sobota 18. listopadu 2017

10 NEJ: Říjen 2017

Říjen - mlhy v říjnu, sněhy v zimě. Jak to bylo u vás? Tady na Moravě moc mlhy nebyly. Což je špatně, protože kdo by chtěl zimu bez sněhu? Já chci v zimě sníh !

A co jsem si v říjnu oblíbila?

1. KNIHA

OSVĚTIMSKÁ KNIHOVNICE



Tuhle knihu jsem četla jako e -book. Nemám na ni, zatím, na blogu recenzi, protože nestíhám....ale je to nádherná kniha z období 2.světové války, z koncentráku. Je to srdcervoucí příběh dospívající dívky Dity Adlerové, která je v Osvětimi s rodiči, a která přechovává pár útlých, roztrhaných pokladů - knih. Příběh je o to silnější, že je skutečný....Více psát nebudu, až v recenzi.

2. FILM

VŠECHNO, NEBO NIC


Po dlouhé době jsme s mužem zavítali do kina na českou komedii Všechno, nebo nic. Nic jsme nečekali a dostali dost. Dlouho jsme se tak nesmáli jako u této komedie. Jednoduchá zápletka, jednoduchý děj, ale vtípky tak hezky trefné, dialogy vtipné. Klára Issová tak neskutečně uvěřitelně prdlá. A dva homosexuální chlapci....Pozvěte si kamarádku, nalejte víno, upečte koláč a bavte se.

3. KOSMETIKA

CATRICE MAKE UP 


Ano, mluví o něm všichni kdo se alespoň trochu zabývají kosmetikou. A ano, i já jsem podlehla, vyzkoušela a uznávám, že je výborný. Tvrdí se o něm, že je pro mastnou pleť. Já mám suchou a používám ho taky. 
Rozhodně strčí do kapsy mnohé makeupy od světoznámých značek.
A cena je opravdu výborná.
199.-

4. UDÁLOST

MAMKA MĚLA NAROZENINY


Když je rodič o rok starší je potřeba oslavovat. Je potřeba si uvědomit jaké štěstí máme, že je tady s námi, že je zdravý, že ho baví svět, že je nezávislý.....že je.
Všechno nejlepší, mami.

5. FOTKA

HALOWEEN


Tak tuhle tématickou fotku jsem sem nemohla nedát :-)

6. JÍDLO


V říjnu jsem nic nenafotila. Asi jsem nic zajímavého nevařila, ale ráda bych věděla jestli vy pečete něco zvláštního na halloween? Víte co myslím? Sušenky ve tvaru uříznutých prstů nebo pavouky z pendreků? :-)

www.123RF.com

7. VÝHRA/ NÁKUP

ADVENTNÍ KALENDÁŘ DOUGLAS
www.douglas.cz

Věděli jste, že existují adventní kalendáře z různých kosmetických eshopů? Já dlouho ne. Až když jsem začala blogovat a číst jiné blogy a dívat se na YT. Před Vánocemi se to fotkami těchto kalendářů Instagram jen hemží a já letos zatoužila taky po nějakém. a protože to byl okamžitý nápad, a protože se znám, že bych si to za chvilku rozmyslela jako drahou zbytečnou, rychle jsem klikla na jeden odkaz a.....mám ho. Je krásná, má (překvapivě:-)) 24 okýneček, ze kterých budeme ( s dcerou) vyloupávat překvapeníčka.
Stál 899.-, ale věřte, že je to ten z levnějších.
Těším se, co vám budu povídat. Každý den, počínaje 1. prosincem dám na IG minividejko s odhalením.

8. TÉMA NA DALŠÍ MĚSÍC

MONONUKLEOZA


V průběhu měsíce listopadu uveřejním článek o této nemoci. Vy mi pod tento článek napište co byste o ní chtěli vědět nebo jaká další nemoc by vás zajímala příští měsíc.

9. COKOLIV

SPOLUPRÁCE S JUVELORA


Tahle spolupráce je sice jednorázovka, ale jsem za ni moc ráda. Objevila jsem e - shop s krásou, kterou si může dopřát snad každý. Tyto náušnice jsem si vybrala, článek je ZDE, ale už mám objednán celý set pro dceru k narozeninám. Zase o nich napíšu článek, těšte se.
Znáte Juveloru?

10. CITÁT


Pan Shaw to řekl přesně.

A říjen máte za sebou. Co jste prožili vy? Napište mi, vaše komentáře mám ráda.

5 komentářů:

  1. Knížka vypadá zajímavě. Na Hallowen nic speciálního nepeču, nějak jsem se zatím s tímto svátkem nesžila. Na kosmetický advenťák jsem koukala v pátek cestou z práce v Rossmannovi, ale nakonec jsem odolala. Nejdřív se bude spotřebovávat, co doma je. Takže možná za rok.
    Tak hezkou druhou půli listopadu

    OdpovědětVymazat
  2. Vařiče makeup vídám snad všude. Hrozně se těším až jo taky zkusím. Jinak s juvelorou mám taky spolupráci a jsem víc než spokojená :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Osvětimská knihovnice vypadá hodně zajímavě, těším se na recenzi. Film Všechno nebo nic, mi až moc připomíná Bridget Jones. Ještě nevím jestli si ho pustím, ale poslední dobou mě na něj pořád někdo láká. :D
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nebo nic jsme si pouštěli nedávno a bavilo. Jsem moc zvědavá, co se bude skrývat v adventním kalendáři, až budeš otevírat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno, nebo nic jsem taky viděla a moc pobavil. Příjemné pokoukání :) Make-up od Catrice také mám a docela se mastím v Téčku, ale prostě na můj Double Wear nemá, i přesto, že je dost dobrý oproti ostatním drogerkovým značkám.
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.