pátek 14. září 2018

SPOTŘEBOVÁNO: Srpen 2018

Srpen utekl jako voda a my tady máme pravidelný článek o spotřebovaných produktech. Tentokrát toho není tolik. Tak pojďme na to.

POTRAVINY 


MORAVSKÉ BRAMBŮRKY - ano, zabte mě, já prostě brambůrky nebo chipsy miluji. Není to IN, ale já se za to nestydím :-) Tyhle od pana Hobži s hořčicovou příchutí jsou můj favorit. Jsou štiplavé jakoby ta hořčice byla francouzská. Doporučuji.
Cena: cca 29.-/ 175 g

GELATELLI - Brownie - tyto nanuky jsem objevila v Lidlu. Jsou s kousíčky kakaových sušenek a jsou výborné. Opět nic dietního, ale co už?
Cena: 40.-, v balení jsou 3 ks

ALESTO - kešu a buráky s chilli. Velmi dobrá pochutina, kterou jsem přidávala i do jídla nebo salátu.
Cena: 30.- v akci/ 200 g

EFKO - ovocná kapsička. Výborná a 100% bio. Můžu doporučit. Je v ní 60 % jablek, 17 % broskví, 15 % banánu a 8% meruněk.
Cena: 25.-

DOMÁCNOST


SILAN - tahle aviváž naprosto nádherně voní nejen v láhvi, ale i z prádla. Voní květinově, sladce...krásně. 
Cena: 60.- / 600 ml

KOSMETIKA


VZOREČKY


CERAVE - tento krém je pro velmi suchou pleť. Používala jsem na noc a opravdu výborně hydratuje. Rozhodně můžu doporučit.

BIOFFICINA TOSCANA - mléko na obličej bylo fajn. Tento malý prďolka vydržel na 3 použití.

LA ROCHE - POSAY - balzámek na obličej, který je fajn a krásně voní.

REVALID -revitalizační šampon, který nádherně voní a vlasům dodal lesk a výživu.



LANVIN - Éclat de fleurs - vzoreček parfému, který je květinový, silný, jasmínový...a mně se moc nelíbí.

GARNIER - banánová maska na vlasy - naprostá dokonalost. Sladce banánová vůně je cítit i z vlasů. Lze použít jako balzám, masku nebo bezoplachovou péči. Rozhodně si koupím plné balení.

VICHY -kosmetiku Vichy naprosto zbožňuji. Tento čistící gel jsem používala ve sprše na odličování obličeje, což fungovalo i na čištění pleti, což fungovalo dokonale.

AVÉNE - tato kosmetika je výborná. Krém hydratuje a vyživuje. Navíc má unikátní uzávěr, díky kterému je krém stále sterilní.

DOVE


SPRCHOVÁ PĚNA 3 v 1 - mého manžela nadchla :-) Umyla ho, opečovalo ho a navíc se s ní mohl i oholit. A já mu ji tajně brala a používala taky, protože má dokonalou, pánskou, vůni.
Cena: 70.-

ANTI - PERSPIRANT - je bez alkoholu, příjemně voní, ale je tuhý, což znamená, že zanechává skvrny na oblečení. Takže bych ho znovu nekoupila.
Cena: 80.-

ORIFLAME, NIVEA


ORIFLAME - balzám po holení - jsem používala já, protože manžel tohle naprosto ignoruje. Po oholení nohou jsem aplikovala, krásně pokožku hydratuje.
Cena: 159.-

NIVEA - micelární odličovací voda na oči. Naprosto skvělá. Já ji používala na celý obličej. V očích neštípe a krásně setře všechno, včetně dlouhotrvající rtěnky. 
Cena: 148.-

MAKEUP REVOLUTION


Tento korektor je velmi chválený a já se ani nedivím. Krásně projasní oční okolí, kryje zarudnutí i kruhy pod očima a nezalézá do vrásek. Je to můj nejoblíbenější korektor.
Cena: 139.-

ALVERDE, HARTMANN


ALVERDE - krém na ruce, který byl součástí balení 3 ks. Vůně má být fíková. Mně ovšem nevoněl ani trochu.
Cena: 99.- / 3 ks

BEL - vlhčené bavlněné tampony s micelární vodou a aloe. Naprosto výborné. Byly to napuštěné kolečka, které naprosto dokonale odlíčily všechno. Ideální na cestování.
Cena: 83.-

GARNIER


Tento šampon je dokonalost sama. Nádherná vůně, která je cítit ve vlasech dlouho a navíc je zanechá hebké a nadýchané. Miluji ho.
Cena: 77.- / 250 ml

A to je za srpen všechno. Napište mi co vás zaujalo.


5 komentářů:

  1. Masku od Garnier banánovou jsem taky měla ve vzorečku a je to naprostá bomba :) Taky plánuji plné balení.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem velký milovník brambůrek, ale Hobžovy hořčicové, ty teda můžu...
    Od Garnieru jsem měla ze stejné řady šampon s araganovým olejem a byl fajn. Na banánovou masku se těším, mám ji s boxu taky. A sprchovou pěnu Dove asi šlohnu manželovi - on se na ní moc netvářil a já mám pánské vůně ráda...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě banánová maska na vlasy také naprostá spokojenost :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.