pondělí 19. září 2016

Podzimní GIVEAWAY

Na většině blogů čtu samé ách a óch, škoda, že už prázdniny skončily. Teď už bude hnusný podzim, já chci ještě sluníčko.....

Já miluji podzim. Září se snad ani nedá počítat do podzimních měsíců. Vždyť sluníčko svítí i hřeje. Pořád se dá chodit na koupaliště, opalovat se.




A říjen? Babí léto - sluníčko svítí i hřeje, ale nedusí. Podzimní les je snad nejkrásnější co může být. A ty barvy.... Chodit na houby je jedno velké potěšení.


Není to krásné?

Takových malých čudlů jsem letos našla mooooc

A tak jsem se rozhodla zpříjemnit vám podzim ještě víc. Svojí PODZIMNÍ GIVEAWAY. Je ve spolupráci s eshopem www.lekarna.cz který mi do soutěže věnoval tyto dva produkty.




BIODERMA ATODERM


Sprchový olej pro velmi suchou, citlivou a podrážděnou pokožku. Používá ji dcera, která má atopický ekzém a je nadmíru spokojená. Používám ji i já a jsem spokojená taky.
  • hydratuje
  • hypoalergenní
  • bez parabenů 
  • bez barviv
  • bez mýdla
Více se dočtete TADY

BIODERMA  Hydrabio H2O


Čistící a odličovací micelární voda pro dehydratovanou a citlivou pleť. Je třeba o ní něco říkat? Jedna z nejlepších micelárek na trhu. 
Více se dočtete TADY


Jdete do toho? O obou produktech se více dočtete na stránkách www.lekarna.cz.

Podmínky:
  1. sledovat můj blog přes GFC 
  2. napsat mi do komentářů jaký produkt jste na stránkách www.lekarna.cz objevili a nečekali jste to. Prostě co vás tam překvapilo? 
  3. mail psát nemusíte, výherce se musí sám ozvat
Komentář navíc za:
  • sledování na FB + sdílení soutěže. Napište mi vaši FB přezdívku.
Soutěž končí 19.10. kdy vyhlásím výherce. Mimochodem, je to den, kdy mám svátek, ale dárek dostanete vy :-)


17 komentářů:

  1. Překvapil me lubrikant
    Gfc Eva Richterová

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Jana Slavíčková.
    V nabídce mne překvapilo, že se v lékárně prodává i prášek na praní, ten bych tam teda nečekala...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám raději léto, ale podzim má také své kouzlo...Ila

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Genevra
    Asi nabídka kuchyňských spotřebičů - roboty, konvice, kávovary. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím...
    Nejvíce mě překvapilo, že se v lékárně prodává sušička ovoce a svíčky. Nečekala bych tam tyto výrobky.
    GFC Lenca
    Mimochodem skvělá soutěž.
    Hezký den, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Elektronika v lekarne?!😝😝😝

    Gfc maria nadaska

    OdpovědětVymazat
  7. kuchynské spotrebiče a elektronika všeobecne, to by som vážne na lekáreň nehádala.
    gfc: jay / júlia pavlíková

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Šárka Fofoňková
    Tak třeba varnou konvici bych v lékárně opravdu nečekala :))

    OdpovědětVymazat
  9. GFC-13werka
    A na lékárně mne obecně překvapilo, kolik věcí, co s lékárnou nemají nic společného, se tam dá najít (tablety do odvhlčovače, kávovar, mixér, prášky na praní...)

    OdpovědětVymazat
  10. Kromě kuchyňských spotřebičů, mě zaujaly především parfémy od Calvina Kleina.
    Gfc: Betty Neznámá

    OdpovědětVymazat
  11. Mě na tomto eshopu nejvíc překvapily kuchyňské spotřebiče, především kávovar.
    GFC: Markéta Štefková

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Klaudy's enjoyment
    Najviac ma v ponuke eshopu zaujali kuchynské spotrebiče :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě překvapilo, že zde mají i elektro. :)
    GFC: ZdeňkaM

    OdpovědětVymazat
  14. Lékárna a najdu tam elektroniku a spotřebiče. Paráda :D
    GFC bilbovy knihy :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Lenka Koubová
    překvapilo mne, že se tam dá nakoupit oriflame a avon

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Sabina H
    Znam tento obchod uz dlouho. Nakupovala jsem tam zasoby, nez se narodila mala. A dostaly me chuvicky, monitory dechu apod.

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Mirka Škampová
    Překvapilo mě, že prodávají kuchyňské spotřebiče....

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.