pondělí 15. června 2015

Vzorečková recenze: mix parfémy

Tak jsem tady s další vzorečkovou recenzí.
Dostala jsem od Parfums pár vzorečku s tím, že je odzkouším a napíšu své dojmy. První jsou tady parfémy. Dostala jsem 5 vzorků a přidala jeden svůj vlastní.
Jenom poznámečka pod čarou: vzorečky jsou maličké, proto i moje poznámky k nim budou takové. Až dostanu celá balení, budu psát velké články :-)
Jdeme na to......




Michael Kors


Vůně je hodně silná a intenzivní. Taková dřevitá a květinová. Dovedu si ji představit na zimu pro dámy středního až staršího věku.


Iceberg-pour homme


Tato vůně pro muže je velmi jiskřivá a osvěžující...tyto dvě slova mě napadnou, když si čichnu k manželovi, kterého tímto postříkám. 


Salvatore Ferragamo- Incanto bloom


Ó, tak tohle je můj styl - svěží, citrusovo fréziová vůně, která je jako dělaná na léto. Rozhodně doporučuji.


Désir de rochas


Tahle vůně je taková tajemná, divadelní. Je příjemná a jemná.


Biagiotti Due uomo


Kořeněná vůně pro velké kluky. Těžká a intenzivní, ale příjemná.


A nakonec můj vlastní vzoreček mojí oblíbené...........
Elizabeth Arden 5th Avenue After five


To je tak čistá a ryzí vůně....bergamot a švestky- kombinace k nezaplacení. Rozhodně doporučuji na jaro, léto, podzim i zimu :-) 


O dalších produktech od Elizabetky můžete číst zde

A to je pro dnešek vše. Jsem tak načichaná vůní, že mi dnes i Líziny ( to je naše čičina) bobky budou milé.








4 komentáře:

  1. Nejvíce mě popisem zaujal Incanto bloom. Mám ráda svěží, citrusové vůně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky, pravda je, že Desir, když se rozleží je velmí příjemná vůně, ale spíš na večer. Incanto používám přes den :-)

      Vymazat
  2. Super článek :) já mám ráda na léto citrusové vůně :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.