sobota 12. března 2016

Hubnu, hubneš, hubneme....

Jako každá žena, řeším i já, hubnutí. Nejsem z těch, co by měly 50 kg a řešily, že mají faldíky a neví co s tím, protože takhle opravdu nemůžou před lidi.

To nejsem já :-) 
Jsem opravdu typická moravanda, krev a mlíko. Dobrých 20 kg nadváhy :-) No, možná 15 kg....Prostě dost.

A co víc, jsem úžasný teoretik. Vím přesně co a jak dělat. Vím, proč nehubnu a jak dobře by to šlo, kdybych se pořád na něco nevymlouvala.









  • nemám čas cvičit - blbost, drahá, 25 minut z Jillien si najdeš vždycky
  • nemám čas připravovat si zvlášť jídlo pro sebe a zvlášť pro rodinu - a kdo tě k tomu nutí? Přestaň jíst přílohy nebo si dej jídla na dezertní talíř
  • nemám chuť chodit do fitka a funět tam před padesátikilovými vÿchrtlinami - blá, blá, blá...cvič doma a hotovo. Opět odkazuji na Jillien



Že nevíte kdo je Jillien. Tady je ODKAZ. Před 2 lety jsem s ní začala cvičit. První asi 3 dny jsem funěla a odpočívala a nadávala a končila.....Ale postupně to bylo lepší a lepší a lepší. Po 14 dnech si okolí všimlo, že jsem trochu zhubla a hlavně, já sama  jsem cítila, že schody vyjdu bez zadýchávání a že je mi dobře.

Jillien Michaels


Tohle nemá být reklama na Jillien :-) Trochu jsem odbočila od mého hlavního záměru. Kterým bylo pár doporučení nebo tipů, co dodržovat, když chci zhubnout.

Tady jsou:
  • začněte pít víc tekutin, nejlépe vody s citrónem. Až 4 litry.
  • začněte den sklenicí teplé vody s citrónem a trochou medu - nalačno
  • zvyšte přísun proteinů a vlákniny
  • vyměňte svou oblíbenou kávu za zelený nebo bílý čaj
  • nevynechávejte jídlo
  • přestaňte jíst přílohy nebo si nakládejte na dezertní talířek
  • cukr, sůl a rýže NE
  • ovoce konzumujte dopoledne, odpoledne zeleninu
  • jezte 5x denně, ale střídmě
  • jídlo si vychutnávejte, jezte pomalu a pořádně kousejte
  • med, citrón, skořice - ANO
  • cvičte s Jillien :-)
Vidíte, jak krásně všechno vím :-) 
To by v tom byl čert, abychom nezhubly....co myslíte holky? 



Ne, nevyhlašuji tady žádnou challange o hubnutí, kde bychom si posílaly a uveřejňovaly fotky svých postav před a po....Jen jsem prostě chtěla poradit a možná i pomoct těm, co neví jak začít a kladou si sami překážky ( čas, fitko nee atd,). 


14 komentářů:

  1. Taky bych měla začít se sebou něco dělat. O Jillien jsem nevěděla, tak její videa omrknu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jako bych četla o sobě :-D (taky mám teorii zmáknutou a praxe kulhá). Mně by stačilo dolů 10 kg, ale nějak se drží bestie. No bodejť by se nedržely, když většina mých jídelních "hříchů" se koncentruje do doby mezi 18 a 22 hodinou. Pokud jde o pohyb já nakonec volila kruhový trénink v Expresce - zaplacené celoroční členství je pro skrblíka, jakým já tak trochu jsem, docela slušná motivace (a taky ji mám pár metrů od baráku). Teď ještě udělat něco s tím večerním jídlem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla na alpiningu jednou, po 10 minutách jsem byla rudá jako rudoch, myslela jsem, že dostanu infarkt a při odchodu byla v takovém šoku, že jsem se zapomněla přezout a na bus, v minus 5, šla v botaskách. Takže jsem usoudila, že budu cvičit doma....někdy....jednou :-)

      Vymazat
  3. No taky bych měla něco dělat, ale když mně se nechce§§§§Pa Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to naprosto chápu. Jsme na tom stejně.

      Vymazat
  4. Jillian je super :) Každopádně si nemyslím, že k hubnutí je třeba vynechávat přílohy - zmenšit množství, to ano, ale úplné vynechání je hloupost... Leda že by člověk vyřadil přílohy po zbytek života :D Můj názor, žádný hejt :)) Voda s citronem super :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, spíš jsem to myslela jako takové rychlé nakopnutí k hubnutí :-)

      Vymazat
  5. Blogy o všem miluji ♥
    Přidávám si te do Favorite blogs ♥
    http://ordinarywomancz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mluvíš mi z duše! Zvlášť teď na jaře by to chtělo s postavou něco zásadního provést, že? No jo, teorii mám taky v malíku. Jenže- známe to. Duše by chtěla, ale tělo je slabé!

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám pro začátečníky program na cvičení :) http://zdravakrasna.blogspot.cz/2014/12/lednova-cvicebni-vyzva-pro-zacatecniky.html

    Co se týče příloh a rýže - jez te přílohy a jezte také rýži, pokud chce někdo budovat svaly, potřebuje také sahcharidy a z čeho jiného je pak přijmete, když ne z rýže a příloh? Pečivo je plné tuku a celozrnné se kolikrát jen celozrnně tváří :) Jedla jsem rýži i k večeři, stejně tak těstoviny a dala dolů 30kg :) Takže držím holky palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K těm svalům - čím víc svalů, tím lépe spalují tuk, to oni jsou strůjce toho, že tělo rychleji spaluje :)

      Vymazat
  8. Takže nejsem jediná, kdo by měl z teorie za 1, ale praxe trochu (víc) pokulhává?? :D Já jsem se teď pustila do několika 30-ti denních výzev s blogilates a potom se asi vrhnu na Jillian. :) Už jsem jí cvičila, ale tak nějak jsem to vydržela jenom 16 dní, ale teď mám větší motivaci, takže snad to vydržím. :3 Tak hodně štěstí nám oběma. :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Jillien vydržela měsíc, pak mě začala bolet kolena. Strašně. No, já teoretik, jsem cvičila naboso....a to se nedělá.

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.