úterý 7. února 2017

BRANDNOOZ BOX: Leden 2017

I v tomto roce bude pokračovat rubrika o boxu plném jídla. Děkuji za něj firmě BRANDNOOZ . Pojďme se podívat co bylo v tom prvním letošním.

BRANDNOOZ BOX


ALPRO

Mandlové mléko od Alpra mě potěšilo. Ráda si ho přidávám do kaší nebo smoothie. Moc se mi líbí, že mají i verzi bez cukru, protože teď si ho můžu přidat i do kávy.

EMCO

 Mám originální verzi a těším se na ně. Zatím čekají na otevření. Znáte je?

FINE GUSTO

Ze sušeného masa měl radost syn. Já jsem tomu zatím na chuť nepřišla, ale věřím, že být na náročném výletě, je tohle maso dobré mít s sebou.

MAGGI

Jako nouzovka, proč ne? Anebo mi ji sebere dcera, aby mohla přítelovi uvařit rychlou večeři :-)

MATTONI


Jsem zvyklá pít čistou vodu, maximálně si do ní vymačkám citrón. Takže mně všechny ochucené minerálky připadají sladké. Tahle není výjimkou, ale zbytku rodiny chutnala.

MENTOS
 

Tato novinka se mi líbí. Je mi sympatické, že pokud mám chuť na něco sladkého a mám tohle po ruce, stačí mi malá "tabletka", která chuť zažene.

PENAM


Firmu Penam registruji jako výrobce mouk. Překvapilo mě, že vyrábí a něco jiného. A tyto krekříky jsou luxusní, plné semínek. Tohle se opravdu povedlo. Jen ta cena se mi zdá dost vysoká.


RACIO

 Pufované chlebíčky jsou všechny stejné. Co na nich lze vymyslet? Chia semínka? Ano, vidím je, ale chuťově nijak chlebíček neobohatí. Já je nemám ráda, jedině s něčím...jinak se mi lepí na zuby :-)

VITANA


Sladkou papriku používám často. A tato od Vitany má zavírací sáček, který mám odzkoušený a je to výborná věc.

A to je všechno z prvního Brandnooz boxu. Mrkněte na jejich stránky TADY, chystá se Valentýnský box plný překvapení.

5 komentářů:

  1. Taky mne zaujaly ty krekry. Ale ještě jsem je neochunala, přijdou na řadu později. Pokud jde o cenu, není zrovna nízká, ale nevymyká se ceně podobných produktů - měla jsem podobné krekry od Rawfood (100 g vycházelo na asi 64 Kč) a Večerní krekry (100 g bylo za 40 Kč).
    Zato Mentos a polévka poputují jinam - vím, že by mi nechutnalo... Zbytek testnu a uvidím ...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě v tomhle boxu nejvíce zaujal mandlový nápoj od Alpra. Asi si ho jednou zkusím koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsem v boxu neměla ty Jerky, byla jsem na ně zvědavá, tak si je budu muset koupit sama :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný obsah boxu. Nejvíc mě ale zaujal ten mandlový nápoj Alpro. Mám ho ráda, takže ti ho tiše závidím. Ta Mattoni je taky super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.