neděle 25. října 2015

BLOGSALE aneb výprodej :-)

Konečně jsem se dostala k článku, který jsem slibovala kdo ví kdy.

Docela často nakupuji na Ebay. Pro sebe, pro kamarádky, pro příbuzné.....a občas se stane, že někdo odřekne co si objednal nebo já, v zápalu euforie, objednávám a objednávám a pak nevím co s tím:-)

A tady je pár kousků toho, co mám třeba dvakrát atd. Ke každé věci připočtěte 50.- za poštu, posílám jako doporučené psaní. Při koupi více věcí, platíte, samozřejmě, jedno poštovné.

Zájemci pište komentáře pod článek. Kdo napíše první, toho věc bude.
KNIHY: 
BOSÉ BĚHÁNÍ: Michael Sandler. Tuto knihu jsem vyhrála. Já, která neběhám ani obutá, natož bosá :-) Takže je nová. Cena: 50.-
PRODÁNO


ANOTACE:
Před pár lety byli bosí běžci považováni za extremisty. Dnes se na ně sice většina lidí stále kouká skrz prsty, ale tito nadšenci neodmyslitelně patří k rozrůstající se komunitě sportovců, kteří chtějí zažívat opravdové sepětí s přírodou a využít evoluční potenciál na maximum. Michael Sandler patří mezi průkopníky bosého běhání, a proto je právě on ideálním průvodcem, jak začít s bosým běháním. Srozumitelně a neideologicky popisuje základní prvek bosého běhání, jímž je technika, a přes detailní rozbor cviků na posílení chodidel postupuje k nácviku běžeckých dovedností, jejichž cílem je připravit vás na svobodný pohyb po všech myslitelných površích. Tato kniha je vhodná i pro milovníky minimalistických bot.

DENÍK MALÉHO POSEROUTKY: Jeff Kinney. Kniha, kterou jsem koupila jako dárek, ale ten, komu byl určen, už doma jednu má :-( Takže je nová. Cena: 130.-
PRODÁNO



ANOTACE:
Když je vám tak jedenáct, může to být fakt opruz. A nikdo to neví líp než Greg Heffley, protože se najednou ocitl na víceletém gymplu, kde malí poseroutkové, jako je on, narážejí každý den na chodbách do kluků, kteří jsou větší, silnější a holit by se mohli dvakrát denně. Deník malého poseroutky není jen tak obyčejný deníček. Greg tenhle sešit dostal od mámy. A to přesto, že deníky jsou přece jenom pro holky! Takže si nemyslete, že to bude nějaké „milý deníčku“ tohle a „milý deníčku“ támhleto. Navíc tohle vlastně není deník, to jsou ZÁPISKY. Greg si prostě zapisuje a čmárá obrázky ke všemu, co se kolem něj děje. Píše o svém otravném starším bráchovi, o potrhlém kamarádu Rowleym, o každodenním boji o přežití ve škole, o jednom fakt děsivém domě hrůzy, o kreslení komiksů pro školní časopis a taky o Sejru... Jeff Kinney, autor a ilustrátor v jedné osobě, vytvořil hrdinu, který sice vypadá trochu neobvykle, ale na druhou stranu je to vlastně úplně normální puberťák.

BB CREAM: Miss Sporty. Je párkrát použitý. Nesedí mi barva. Cena: 50.- 


  ŠTĚTCE na stíny, rty a kdoví co ještě :-) Koupila jsem celou sadu, ale tyto nevyužiji. Jsou NEPOUŽITÉ. Tváří se jako Bobbi Braun. Cena: 20.-/ks nebo 100.- za všechno včetně taštičky.


NÁRAMEK z perliček a kamínků. Je krásný, taky jsem ho koupila dvakrát :-) Na ruku ho dá každý, protože je na takovém tom pružném drátku. Cena: 60.-




SET Náušnic a náhrdelníku. Taky unáhlený kup, podobný set už mám. Cena: 100.-


 OBAL NA SONY XPERIA Z1 mini, s dotykovým perem. Špatný kup, myslela jsem, že kupuji obal na Iphona :-( Cena: 70.-



ORGANZOVÉ sáčky na drobnosti. Koupila jsem jich trochu moc :-) Od každé barvy mám asi 15 ks. Cena: 2.-/kus

Další kosmetiku mám na Vinted, TADY. Mrkněte a napiště mail, domluvíme se.









4 komentáře:

  1. Ty štětce mě celkem zaujaly, možná si je od tebe odkoupím :) za kolik jsi je na ebay koupila?

    Srdečně Tě chci pozvat na svou velkou adventní Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.