pondělí 30. ledna 2017

LIANE MORIARTY: Tři přání

Byl jednou jeden král a ten měl tři syny......
Chytil rybář zlatou rybku a ta mu řekla: " Když mě pustíš, splním ti tři přání."

Literatura je plná číslovky 3, hlavně ta pohádková. Pojďme se podívat co skrývá kniha s názvem Tři přání....


Liane Moriarty je moje oblíbená spisovatelka. Její knihy Manželovo tajemství, Na co Alice zapomněla, Sedmilhářky i Zamilovaná hypnotizérka jsem četla a recenze mám na blogu. Když kliknete na název, dostanete se přímo na článek o dané knize.

Proto jsem si nemohla nepřečíst její další román. Lucka z Martinusu byla tak hodná, že mi ji slíbila a poslala. Děkuji.



Trojčata, sestry, kamarádky, spřízněné duše i závistivé soupeřky. Jsou tak stejné, přitom tak rozdílné.

LYN - všechno jí jde. Má úspěšnou firmu, kterou založila a vede. Má milujícího manžela se kterým vychovává jeho pubertální dceru a společnou holčičku Maddie. Život má nalajnovaný na několik let dopředu a tak jí to vyhovuje.

CAT - ona a Lyn jsou jednovaječná. Má milujícího manžela, úspěšnou kariéru a jediné co ji chybí je miminko. Je si tak jistá svým životem......

GEMA - je jednou z trojčat, ale přitom sama. Lyn a Cat jsou jednovaječná, ona je jiná....Chce být s každým za dobře, chce každému dělat radost. Sama neví jak se svým životem naložit. Proč každý svůj vztah ukončí, dřív než může něco opravdu znamenat?


Tato kniha je úplně obyčejným příběhem, ale to je snad každá kniha od Moriarty. Proto jsou její knihy tak oblíbené. Prostě se to může stát a stává dnes a denně.
Je to kniha o sourozenecké lásce, řevnivosti, pospolitosti. O pocitu někam patřit. O tom, že když je sestra nejlepší kamarádkou, jde všechno líp.

V knize najdete lásku, nevěru, slzy, zásadní rozhodnutí, kterým změníte život někomu milovanému. Najdete tam obyčejné věci, jako je láska rodičů, kterou pochopíte až v dospělosti.

Neočekávejte od ní nic světoborného. Užijte si čtení a příběh lidí, kteří mohou žít vedle vás.


Moc se mi líbí kraťoučké kapitolky psané kurzívou. Jsou to názory lidí, kteří s příběhem vůbec nesouvisí, ale náhodné setkání s trojčaty jim změnilo pohled na svět. Nebo alespoň malinko upravilo.

Ještě jednou děkuji knihkupectví Martinus, tady si můžete knihu objednat.

HODNOCENÍ



ANOTACE

Dej si pozor na to, co si přeješ, mohlo by se to vyplnit...

Říká se „do třetice všeho dobrého a zlého“ a pro Kettlovy sestry to platí trojnásob – jsou totiž trojčata. Rozumná Lyn se pokouší ustát roli vzorné matky, starostlivé manželky a úspěšné podnikatelky, aniž by přitom přišla o rozum. Její zdánlivě méně úspěšná sestra Cat, pracující v oddělení marketingu, se snaží nepřijít o vysněné dítě a o manžela, jakého jí každá závidí, a „chudák“ Gemma ani nemá co ztratit, střídá příležitostné práce, bydlení i muže. Ale je tomu opravdu tak, jak se na pohled zdá? Co když je ve skutečnosti všechno trochu, anebo možná dokonce úplně jinak?

4 komentáře:

  1. Já teď čtu skoro samé detektivky. Možná by nebylo marné si přečíst něco "normálního"....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, i já si dávám oddech od thrillerů. I když teď čtu dost depresivní knihu, Sirotek č.8.

      Vymazat
  2. Tři přání mám za sebou, a byla to první kniha, která mne od Liane zklamala :( Ještě je teda jediná Na co Alice zapomněla, kterou jsem dosud nečetla, ale chystám se na ni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, patří k těm slabším. Ale jedna je ještě slabší :-)

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.