středa 14. října 2015

GLANC BOX - NOVINKA- VÝHODNÁ CENA

Pro všechny moje čtenářky:

Rády pečujete o svou domácnost, baví vás objevovat novou kosmetiku a milujete překvapení?
Máme to potěšení se s vámi exkluzivně jako s prvními podělit o novinku, kterou připravujeme na tento listopad. Již brzy spatří světlo světa nová tematicky zaměřená zásilka s výběrem toho nejzajímavějšího na trhu z oblasti kosmetiky a drogerie, Glanc box! :-)

V této zásilce se můžete těšit na společnost těch nejlepších světových i domácích značek jako např. Loréal, Dove a Herbadent , v celkové hodnotě více než 900 Kč.
Bežná cena Glanc boxu je 349 Kč.

Pro moje čtenářky je Glanc box za cenu jen 299 Kč.
Objednat můžete již nyní prostřednictvím linku zde: http://www.brandnooz.cz/glanc-box

Kupón pro moje čtenářky (platnost jen do 31.října) : ELKQMLL67F

Objednávejte rychle, zásoby jsou omezené. Já už mám objednáno :-)

17 komentářů:

  1. Objednáno a těším se.) A to je každý měsíc nebo jen taková jednorázovka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozatím jen limitka, ale možná.....:-)

      Vymazat
    2. Tak to jsem upřímně ráda, že limitka:) Jinak bych zase utratila majlant:)

      Vymazat
  2. Jé to je super, ještě uvidím, zda objednám, ale moc mně to láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já bych moc neváhala, je to jen do vyprodání ;-)

      Vymazat
  3. Já jsem dnes také objednala, těsím se na něj.

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to zaujímavo, ale sama sa bojím takéto krabičky objednávať aby som nebola sklamana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z tak velké rodiny, že se vždycky nejde někdo, kdo se rád ujme toho co mně nesedne :-)

      Vymazat
  5. Na boxík jsem se dívala a velmi mě láka.. Asi si ho objednám :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  6. Boxik vypadá fajně. Škoda, že jsem na Slovensku a nemám český účet, jinak bych taky objednala. Když to přehodím na eura, tak cena zůstane stejná, jen měna se změní. 349 eur se mi dávat opravdu nechce. :-D Kód na slevu platí jen na české koruny. Jinak bych taky podlehla a objednala.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Box je limitka, třeba se osvědči a rozšíří i na Slovensko.

      Vymazat
  7. Glanc box vůbec neznám, ihned ho musím omrknout :)

    OdpovědětVymazat
  8. na tuto novinku jsem koukala už na více blozích, vypadá to skvěle a dost se na něm ušetří)
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si ho objednala, tak jsem zvědavá. A můžu se zeptat, kde jsi sehnala ten kód pro čtenáře?

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.