čtvrtek 8. února 2018

BRANDNOOZBOX: Leden 2018

Máme tady první Brandnooz box tohoto roku. První nakouknutí bylo o protáhlém obličeji, ale už to druhé.....


Nebudu se zabývat časopisy, které byly součástí boxu. Jsou k ničemu.

ADRIANA


Jsem na ně zvědavá. Celozrnné těstoviny jsem párkrát zkusila uvařit a ( až na jednu vyjímku) nestály za nic.

AMYLON


Nikdy jsem rýžový puding neměla. Jsem na něj moc zvědavá a těším se. Ovšem ta cena.....

ARAX


Prvním ochutnáním mě neoslovila, ale při dalším jsem si uvědomila, že opravdu cítím jen naturální chuť kopřivy a čehosi neznámého, což byla ( nejspíše) ona březová šťáva. A má moc hezkou flaštičku. Takže hodnotím pozitivně.

LAY ´S


:-) dejte mi do boxu chipsy a úspěch je zaručen. Jenže, já mám rýmu a tím pádem necítím žádnou chuť. Proto, věřte nevěřte, tento balíček stále čeká na ochutnání.

MAGGI 


Tohle už tu kdysi bylo, ne? A myslím, že nám to i chutnalo :-) Jako občasná, rychlá večeře....proč ne.

NESTLÉ


Dostala jsem verzi bez čokolády ( škoda), ale i tak jsem spokojená.....teda spíše dcera. 

McOZI


Zvláštnost, kterou bych si sama nikdy nekoupila ani by mě nenapadlo, že se koupit dá. Já ochutnala, přirovnala to k hodně křupavým křupkám a pak to celé snědl manžel. A jako prý dobrý.....



To by bylo všechno.

Suma sumárum: 287.-
Jak píši nahoře, časopisy nezapočítávám.

Jak se vám box líbí a co byste určitě chtěli ochutnat? Napište mi.

8 komentářů:

  1. Jo tento boxík je také zajímavý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam produkty vyzerajú super <3

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vždycky trochu vadí, když jsou v boxu produkty, které už tam byly (lupínky, Snackito) - box odebírám proto, že chci zkoušet nové věci... Zas aspoň tentokrát tam nebyla ani majolka ani tatarka :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty pražené škvarky mě teda vůbec nelákají, jinak si myslím, že docela fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Míšo, kde je příspěvek pro Henrietu :o)))), týdeník? Měl být zveřejněný nejdéle do čtvrtka a tady je box :o))). Nechce se mi věřit, že by si to vzdala. Těšila jsem se na počtení.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já ho mám naplánovaný na sobotu!!! Prostě jsem ty články prohodila...ach jo, jsem já to trubka :-(

      Vymazat
  6. Zajímavý boxík :) Lákají mě nové Lays a rychlovky Snacknito :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musím říct, že se mi tento Brandnooz Box líbí, povedl se :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.