neděle 31. května 2015

Spotřebováno: duben/ květen 2015

Je tu oblíbené spotřebováno. Za dva měsíce je toho docela dost, takže žádné řeči, jdeme na to.

Všechno pohromadě





Krém na ruce Pure alias Natural


Tento krém jsem dostala v mém prvním a posledním Lady boxu. Mimochodem, víte, že tyto boxy skončily? Ani se nedivím. Takové zklamání, jaké jsem zažila v prosincovém (!) lady boxu, jsem dlouho nezažila. 
Zpátky ke krému. Je výborný. Po nanesení sice máte pocit mokrých rukou, hned se ale vstřebá a ruce jsou hebké a jemné. Navíc nádherně vanilkově voní. 
Ovšem ta cena: 232.- , to prostě za krém na ruce nedám!

Yankee candle


Jak vidíte mám dvě vůně do auta a jeden klasický vosk. Bohužel,  všechny tři mě zklamaly. 
Vosk- citrus tango- voněl neskutečně lacině a málo. 
 Vůně do auta- vlahost večerního vzduchu a čistá vůně hvězdné oblohy....prostě jsem byla zklamaná. Intenzita vůně jakž takž, ale jen pár dnů, pak nic. Ani vůně jako takové nebyly to pravé ořechové. Na to, že balení tří stojí 178.- Kč...naštěstí jsem je nekupovala, ale vyhrála v giveaway. Poslední z balíčku- vůně kůže- mi visí v autě. o ni příště.

Make up Maxfactor


Tohle je můj miláček. Více se rozepisovat nebudu, protože recenze je ZDE

Lipton- green tea Lemon Macaroon


Tento čaj se stal TOPkou mojí dcery. I o něm jsem psala ZDE Je stálicí v naší domácnosti, máme snad páté balení a pořád se neomrzel :-)
Cena: 49,90.- trochu vyšší :-)

 Konopný balzám


Je od firmy Herbavera a koupila ho dcera, která chtěla zkusit něco jiného. A překvapil- příjemně. Měl by v něm být konopný olej lisovaný za studena a je bez silikonů. Docela hezky voní. Používaly jsme ho místo kondicionéru. Navíc- česká firma, což je super. Stránky firmy Herbavera
Cena: 45.-...krása :-)

Kosmetické tampony Tesco


Proč sem dávám odličovací tamponky? Protože jsou super! Mnoho blogerek pěje chválu na odličovací vlhčené ubrousky a  odličovací tampony z Douglasu čí kdoví odkud, které jsou za nemalé peníze. Mě vlhčené ubrousky neskutečně dřou oči. Tak jsem zkusila tyto tescácké tampony a ejhle....100% bavlna, 120 ks a maximální spokojenost.
A cena: 19.90.- no, nekupte to :-)

CIEN- lak na vlasy a sprchový gel pro muže 2 v 1


Sprcháč pro muže- někde jsem psala, že nemám ráda věci dva v jednom. To platí. Vyjímku tvoří produkty pro muže. Ne, že by byly lepší než ty pro ženy, ale...znáte chlapy. Tento je opravdu dobrý, krásně chlapsky voní a nevysušuje. 
Cena: ?? kolik může stát?? kolem 40 .-?

Lak na vlasy- to už taková hitparáda není. Moc mi nevoní, trochu slepoval vlasy, ale že bych ho nedoporučovala, to zase ne. Pokud chcete za málo peněz trochu muziky, tak do něj běžte.
Cena: ?? ach jo, zase alzhaimer :-)

Avon- zjemňující krém na paty


Dávám do spotřebováno, ale není spotřebován. Jsem trochu líná vmasírovávat si krémy na paty. Navíc jsem neměla pocit, že by to něco dělalo. Docela dlouho jsem musela čekat až se vstřebá, a to mě nebaví. 
Cena: kolem 70.- v akci


Excipial U Hydrolotion


Dcera je atopička, takže potřebuje specialní kosmetiku a tuhle od Excipialu můžu doporučit. Je to emulze s ureou, kterou 2-3x denně natíráte postižená místa nebo na celé tělo. Je jemně parfémovaná a neznám snad nikoho, kdo by na ni měl reakci. Rozuměj, alergickou reakci.
Cena: +/- 90.-

REVLON- vlasová guma?


Mám ji doma tak dlouho, že už si nepamatuji na co je :-) Na vlasy, to vím. Dala mi to moje sestra, abych si s tím doupravovala účes. Jenže já jsem na to trochu kopýtko, takže jsem to skoro nepoužívala. Šup s tím do koše.
Cena:?? 


AVENE- denní emulze na červené skvrny
vzorek

 Chtěla jsem v lékárně něco na rozšířené žilky a dostala toto. Jistěže to nemůže dělat nic, protože nemám skvrny, ale žilky. Takže co k tomu říct? Avéne firmy je dobrá, je drahá, takže asi funguje. Napište mi....
Cena: držte se něčeho 465.-/ 40 ml...proto jsem nejdříve chtěla vzorek :-)

A to je pro dnešek všechno. 
Budu ráda, když mi napíšete s čím máte zkušenost.


















3 komentáře:

  1. Ten první krém na ruce jsem měla taky a byl fajn, ale taky bych si ho za tu cenu nekoupila. Od firmy herbavera jsem akorát spotřebovala krém na celulitidu a taky hezky voněl, s konopím sice nebyl, ale obsahoval olivový olej. :-) Pěkné spotřebováno.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Avon krémy na nohy jsou skvělé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-neziju-jen-makeupem.html

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.