sobota 27. června 2015

Wellness ve Špindlu

Před 14 dny jsem se vdala----tradá :-)
Ale to je natolik soukromá věc, že o ní víc psát nebudu, snad jen, že díky tomu bude GIVEAWAY. Brzy.
Takže wellness pobyt jsme pojali trošičku jako svatební cestu. 

Proč právě hotel Lesana ve Špindlerově Mlýně? Přiznám, že mě nalákal článek Bebe tady . Tak jsem mrkla na nakupvakci, tento pobyt tam ještě byl, koupila ho, manžela postavila před hotovou věc ( která z nás to tak nedělá?) a pak se jen těšila.






Je to hotel nad Špindlem u lesa. Ano, pro ty, kteří chtějí být ve středu dění, je to trochu dost z ruky. My hledali klid.
Takže voilá......

suchá sauna
vlevo vířivka, uprostřed bazén, vpravo vyhřívaná lavice
vířivka
vířivka
Bazén s protiproudem- maličký, pro náruživé plavce o ničem, mně stačil
Vířivka- 20 minut jede, 15 minut odpočívá. Příjemný relax.
Vyhřívaná lavice- můj muž na ni trávil většinu času
Suchá sauna- krásná, teplota naštěstí rozumná, přes to, jsem v ní nevydržela ani 5 minut. Můj drahý jen minuty dvě :-)
Vlhká sauna- bomba, tam jsem vydržela jak dlouho jsem chtěla
Sprchy- byly všude, s krásnou mozaikou....

Celkový dojem z wellness : všechno čisté, voňavé, opravdu super. Naštěstí se nás tam nesešlo více jak čtyři, takže jsme se vystřídali jak v bazénu, tak ve vířivce. Protože jinak by byl problém s místem. A to vidím jako mínus. 
Taky je možnost koupit si  masáže. To jsem nevyužila.

Celkový dojem z hotelu: velmi milé recepční, příjemné servírky v restauraci.
Polopenze naprosto dostačující. Vybere si masožravec i vegetarián. Bramboračka, která byla součástí večeře první den, byla famózní. Pokoje jsou vybavené dobře, koupelna nádherná. 
Jednu připomínku mám- není kde sušit mokré věci. Jedna, cca metrová, šňůra v koupelně opravdu nestačí pro plavky, osušky z wellness a osušky z koupelny. V pokoji je jeden malý radiátor, který v tomto letním období nehřeje, což je samozřejmé. Nedovedu si to představit v zimě, kdy je promočené všechno.

Trochu mě překvapilo, že nám, kteří jsme tam 3 dny, se neuklízí....ani pokoj, ani koupelna. 

A jedna perlička: osušky z wellness jsme měli absolutně mokré. Což je pochopitelné, ne? Bazén-trochu osušit-sauna-sprcha-zabalit do osušky-vířivka-bazén-osušit-suchá sauna, kde musíš mokrá sedět na osušce-bazén-odcházíš zabalená do osušky přes mokré plavky. Takže, logicky, osuška promočená. 
No, a usušit není kde. Osušky byly mokré. Celý den jim nestačil, aby uschly. A my večer chtěli znovu do wellness. 
Tak jsem šla za recepční, povídám ji o mokrých osuškách a ona se mě s úsměvem zeptala:

" A kde jste je tak promáčeli?"

Chvilku jsem na ni hleděla a pak se jen zeptala jestli mi může dát jiné. Mohla. Za 20 .- Kč/ osušku.

Být ve Špindlerově Mlýně a nejít na výšlap....to nejde. S ohledem na naši (ne)fyzičku, jsme vybrali velmi pozvolné stoupání k boudě U Bílého Labe.


A nyní beze slov.....

Krakonoš a já



vodopád na Bílém Lab
Bílé Labe





Byla to krásná cesta kolem Bílého Labe. Fotky nezachytí tu sílu vody, ani nádheru okolí. Takových krásných míst, zákoutí......




Bylo tam krásně. A když jsme jeli přes celou republiku, museli jsme souhlasit s panem Hrušínským ve filmu Vesničko má, středisková: "Ta naše zemička, je jako zahrádka." 

3 komentáře:

  1. Míšo nejprve blahopřeji k svatbě :o)).
    Wellnes pojatý jako svatební cesta se mi moc líbí, my to máme do Krkonoš jakž takž blízko, ale třeba ve Špindlu jsme už dlouho nebyli. A souhlasím s tvou poslední citací - naše země je tolik nádherná, vždyť ani nestíháme si vše projet a projít.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá super, já wellness miluji a je to určitě dobrý způsob, jak strávit čas jen ve dvou. Za mě je největší relax finská sauna, tam jsem schopna být fakt dlouho, až manžel někdy nechápe. My měli taky malou dovolenku po svatbě, to jsme navštívili Litomyšl a okolí a ráda na to vzpomínám. Potom jsme si užívali pravé líbánky na Krétě :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.