středa 7. června 2017

Poklady z lékárny

Když mi z lekarna.cz napsali, jestli mi můžou poslat něco ze sortimentu, říkala jsem si, že proč ne. Jsem zdravotní sestra, umím posoudit různé lékárenské přípravky, těšila jsem se.

Co mi ovšem přišlo, předčilo očekávání :-)

DIETHESTHETIC Diamantový pleťový krém



Skoro jsem se ho bála otevřít, protože nic co by se diamantům blížilo neznám, nikdy jsem neviděla natož držela v ruce. A tady je celých 0,05 karátů pravých diamantů.

V krabičce se skrývala skleněná dóza se stříbrným vrškem.

První vjem, který jsem zapojila je čich. Jedním slovem krása. Vůně připomínající decentní, jemný pánský parfém. Ano, pánský. Jemně kořeněná, nevtíravá, velmi příjemná vůně.

Konzistence krému je hutná, ale velmi lehce roztiratelná. Dokonale splyne s pletí.

Používám ho už 3 měsíce, takže můžu s čistým svědomím napsat, že opravdu dělá co slibuje. Aplikuji ráno i večer.


Rozzáření pleti je vidět hned po prvním použití. Dokonale hydratuje a vyživuje.
Ač mám pleť středního věku, vrásky ( zatím) nijak výrazné nemám, proto účinek krému na redukci vrásek nemůžu posoudit.
Pleť mám po aplikaci krásně napumpovanou a svěží.

Jednoduše na moji pleť působí blahodárně, je mi příjemné ho aplikovat, protože opravdu krásně voní a navíc chrání před UVA i UVB.

Koupit můžete TADY.

oficiální fotka ze stránek www.lekarna.cz

MEGASMILE kartáček na zuby s aktivním uhlím


Nikdy jsem o něčem takovým neslyšela.
Přišli dva krasavci s černými štětinkami :-) Na první pohled fešáci.

Jsou to nejlehčí kartáčky na světě, které mají vlákna vyrobena z aktivního uhlí. Tím je zajištěna jeho schopnost zbavovat chrup pigmentu a jemně ho bělit.
Další zajímavostí je, že po upadnutí na zem vždycky zůstane štětinkami nahoru. Ano, vyzkoušela jsem to. Ano, je to pravda.


Co se týče bělení, fakt dost dobře odstraní pigmentaci způsobenou kouřením, kávou atd..
Samotnou vrozenou pigmentaci zubů nijak výrazně nesníží. Ale mírně ano. Což mě překvapilo, protože jsem zkoušela dost různých zubních past na bělení a nic nezabralo.
A ejhle, černé uhlí a pomůže :-)
Ale co dělá dokonale je leštění zubů. To je lesk jako blesk.

Koupit můžete TADY.

Foto ze stránek www.lekarna.cz


Tak co říkáte na nezvyklé produkty z lékárny? Máte s některým výrobkem osobní zkušenost?





1 komentář:

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.