středa 17. června 2015

Vzorečková: mix - krémy

Moje další vzorečková recenzička bude o krémíčkách a jiných hatlámo patlámo na obličej.




I zde platí, to, co jsem psala tady o úměrnosti k velikosti :-)



1. hydratační fluid pro mastnou pleť (zelený)
První dojem: panebože, já si dala na obličej produkt na vlasy!!
Po nanesení na obličej jsem se lekla, že jsem se spletla a nanesla něco, co se používá na vlasy:-) Vůně totiž je jako kopřivový šampon s mátou. Pleť  se mi stáhla a držela :-) Já totiž nemám mastnou pleť, takže jsem předala dceři.

2. vyživující krém proti pigmentovým skvrnám (červený)
Příjemný, jemná vůně, dost tekutý.

3. bb creme 6v1 ( ten s kuličkami)
Jo, ten docela jde. Krásně voní a dost dobře kryje.

4. ochranný krém pro citlivou pleť ( modrý)
Jemná děťátkovská parfemace...nic pro mě. Ale jemný a příjemný.

Dermacol, Mixa a Babaria


  1. Dermacol - intenzivní liftingový krém: možná by mě intenzivně liftingoval, kdybych ho měla celý. Takhle můžu jen říct, že je jemňounký a příjemný.
  2. Mixa- hydratační a vyživující krém pro velmi suchou pleť: tak si říkám, že na něm přece musí něco být, když je tak vychvalovaný. Za mě- parfemace o ničem, ale na pleti příjemný.
  3. Babaria - denní protivráskový krém s hadím jedem: tak u tohoto vzorečku musím uznat, že i z malého množství poznávám jak dobrý je. Plať jsem měla vypnutou a parfemace je velmi příjemná.

CLARINS- double serum a čistící tělový peeling


1. double serum: ráda bych řekla něco...cokoliv....ale tento vzorek funguje tak, že jsem měla odstřihnout celý vršek a pomalu vytlačit obsah ( ten sáček byl rozděleny uprostřed a v každé půlce bylo něco jiného), který se mi ve dlani smíchá a já napatlám na obličej. Střihla jsem, tlačím a tlačím a najednou stříííík a všechno sérum je na zrcadle. Takže vše co o něm můžu říct- velmi mastný a nesnadno vyleštitelný.

2. čistící tělový peeling: tak tohle rozhodně doporučuji. První dojem: Ty jo, to bylo super!
Jemně mletý křemen krásně promasíroval pokožku, ale byl při tom velmi jemný. Pleť jsem pak měla hladkou jako už dlouho ne.


LA CHÉVRE a LE CHATON


1. La chévre - výživný denní krém: jejda, ten smrděl, je hold z kozenky. Je hodně hutný, ale pleť opravdu dost vyživí. Taky je mastný, ale rychle se vstřebá. Já ho vlastně doporučuji, hlavně pro suchou pleť. Myslím, že střednímu věku bude slušet nejvíc.

2. Le chaton- noční krém s arganovým olejem: taky hutný a výživný krém, který tolik nesmrdí :-) Že je mastný mi, na noc, vůbec nevadí. I tady mi pleť děkovala. Rozhodně ho doporučuji.

U obou musím vyzdvihnout, že jsou to vzorky, jak vidíte, dostačující. Oba mi vystačily na týdenní používání a to už se dá něco smysluplného napsat.

Všechny vzorky mi byly zaslány z parfums
Děkuji.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.