy rád, ji ocení. My co preferujeme černou a hořkou nee.

Vitana: Marinované kuře, Marinovaná krkovička



Na letošní grilovací sezonu připravila Vitana speciální kombinaci koření pro rozmíchání v pomerančové a citronové šťávě. Ovocná šťáva dodá šťavnatou chuť, přirozeně maso zjemní a ochrání před vysušením.
Cena: 18,80.-/ kus
Můj názor: Někdo tvrdí, že směs koření je na prd, že nejlépe si ji udělá člověk sám...blá, blá, blá...Já vařím moc ráda ( už jsem tady někde psala, ne?), a nemyslím si, že použitím připravené směsi překračuji pravidla kuchařského umění. A tyto směsi jsou povedené.


Mentos: Soda mix roll

Oblíbené Mentos bonbony v typickém ruličkovém balení přichází s letní novinkou. Nová příchuť je atraktivním mixem 3 různých příchutí- citrónová, pomerančová a kola limonáda.
Cena: 17,90.-
Můj názor: Prostě Mentos, co k tomu říct? 

Corny: Big fruit

Konečně Corny big fruit plná ovoce, která se vám v létě nerozpustí do kapsy. Nová řada obsahuje pořádnou nálož ovoce a je bez čokolády.
Cena: 14,90/ 40g
Můj názor: Tyto tyčinky jsou výborné. Minule jsem dostala jahodovou a teď jablíčkovou. Doporučuji ochutnat.

Vitana: Grunt polévka

Grunt polévky jsou vyráběny tradičním vařením za tepla. Propojí tak chutě jednotlivých složek. Pastovitá konzistence uchová charakteristickou chuť a vůni a snadno se rozpouští v horké vodě.
Cena: 28.90.-
Můj názor: Nemám nic proti polévce v pytlíku nebo vaničce. Jako alternativa večeři, když se mi fakt nechce stát hodinu u plotny.....proč ne? A tato vaničková verze se mi líbí. Navíc česneková- mňam. Nevím jestli je opravdu grunt, ale dobrá je.


 Efko: Pronto per pasta


Sušená rajčata s feferony a česnekem, delikátní chuť feferonů ve směsi doplňují sušená rajčata, slunečnicový olej a čerstvý česnek.
Cena: 59,90.-/ 175g
Můj názor: Neodolala jsem, rozdělala je a ochutnala....mmmmm, to je dobrota. Moc se těším až zkusím některý z receptů ze sešitku, který v boxu byl ( zapomněla jsem ho blejskout, pardon).


 Marianne: Bydlení

Praktické informace, návody a konkrétní tipy. Stránky časopisu jednoduše ukazují, že bydlení jako součást moderního životního stylu nemusí být jen jednorázovou starostí, ale každodenní radostí.
Cena: 65.-
Můj názor: Já nejsem proti časopisu v boxu. Nesmí být ale nejdražší položkou v jinak potravinovém boxu. Vlastně by tam měl být zadarmo.
 Už vůbec to nesmí být omlouváno tím, že pro dodržení reklamované ceny boxu, ho doplní tímto nepotravinářským produktem. 
Ne ne, vy se hold musíte víc snažit získat pro nás- recenzenty, ochutnávače, potencionální kupující a doporučovače-  více firem, které by do boxu chtěly přispívat. Tak je to, milý týme z Brandnooz :-) 


Celkově box hodnotím jako průměrný. A těším se na další :-)
















5 komentářů:

  1. Pěkné dobroty tam byly. :-) Já také nejradši používám koupenou směs koření než abych si míchala něco sama.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak na začátku zmiňujete kamna, vy už v kamnech netopíte v dubnu? Tento rok jsme museli topit v našem designovém krbu až do Května vlastně. Byla nějaká zima. A o to horší, bude dle mého letošní zima. Máme září a teploty přes 20 nejdou. Tak si budeme muset obstarat asi hodně dřeva nebo briket, aby nám bylo hezky teplo :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.