sobota 24. června 2017

PLNĚNÝ HERMELÍN

Tento recept není ani recept, je to rychlovka, kterou dělám, když máme oslavu nebo jsem pozvaná třeba na grilování, abych nepřišla s prázdnou rukou.
Vlastně jsem ho ani neplánovala dávat na blog, myslela jsem, že je to taková klasika, kterou každý zná. Ale na jedné grilovačce se mě spousta lidí ptala jak ho dělám.
Tak tady to je.


INGREDIENCE

  • hermelíny - počet záleží na počtu strávníků
  • vlašské ořechy - mleté
  • majonéza - té je potřeba opravdu trocha

POSTUP


Hermelín si rozkroj a opatrně vydlabej vnitřek. Vzniknou mističky, které se budou plnit.


Tohle je směs ořechů, vydlabaného středu hermelínů a cca 2 lžíc majonézy. Ta tam je proto, aby se směs hezky spojila. Teď trocha láskyplné práce vidličkou, až bude hmota kompaktní.


Naplníme obě půlky vydlabaných hermelínů. Seskládáme dohromady a opatrně nakrájíme na dílky.


Pak je zabalíme do alobalu, dáme ztuhnout a uležet do lednice.


A pak už jen sklízíme obdiv a pochvalu :-)

Je to jednoduché a efektní. Dobrou chuť.

7 komentářů:

  1. Míšo, znám, dělávám a je to opravdu dobrota. Také mívám úspěch :o))).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, taky znám a dělám (jen místo majonézy dávám větčinou lučinu a přidávám i česnek). A taky se mne spousta lidí ptá, jak je dělám ;-). Mám je taky na blogu - byl to jeden z prvních receptů, které jsem tam dávala :-).
    Hezké slunečné odpoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Česnek bych tam dala kdyby tam nebyly ořechy. Jsou to dvě výrazné chutě, které mi k sobě moc nejdou.

      Vymazat
  3. Ano, už jsem to dělala a byla to fakt dobrotka. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky doma děláváme, když máme nějaké oslavy nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Plněný jsem ještě neměla, ale dáváme hodně často na gril namarinovaný v koření nebo bylinkách a chutná všem. Ale děkuji za další tip na gril :)

    INKA – focení, líčení, bydlení, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.