sobota 17. prosince 2016

GLANC BOX: No.5

Kdo by neměl rád otvírání balíčků? Nikoho takového neznám. Když bylo vyhlášeno datum objednání dalšího Glanc boxu, neváhala jsem.

A tady je.

Já vím....já a moje šílené fotky:-)

V boxu jsem našla "jen" 6+1 produktů. 
Málo? Pravda, malinké zklamání to je, ale když přihlédnu k cenám, tak se box vyplatil. Jdeme na to.

DERMACOL


SOS krém na ruce od této firmy je dost známý a dost chválený. Vyzkouším ho co nejdříve.

DOMESTOS

 Vypadá jako nějaká molekula, že? 3 ks voňavé péče do wc. Ano, hezky voní. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží.

DOVE

Mám teď v zimě dost suchou pokožku, takže tohle mléko je trefa do černého. Vůně je naprosto dokonalá. Pokud bude účinkovat tak jak voní, tak to bude výborné.

PERWOLL

 Tmavé prádlo peru v gelu určené barevnému prádlu. Proč nezkusit tohle? Znáte, používáte?

RADOX

 Výrobky od této značky mám ráda všeobecně. Úžasně voní a celkově mi vyhovují. I tento gel nezklamal. Mám ho na umyvadle a ruce jím umyté jsou voňavé a vláčné.

SAVO

Věděli jste, že Savo vyrábí i produkt na nádobí? Já ne. Mám verzi s pomerančem, ale raději bych byla za modrou. To mi přijde zajímavější, ráda bych vyzkoušela, jak hygienicky čistou houbičku udrží.

A ten čaj?
To je můj bonus za body. S každým boxem si můžete vybrat ze třech produktů v určité bodové relaci. Body získáváte za hodnocení produktů na stránkách Brandnooz boxu.

Jak se vám box líbí?
Já dávám 7 bodů z 10 možných. Produkty jsou fajn, všechny využiji, ale přece jen.....cosi tomu chybí.
Ostatní Glanc boxy můžete zkouknout tady - No.4, No.3No.2No.1.

3 komentáře:

  1. Já byla s boxem spokojená - jsou tam věci, které fakt využiju. Malý počet nevadil. Asi bych dala desítku - kdybych boxy hodnotila (hm - to bych vlastně taky mohla - zatím na blogu hodnotím jen v rubrice "vyzkoušeno", v boxech ne)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hodnotim jen knihy, tohle byl jen takový momentální počin :-)

      Vymazat
  2. Já bych byla s balíčkem docela spokojená. Taky jsem nevěděla, že má Savo i výrobky na nádobí. Podle mě fajn balíček. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.