sobota 1. července 2017

GLANC BOX: Červen 2017

Těsně před odletem na dovolenou mi udělal radost Glanc box. Dopředu řeknu, že se mi líbí všechny produkty, a že cena, za kterou jste si ho mohli pořídit ( myslím, že to bylo kolem 250.-) je o hodně nižší než celková cena všech produktů.
Pojďme na to......

GLANC BOX

Trošku nepovedená fotka, focená ve spěchu neboť letadlo nečeká :-)





DERMACOL


Super, masky mám ráda a tyhle plátýnkové slaví boom. Měla jsem jich pár z Ebay a když odečtu to jak debilně ( jako vrah) v nich člověk vypadá, tak jsem byla spokojená. Už jen to, že musíte ležet....prostě relax a ne nahodit masku a jít krájet zeleninu :-) Určitě dám vědět jak mi vyhovovala ve spotřebovaných produktech.

DOMESTOS



Já mám na tyto věšítka do wc velmi malé nároky. Chci aby voněla. Vodní kámen i lesk si zajistím sama. A tyto potvůrky fakt voní :-)

CATRICE



V posledním článku o spotřebovaných produktech (TADY) jste viděli, že jsem své jediné dva laky vyhodila. Jelikož v práci nesmím mít nalakované nehty, laky nepotřebuji, ale....je léto a čas sandálků, proto chci mít hezké nehty. A na ně patří lak. Tento má nádhernou červenou barvu. Těším se.

PERSIL


Persil mám ráda. Právě dopotřebovávám kapsle na praní, které jsou vynikající. Jsem zvědavá, jestli tento gel kapsle předčí.

SIGNAL


Už jsem měla dost bělících past, které nefungovaly. Nedělám si iluze ani o této, ale každá pasta na zubním kartáčku je fajn. Takže proč ne?

SIGNAL


To jsou mi novoty....inu, vlastně ani moc ne. Právě používám kartáček, který má černé štětinky. Mají v sobě uhlík. Brzy o něm ( a dalších produktech zn. Pleva) bude článek.

SILAN


Vím, že je moderní aviváže nepoužívat. Ale když já miluji voňavé prádlo. A tento Silan voní nádherně...opravdu jako parfém. Ještě jsem ho nepoužila na prádlo, takže jsem zvědavá jestli provoní i to.

A to by bylo všechno. Box splnil mé očekávání. Je v něm méně produktů, ale hodnotnějších. Pojďme si to spočítat.

CELKEM:  664.-  

Já jsem spokojená. Co říkáte vy?

4 komentáře:

  1. Ahoj aviváž jsem měla a byla super, z boxíku bych byla já osobně nadšená. Krásný víkend. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna taky o boxu chystám článek (taky vyzvedla jsem ho po návratu z dovolené a před odjezdem na volné dny na chalupu, tak jsem se k tomu dřív nedostala).

    OdpovědětVymazat
  3. S tímhle boxíkem jsem byla naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.