pondělí 4. července 2016

BRANDNOOZ: červen 2016

Je tady pravidelný Brandnooz box. Tentokrát je výborný, posuďte sami. Někam jsem zašantročila fotku kompletního sortimentu :-)

AHMAD TEA


Už jsem zkoušela příchuť Lemon and Lime a je výborný. Ostatně jako všechny čaje této značky.

BEBE Dobré ráno


Opět znárodnila dcera. Má tuhle měkkou dobrotu tak ráda, že jsem nikdy ani neochutnala :-)

BITTERSWEET Original bitter Cola


Tak tohle mi nechutnalo. Jak konstatoval manžel - zvětralé černé pivo. Já tam cítila umělé sladidlo, i když to nejspíš byla Steévia. Takže za mě nee.

BONECO  Dijon Premium


A tohle zase ano. Kdo má rád hořčici, která dožene i chlapa k pláči, tak tohle je jedna z možností :-)

CHUPA CHUPS


Prostě žvýkačky....Dětem chutnají, dospělým je to jedno. Chuť borůvek je docela autentická.

FIDORKA


Moje oblíbená dobrota. Je třeba k Fidorce něco říkat? Je výborná a ty obaly jsou roztomilé.

HARIBO


Musela jsem se smát, když jsem tam tohle uviděla. Manžel měl totiž 24.6. svátek a já mu koupila kilové balení želatinových medvídků a kilové balení lékořicových čtverečků :-) Takže zásobu těchto gumových cukrovinek máme na půl roku.

JUPÍ MELOUNOV0 MOJITO


Musím Jupí sirupy pochválit. Mám už několikátý druh a jsou opravdu autentické chuti. I tato letní limitka je opravdu melounová.

BABIČČINA VOLBA


Hladká mouka na kynuté těsto. Proč ne? I když je pravda, že já prostě nevidím rozdíl mezi normální hladkou moukou a touhle. Když kynuté těsto umíš, tak se ti prostě povede i z normální mouky :-)

Recept bude zkoušet dcera, možná mi dovolí fotit a vložit na blog :-)


NOLI


Kvasnice jako kvasnice. Stejně mám nejraději ty vážené, které jsou krájené z bloku kvasnic. 



STRONGBOW DARK FRUIT


Už jsem psala několikrát, že cidery nemusím. Tento jsem ochutnala a rozhodně je tisíkrát lepší než ta hořkosladká hrůza, o které jsem psala výše.

VEST


Prostě tyčinky...křupavé, dobré, známé.

Tak co myslíte, podařil se tento box? Já říkám, že ano. 
Stihli jste objednat Glanc box? Já ano a už se na něj moc těším. TADY se můžete mrknout, co v něm bylo minule.

7 komentářů:

  1. Taky se mit tento box docela líbil. Část už mám ochutanou, část si na využití počká. Pokud jde o Bittersweet tak sdílím tvůj názor a co jsem četla na jiných blozích, tak velký úspěch u ochutnavačů neměl. Nejvýstižnější charakteristika byla myslím řídký fernet bez alkoholu ;-).
    Na mé ostatní dojmy se můžeš kouknout u mne na blogu...
    Jo a Glanz box jsem objednat stihla a docela se na něj těším - bude to můj první...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Glanc box těším. Vždycky v ném najdu něco, co jsem neznala.

      Vymazat
  2. Z tohohle boxu jsem byla nadšená ;) Jediné, co mě zklamalo, tak ta colová pochutina se stévií, kterou zatím nehodnotil nikdo moc dobře :(

    Glanz box jsem naštěstí stihla objednat a už se na něj mooooc těším :)

    Taky jsem na blogu shrnula, jak mi co chutnalo/nechutnalo a přidala i autentické fotky :D :)
    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že je nás převaha, komu to pití nechutnalo.

      Vymazat
  3. Glanc box mám taky objednaný a po tom, co v něm bylo minule se na něj těším :)
    To colové pivo mi zas tak strašné nepřipadalo. Vypila jsem ho, ale ta výrazná chuť sladidla mi v něm hrozně vadila :(

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný box, tady bych si vybrala... v podstatě vše :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.