čtvrtek 18. ledna 2018

10 NEJ: Prosinec 2017

Prosinec - měsíc ve kterém se narodil syn, jsou Vánoce i konec roku. Měsíc, který mám moc ráda. Měsíc ve kterém rok končí.....jaký byl váš rok 2017? U mě dobrý :-)

A jaký byl můj prosinec 2017?

1. KNIHA

Vypravěčka


Příběh o vině, obrovské vině.... a hledání rozhřešení. Příběh k zamyšlení,  příběh krásný, smutný....Přečtěte si o něm TADY.

2. FILM

Zatímco jsi spal



Před Vánocemi byla spousta článků a videí blogerek a youtuberek na téma oblíbených vánočních filmů. Překvapilo mě, že snad ani jedna nezmínila tento můj oblíbený film.
Je tak krásně sentimentální, vtipný, vánoční a s happy endem....Znáte ho?

3. KOSMETIKA

Lak na nehty z adventního kalendáře Douglas



Laky na nehty používám málo, jsem zdravotní sestra.....Ale tento má krásnou barvu, na nehtech se úžasně leskl, a proto jsem ho zařadila mezi prosincové oblíbence. ALE nutno podotknout, že nic moc nevydrží. Už druhý den jsem měla oloupané konečky nehtů...a to jsem nic náročného nedělala. 

4.   UDÁLOST

Konference v Karlově Studánce a můj letošní první sníh



Je fajn vydat se s kolegyněmi někam mimo pracoviště. Sice pracovně, ale tak nějak jinak. V Karlově Studánce je krásně. Pravda, moc jsem z ní neviděla, protože jsem celé odpoledne proseděla na přednáškách, ale když jsem v noci přecházela do hotelu a všude krásně svítila světýlka....to bylo moc hezké. A pak ráno, po probuzení, mě přivítalo zasněžené městečko jako z pohádky.

5. FOTKA

Naše vánoční stromečková :-)


Vlastně poprvé nás vidíte všechny. Můj muž, syn, dcera a já. Miluji atmosféru Vánoc a moc se těším až nás bude ještě víc :-)  

6. JÍDLO

Jednoduchý salám


Vkládám sem video mé oblíbené YT bloggerky, protože tento jednoduchý salám se stal hitem rodiny.

300 g piškotů 250 g změklého másla 1/2 Salka 50 g moučkového cukru /není nutné/ 2 lžíce rumu 4 lžíce kakaa strouhaný kokos na obalení


7. NÁKUP

Kabelka


Nutně jsem potřebovala černou kabelku, a tak jsem si ji byla vybrat. Jak to dopadlo vidíte :-)


Je krásná, ale budu ji nosit až v létě, protože je menší a k objemnému kabátu se opravdu nehodí. 


8. OBJEV

Vosky od Kouzelné víly


Psala jsem o nich samostatný článek, TADY. Ráda podporuji české ručičky a odvážné ženy. Znáte Kouzelnou vílu a její tvorbu?


Pokud neznáte její FB stránky tak klikněte SEM.


9. COKOLIV

ÚČES


Musím se vám pochválit jak šikovnou kadeřnici mám. tento účes měla do půl hodinky vytvořen.
A celkový outfit.......



10. CITÁT

„Rodina je jednou z nevyhnutelných podmínek štěstí.“
Lev Nikolajevič Tolstoj


19 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, úžasný účes a také krásný vánoční stromeček. Konference jistě musela být skvělá a kabelka je úžasná, ještě k tomu botky a nějaké doplnky a jde se. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Vánoční stromeček jsme měli moc hezký.

      Vymazat
  2. Krásný účes a moc ti to sluší. Zaujal mě i ten salám, asi si ho uložím a někdy vyzkouším. Vypadá velmi chutně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tyhle články ráda...
    Pěkný účes, sluší ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové moje malé shrnutí měsíce....jednou za čas je fajn si je zpětně pročíst :-)

      Vymazat
  4. Ten účes je opravdu parádní, moc ti to slušelo!! :) Citát jsi vybrala trefný :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Celé To vyznělo nesmírně pozitivně, měla jsi skutečně nádherný prosinec, navíc moc se mi líbí ty tvoje nádherně upravené vlasy, mám krátké, tak takovou krásu ocením.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí prosince :-) Film Zatím co jsi spal, jsem letos poprvé náhodou viděla a líbil se mi :-) Účes je moc povedený a sluší :-)) Krásné dny v novém roce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článeka! Líbí se mi ten účes

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta kabelka je SUPER! I barva je přesně podle mého gusta. Ta se Ti fakt povedla.
    Zatím co jsi spal jsem kdysi viděla, asi dobrý, ale za mě rozhodně lepší je Láska nebeská. Na tu kouknu každý rok:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  9. Krásnou rodinku máš a moc ti to sluší :) Měj se krásně .)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si nemůžu pomoc, mně se strašně líbíš na té fotce v těch večerních šatičkách. Už jsem ti to psala na insta. :) A celkově - i ten účes byl krásný! Jo a Vypravěčka, ta na mě také čeká...
    Sabina
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jste krásná rodina a účes je nádherný! Sluší Ti moc.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.