středa 23. srpna 2017

Medová firma PLEVA

Česká firma, existující na trhu už nějaký pátek, vyrábějící různorodosti z včelích produktů - to je firma Pleva
Většina si pod pojmem včelí produkt představí med, ale to není všechno. Patří sem mateří kašička, včelí jed, pyl a propolis. To, že se produkty přidávají do kosmetiky, je známá věc, ale já vám představím pár výrobků, kde byste je, možná, nečekaly.




SCHIZANDRA ČÍNSKÁ V MEDU

www.pleva.cz

Schizandra neboli klanopraška je liána z východní Asie, kde se hojně používá. Má výborné účinky na snížení cholesterolu, zahání únavu, chrání játra, potlačuje pocit hladu, užívá se při kašli, průjmu, nadměrném pocení.....má mnoho a mnoho dalších účinků.


Med docela výrazně ochutí. Je malinko do hořka, přitom sladký a takový zvláštně bylinkový :-) Kousíčky schizandry v něm jemně křupou. Já si tento med nejvíce oblíbila v kaších, kterým dodal sladkost a exotickou příchuť. 


Cena: 111.-
Koupit můžete TADY.

MLÉČNÁ ČOKOLÁDA S MEDEM A PERGOU


Čokoláda, chápete to? Čokoláda.... V nádherném obalu a s pergou. Co je perga? Je to pyl, vznikající na nožičkách včel :-) Není to kouzelné?
Vyrobena je pouze z 60% čokolády, medu, pergy, třtinového cukru a sušeného mléka.
Garantuji vám, že ji nesníte najednou. Její chuť je tak plná a intenzivní, že stačí kousek a máte chuťové buňky uspokojené. 


A po rozbalení na vás vykoukne tabulka s krásným reliéfem, takže se vám ho skoro nebude chtít zničit.
Moje doporučení - zkuste si přidat kousek do ovesné kaše s jablíčky...mana nebeská.
Cena: 102.-
Koupit můžete TADY.

MATEŘÍ KAŠIČKA V MEDU

www.pleva.cz

Víte kdo ve včelím království dostává mateří kašičku? Pouze královna! Taky se dožívá 20x vyššího věku než běžná dělnice. No jo, i ve světě zvířat mají jejich veličenstva privilegia :-)



V tomto medu je jí 1%. Zdá se to málo, ale věřte, že to stačí. Protože všeho moc škodí. I této dobroty se doporučují pouhé 2 kávové lžičky denně a těhotným či dětem se nedoporučuje vůbec. 


Cena: 135.-
Koupit můžete TADY.

PROPOLISOVÁ ZUBNÍ PASTA

www.pleva.cz

I pasta na zuby může obsahovat med. Vlastně ne med, ale propolis. Je jemně abrazivní, takže napomáhá zbavení zubního kamene. A taky obsahuje mátu, takže je příjemně větrová.


Nejdříve jsem si říkala, že asi bude pořádně sladká. Omyl. Je mírně nasládlá a svěží. Určitě si ji oblíbí děti, protože není příliš větrová, takže je nebude pálit v ústech.
Ale tady mám jednou malinkatou výhradu, právě vzhledem k dětem. Pasta je opravdu tuhá, takže jde veeelmi ztěžka z tuby. Vidíte jak je pomačkaná? To je právě tím, jak s ní denně bojuji :-) A to jsem ji na focení trochu vyrovnala. Děti ji bez pomoci dospěláka nevymáčknou.


Cena: 143.-
Koupit můžete TADY.

Velmi děkuji paní Hance Plevové, která mi tyto produkty poslala k otestování. Dala jsem jí volnou ruku, kdy jedinou prosbou bylo, aby balíček neobsahoval kosmetické produkty, protože na ty je docela dost článků na různých blogách. Chtěla jsem vám ukázat, že PLEVA umí mnoho dalšího :-)

9 komentářů:

  1. Pecka, skvělý článek! Schizandru bych moc ráda vyzkoušela. :)

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, děkuji za návštěvu na mém blogu i za tento článek - rozšířila jsem si obzory a jdu do špajzu pro kousek čokolády, i když nebude s medem a tak úžasně zabalená!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky děkuji a s čokoládou je to tak, že je zdravá v mnoha ohledech :-)

      Vymazat
  3. O Plevě nečtu poprvé a rozhodně mě stále láká, ale momentálně jsem doslova chudá studentka, takže budu muset počkat na příznivější období... :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.