neděle 26. srpna 2018

BRANDNOOZ BOX: Léto 2018

Mám ráda limitky v drogériích i v boxech :-) Proto jsem nemohla nechtít letní limitovaný box z Brandnooz. 

Jak se mi líbil?


ČASOPISY


Nechce se mi do celkového součtu počítat cenu časopisů. Jenže tohle je box, ve kterém je mix různorodý - kosmetika, potraviny....takže sem patří i ty časopisy.
Jak vidíte přišly čtyři kousky. Ovšem do celkového součtu připočítám jen Super tělo a Šťastná život.



Čtyřlístek a Záhady svůj vlastní obrázek nemají.

HAVLÍK


Tyto tyčinky jsou průměrné. Je to klasická pochoutka k pivu či vínu. Chuť tvarůžek jsem nepoznala, fakt je, že byly malinko cítit čímsi jiným než ty klasické.



POM-BAR



Tihle medvídci jsou s mákem a sezamem, docela se na ně těším. Zatím čekají na svou příležitost ve skříňce.


CAPRI - SUN


:-) Tahle je nostalgie....kupovávala jsem to dětem, když byly malé a my jeli na výlet.


DOBRÁ VODA



Mám ráda bylinky v neperlivé vodě, takže tahle mě potěšila. 


VITANA


Nic moc jsem neočekávala....a světe div se, ona byla docela fajn. Opravdu z ni byl cítit med. Nebude pro ty, kteří nemají rádi sladký nádech na mase.

COOL


V tomto horkém létě přijde vhod jakékoliv osvěžení. Kombinace okurky a limetky je ryze letní a chutná dobře.


SPAK



Grilování k létu patří a tyhle omáčky taky. Ano, mám raději vlastnoručně dělané, ale jako náhradní řešení...proč ne? Je dobrá, jemně nakyslá.


MENTOS A METAXA


METAXA - malinká, roztomilá lahvička letního alkoholu. Hm, třeba na ni dojde.....



Klasika....


BLISTEX



Velmi milé překvapení tohoto boxu. Vlastně je to můj největší oblíbenec z boxu. Nádherně voní po oříšcích a krásně rty ošetřuje. 


VZOREČKY



DOVE - deodorant a tělové mléko v cestovním balení. Voní opravdu nádherně a já jsem za Dove vždycky ráda.





SIGNAL - pasta na zuby, které má bělit. Pokud se nepletu, už jsem ji kdysi měla v plném balení. Je modrá a efekt bělení je jen chvilkový, právě díky modré barvě. 




DOVE - nevím proč jsem další výrobek Dove nevyfotila s ostatními :-) jedná se o sprchový gel a platí o něm co jsem psala výše.


GARNIER - maska nebo kondicionér nebo bezoplachová péče. WAU, tak tohle mě fakt překvapilo naprosto dokonale.
Vůně je naprosto nádherně banánová a vlasy po ní hebké, voňavé, lesklé...opravdu mohu doporučit.


A to je všechno. Ač se zdá produktů celkem dost, já nejsem nijak spokojená. Od letní limitované edice jsem čekala více. Navíc nám dodavatel psal, že se dodání opozdí kvůli jednomu produktu, který je skvělý a vyplatí se na něj počkat. Nějak nechápu, který to tak asi mohl být......

Sumasumárum: 469.- ( počítáno i s časopisem Super tělo a Šťastný život) + cca 2 x 20.- za masku na vlasy = 509.-

Vzorečky do ceny boxu nepočítám,ty by měly být pro všechny zdarma.

Cena pro odběratele byla 299.-

Líbí/nelíbí......?
Napište mi.






4 komentáře:

  1. Ty tyčinky s příchutí tvarůžků musím vyzkoušet!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. No jakože tak nějak nevím co napsat, není zrovna nejlepší a není ani nejhorší. Věci jsou využitelné, ale ty časopisy mi nepřijdou nic extra.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Můj názor už si asi četla u mne na blogu - taky jsem od limitky s takovou propagací čekala víc. A koukám, že jsme odlišně pojali započítávám věcí do hodnoty boxu - já počítala vzorky (v některých případech to bylo označeno jako "cestovní balení") a naopak nepočítala žádnýz časopisů - byly skoro rok staré (s výjimkou Čtyřlístku).
    A ten úžasný produkt,co se na něj vyplatilo počkat, byla podle mne Metaxa ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se k limitce nedostala a po shlédnutí unboxingů toho ani nelituji. Od limitky bych čekala mnohem víc.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.