středa 14. září 2016

SPOTŘEBOVÁNO: Srpen 2016

Prázdniny utekly jako voda, dětem začala škola, některým rodičům se ulevilo....mně začíná nejoblíbenější období roku. 

Co jsem spotřebovala za srpen? Pojďme se podívat.
Na konci článku mám opět pár tipů na dobroty.

Na moje poměry docela dost :-)


AMAI a DOVE


AMAI - tento krém na ruce a nohy jsem měla z eshopu kupkosmetiku.cz, píšu o ní TADY. Vůně má být meruňková, ale já z ní meruňky necítím. Je taková zvláštní a já si na ni dlouho zvykala. Ruce promaže opravdu dobře a nezanechává mastný film. Ale docela dlouho se vstřebává.
Takže PRŮMĚR.
DAVE - tohle je jiný level. Vůně je naprosto famózní. konzistence malinko tekutější, ale to není na závadu. Ruce nechává hebké, hydratované a voňavé.
DOPORUČUJI.

GARNIER


Noční krém Garnier jsem objevila díky DM boxu, TADY. Mně naprosto vyhovuje. Má konzistenci jako puding, krásně se roztírá a vstřebává. Navíc krásně voní. Pleť vyživuje a hydratuje. Doporučuji pro pleť 40+. Už mám koupený další :-)
DOPORUČUJI.

PURE CZECH


Tento sprcháč jsem dostala jako dárek k předplatnému nějakého časopisu. Je to český kosmetika, vyráběná v Praze. Obsahuje pivo, výtažky z obilí a přírodní rašelinu. Měl tmavě hnědou barvu a zvláštně voněl. Zvláštně hezky voněl. Krásně pěnil a hydratoval.
DOPORUČUJI.

BIODERMA


Sprchový gel pro podrážděnou, zarudlou a šupinatou pleť jsem pořídila dceři atopičce. V první řadě musím říct, že smrdí, i když má být bez parfemace. Nepění, ale to se dá očekávat. A dcera ani nepociťovala žádný zvláštní účinek či zlepšení eksému. Já už ho nekoupím.
NEDOPORUČUJI.

POO - POURRI


Tento velmi zajímavý sprejík nebudu popisovat, protože jsem o něm psala samostatný článek, TADY.
DOPORUČUJI.

AVON


Tělový sprej s vůní švestky a vanilky. Musím se usmívat, protože jsem ho měla v práci a když jsem se s ním stříkla, vonělo to tam jako u babičky v kuchyni, když pekla koláče. Sladká vůně, která vydržela docela dlouho. A navíc za pár korun.
DOPORUČUJI.

MISSHA


Opět produkt z jednoho z mých oblíbených boxů, tentokrát z MISSHA BOXU, TADY.
BBčka od Missha jsou proslulá a já jim nemůžu nic vytknout. Stačí trocha, vystačí na celý obličej a krytí je výborné.
DOPORUČUJI.

HERBADENT




Pasta z prvního Glanc boxu, TADY. Já tyto nepěnivé pasty bez mentolu nemám ráda, ale manžel naopak. Takže s ní byl mimořádně spokojený. Pravda je, že jsem ji taky několikrát vyzkoušela a zvykla bych si. Navíc je v ní výtažek ze 7 bylin, což je na dásních znát. 
DOPORUČUJI.

BEL, BALEA, DERMACOL, JANSSEN COSMETICS


BEL - kosmetické tampony. bohužel jsem si musela z nouze koupit tuhle super hrůzu. Už nikdy více. Umělina, která řeže na očích a je super nepříjemná.
NEDOPORUČUJI.
BALEA - maska s levandulí. Je příjemná, pleť hezky zklidní a hydratuje. Ale po levanduli moc nevoní.
PRŮMĚR.
DERMACOL - vzoreček BB krému 8 v 1. Tímto bíbíčkem jsem kdysi dávno začínala a pomaloučku se k němu zase vracím. Pokud chcete dobré a relativně levné BB, zkuste tohle.
DOPORUČUJI.
JANSSEN COSMETICS - CC creme korektivní. O této kosmetice jsem psala něco málo TADY a pak ve spotřebovaných produktech. Opět konstatuji, že je tato kosmetika výborná. Tento sáčeček mi vystačil snad na 10 aplikací. Tak málo ho stačí dát na místa, která chcete zakrýt.
DOPORUČUJI.

A nebylo by to správné SPOTŘEBOVÁNO, kdyby tady neměla pár food tipů.




TRETTERS


Proč tady mám tolik zeleninových chipsů si přečtěte TADY. Nic víc psát nemusím.
DOPORUČUJI.

CROVNFIELD


Muesli z Lidlu jsem si koupila v jejich Americkém týdnu. Podíl sušeného ovoce je 45%, 5% ořechů a zbytek vločky. Naprosto vynikající. Nevím to jistě, ale snad je tam mají i normálně, nejen v těch týdnech. Já mám doma další balík, který jsem koupila v Německu.
DOPORUČUJI.

PILOS


Opět Lidl. Tyto pomazánky tam mají dlouho, ale já je nikdy nekoupila. Až jednou....nadýchaný obláček s křenem, chilli nebo natural. Výborný. Připomíná mi Lučinu, ovšem za mnohem lepší cenu.
DOPORUČUJI.

CHILLI OLEJ


Tento olej jsem vyhrála. Byl výborný do salátů, do omáček....vlastně kamkoliv jste chtěli přidat trochu pálivé chuti. Tím, že se dávkoval po kapkách se výborně určovalo množství.


Navíc to byl raw výrobek bez všech konzervantů, parabenů atd.
Cenu nevím, ale rozhodně
DOPORUČUJI.


Tak kolik z produktů mých spotřebovanců znáte taky? Doporučte mi něco vy.


11 komentářů:

  1. Ten BB krém od dermacolu mám v plném balení a jsem s ním taky spokojená. U sprchového gelu od Biodermy jsem očekávala, že bude vyhovovat, škoda. Jinak to už musela být obrovská krize, když sis koupila odličovací tampony Bel. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jsem sáhla po prvních tamponách, které jsem uviděla :-(

      Vymazat
  2. Janssen kosmetiku mám ráda, co pamatuji krémy, měly vždy tak nádhernou, lehkou vůni. Byly mi moc příjemné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Bel odličováky... děs. Mě napadlo přirovnání ke skelné vatě. Šílená nadsázka, ale když jde o oči... ani ne tak moc velká :))

      Vymazat
    2. S Janssen kosmetikou souhlasím a s Bel tamponky taky :-)

      Vymazat
  3. Ty tělové spreje od Avonu jsou dobré přes to léto, skvěle osvěží. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle články mám ráda :-). A Fromello musím vyzkoušet. Měla jsem citronvé Sweetelo a to nebylo špatné.
    A jinak bych se nad sebou měla zamyslet, když dokážu každý měsíc vyprodukovat článek o tom, co jsem snědla a kosmetickou obdobu dám dohromady tak jednou za čtvrt roku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a Bel - já mám tyhle odličováky zrovna doma. Ne že bych z nich byla odvázaná, ale nějak hrozné mi taky nepřijdou. Asi mám nízké nároky

      Vymazat
  5. Pure czech kosmetiku vůbec neznám a vidím ji poprvé. To samé s kosmetikou Poo-Pourri, která mě začíná zajímat víc :)

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
  6. Nojó, září už je úspěšně za námi, dcerka nastoupila do školy poprvé, tedy do první třídy a syn právě naopak, ten se bude v tomto školním roce loučit se základní školou a čekají ho tak přijímačky na střední odbornou školu elektrotechnickou. Objednali jsme mu tedy zkoušky nanečisto od https://www.to-das.cz/ , které by měly navodit tu správnou školní atmosféru.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.