úterý 11. září 2018

BRANDNOOZ BOX: Srpen 2018

Konec prázdnin mě zastihl v dovolenkovém módu. poslední týden v srpnu a první týden v září jsem si vzala dovolenou. Nikam necestuji, ale chci pomoct dceři se stěhováním, vymalovat pokojík a přestěhovat ložnici.....prostě pracovní dovolená :-)

A taky jsem se těšila na srpnový zelený balíček.

MATTONI


Meloun mám ráda jen ten klasický. Ovšem tohle mě příjemně překvapilo. Není moc sladká a chuť melounu je autentická.


DR. OETKER


Už jsem ho měla možnost vyzkoušet a nijak nadšená jsem nebyla. Tento nejspíše poputuje k dceři, která ještě není dokonalá kuchařinka.





Dalším produktem z rodiny Oetkerů je tato náplň. No, já vám nevím? Není to trochu zbytečná věc? Máte s tím někdo zkušenost?




RACIO


Dovedu si představit, že přidám nějaký termizovaný sýr a rajče k tomu.....Jsem sama zvědavá jak budou chutnat.


PODRAVKA

Podravku mám spojenou s dětstvím. Vždycky se u nás v kuchyni našla. Maminka, ač je výborná kuchařka, přidávala trošičku do polévky. 
Tato modernější verze je bez glutamanu, bez éček a celkově je složení fajn. Nicméně jsem ho darovala dceři, která si vybavuje svůj podnájemní byteček.


VITANA


Přiznávám, že občas mám chuť na rychlou polévku bez přípravy. Takže proč nevyzkoušet tuhle? Quinoa je superpotravina....to je tak všec co o ní vím :-)




A další moderní produkt....červená čočka, kurkuma i kuskus se řadí mezi zdravou výživu. Opět ji ochutná dcera....studentka....asi moc vařit nebude :-)

EFKO


Tohle je rozhodně výborný výrobek pro maminky malých dětiček. Představte si cestou vlakem nebo busem, kdy dítko pochytá kde co a teď chce něco malého na zub. Není po ruce vlhčený ubrousek, aby si špinavé packy otřelo. V tom případě je tento produkt naprosto dokonalý.
A je taky velmi dobrý, mňam.


OPAVIA


BEBE NaMěkko jsem už chutnala a je to průměr. Dobré do kapsy na výletě.


BRUMÍK - je celkem dobrá buchtička. Opět vidím jako variantu na svačinku pro děti.


ORION


Na tyhle fešáky jsem se těšila nejvíce. Už jsem vyzkoušela Brandy příchuť a musím říct, že se mi líbí. Ta se opravdu povedla. Příchuť Irish cream ještě čeká na svou příležitost.


Tento box hodnotím průměrně, obzvláště proto, že obsahuje velké množství polotovarů. 

CELKOVÁ HODNOTA: 298.-


Pokud máte předplatné na rok, zaplatíte 249.- korun.....no, nevím, jestli je to tak velká úspora. Nad tím by se měli ti, kteří BB vytváří, zamyslet,







4 komentáře:

  1. Míšo, tak já byla v hodnocení trochu víc pozitivní - vyhovovalo mi, že tam bylo dost novinek a já třeba ty Vitany využiju časem v práci, když nepůjdu z nějakého důvodu do závodky. A na základě tvé recenze asi vyzkouším tu melounovou matonku, kterou jsem původně zamýšlela posunout k synovi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem odebírání boxíku po pravdě vzdala kvůli doručování našeho monopolu České Pošty s.p. .... ale jinak se mi boxíky vždy líbily ... tento je prima a moc pěkně jsi to opět zpracovala a pojala. Mám ráda tvé články. :-))

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.