sobota 14. ledna 2017

WELEDA

Nechápu, proč tolik lidí nadává na to, že je zima? Sama nejsem ani lyžařka ani běžkařka ani nadšená sněhová pobíhačka, ale přesto jsem nadšená, když vidím tu bílou peřinu kolem sebe. A navíc - je leden, hernajs. Tak jak má být? 

A protože je zima, musíme vyživovat tělo. A to nejen vnitřně, ale i zvenčí. To je můj oslí můstek k recenzi výrobků od Weledy :-)

Dostala jsem na testování regenerační tělové mléko s granátovým jablkem. Je určen pro náročnou pokožku, což ve svém věku mám. Obnovuje tvorbu buněk a má antioxidační účinek.  Více se dočtete na stránkách WELEDY ( klik).


Začneme mlékem. 
Jak vidíte je v nádobce s pumpičkou, což je výborné. Jedním pumpnutím dostanete ven přiměřené množství mléka. 
Jeho vůně je zvláštní. Jak víte, jsem zdravotní sestra a tato vůně ve mně evokuje něco nemocničního, známého....snad trošičku desinfekci s nádechem citrusu. Snad jsem vás nevyděsila, to bych nerada, protože je to vůně příjemná a mně milá. 


Co je na tomto mléku jednoznačně nejlepší? Jeho schopnost okamžité absorbce a nezanechání mastnosti.
Naprosto úžasné.
Bezprostředně po aplikaci na tělo si můžete oblíknout pyžamo ( já se natírám na noc) beze strachu, že bude celé umaštěné.
Kouzlo.....


Pokožka je po něm hedvábná a vláčná. 
Je to prostě můj kamarád, se kterým se ráda namažu :-)

Cena:
479.- / 200ml

Druhý výrobek od Weledy jsem vyhrála na některém blogu. Je jím regenerační olej Granátové jablko. Mám malinkou lahvičku, pouhý vzorek řekla bych. 


Ovšem tento prťous mi vydržel 45 dnů, kdy jsem ho 2x denně používala na obličej. Dovedu si představit, že plné balení musí vystačit minimálně na půl roku.

Do tohoto zázraku jsem se zamilovala. 
Je to zvláštní, ale tady mi vůně nic nemocničního nepřipomíná. Je jemná, citrusová, nevtíravá.

Tento obrázek jsem si vypůjčila ze stránek Weledy

Nanášela jsem na mírně vlhký obličej, pouhých pár kapek...vlastně přesně jedna na čelo, druhá na nos a bradu, třetí a čtvrtá na každou tvář. Vetřela do pokožky a pak už si jen užívala hebkosti a jemnosti, kterou olej vykouzlil.

Za celou dobu používání se mi neudělal jediný pupínek či jiný nešvar. Moje čtyřicetiletá pleť si pomlaskávala blahem. 
Propadla jsem jeho kouzlu a chci zkoušet další a další oleje jiných vůní, protože takový levandulový nebo citrusový....to musí být nádhera.

Cena: 479.- / 100 ml

Nakonec chci napsat, že po mě nikdo nechtěl sepsání článku. Mléko mi bylo odesláno s podmínkou, že po nějaké době odpovím na dotazník, který se týkal mé ne/spokojenosti.
K sepsání tohoto článku mě vedla moje spokojenost. 



11 komentářů:

  1. Z téhle řady mám sprchový krém a krém na ruce a s obojím jsem moc spokojená :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vyzkoušený citrusový, levandulový a (myslím) rakytníkový a všechny jsou výborné.

      Vymazat
  2. S touto kozmetikou značkou, nemám skúsenosti ale na Vianoce som niečo od nich dostala tak uvidím :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ten, kdo nadává :)) Je fakt, že sněhová nadílka, mráz a třpytící se sníh vypadají skvěle, ale mně je pořád zima a tak si to moc neužívám :)) Ale jo, je leden, tak to musím přežít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je mnohem milejší tohle než spalující vedra, to jsem neschopná nic dělat.

      Vymazat
  4. Hodně mě zaujal olejíček. V poslední době jsem si pleťové oleje velmi oblíbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Já od Weledy ještě nic nevyzkoušela, ale tvoje recenze mi připomněla, že tu mám ze swapu vzorečky, takže je v nejbližší době vytáhnu a uvidím ...

    OdpovědětVymazat
  6. Zatím jsem od Weledy ještě nic nezkoušela, tak asi začnu krémem na ruce :o), těch mám velkou spotřebu.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.