pondělí 16. listopadu 2015

Kosmetika JANSSEN poprvé :-)


O kosmetice Janssen jsem se dověděla z jednoho blogu. Přečetla jsem si, že se jedná o relativně mladou firmu ( 1997) z Německa. Více na tomto odkaze.

Do té doby jsem o ní neslyšela, nikde ji neviděla, prostě neznala. A pokud něco neznám, nejsem ochotná investovat do velkého balení. Chci vzorečky :-) A tady je první obrovský chvalozpěv. To, co vidíte na obrázku je asi desetina toho, co poslali. Byly tam i klasické pytlíčky na jedno použití, ale většina je, v podstatě, cestovní balení. Tyto 4 produkty mi vydržely 3 - 4 týdny. 





Je to denní a noční krém, gel na okolí očí a odličovací mléko.

Denní krém- jemná parfemace, heboučká konzistence. Je vhodný pro suchou pleť.

Noční krém - je hutnější než denní krém, nezanechává mastný film a pleť úžasně hydratuje. Taky pro suchou pleť.
Oční gel - už jen to, že je v pumpičce, kdy jedno zmáčknutí je přesně na jedno oko, je super. Má namodralou barvu a absolutně nedráždí.
Jemné odličovací mléko - poradí si i s voděodolnou řasenkou....ano, používala jsem ho i na odlíčení očí. Nepálí, nelepí. Opět chválím.

Podrobnější informace najdete na stránkách www.janssem-beauty.cz, ODKAZ.

Teď testuji další řadu, takže další minirecenzička brzy :-)

3 komentáře:

  1. Tomu hovorím nádielka! Som zvedavá na ďalšie recenzie :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  2. To jemné odličovací mléko vypadá fajn ! Já se furt setkávám s produkty, které v očích pálí. Německá kosmetika je obecně dost kvalitní.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.