úterý 13. listopadu 2018

DANIEL COLE: Hadrový panák

Deka, kafe, zapálená svíčka a pořádný thriller....tak jsem si představovala ideálně strávenou dovolenou.
Plán nevyšel.
Nicméně pořádný thriller jsem stejně přečetla :-)


Mlhou zahalený Londýn, déšť stékající za límec, pošmourno.....typické anglické klima. A do toho je nalezena mrtvola. Ne jen tak ledajaká mrtvola. Má hlavu, trup, ruce i nohy....jenže každá část je jiné oběti.

Jeden panák - šest vražd.


Detektiv William Fawkes, zvaný Wolf, si jako první všimne toho, že tato bizarní mrtvola, zavěšená jako loutka, ukazuje do okna....přímo k jeho bytu.

Spolu s kolegyní Emily je pověřen identifikací mrtvoly.
Když mu zavolá jeho exmanželka, která je reportérkou, nečeká nic jiného než mámení informací pro její stanici.

Ona mu však sdělí, že dostala mail, ve kterém je nejen děsivá fotka sešité mrtvoly, ale i šest jmen a šest dat, které určuji jejich smrt.

První na seznamu je starosta Londýna a poslední......samotný detektiv Wolf.



Kniha je napsaná bravurně. Má spád a vy otáčíte stránku za stránkou. Pořád se něco děje.
Je tam mnoho postav, takže jsem se občas malinko ztrácela. Ale fakt jen malinko.

Tak jak byl začátek famózní, ke konci se mi zdálo, že to autor trochu natahuje. Taky geniálnost vraha se mi zdála až moc.....

Líbilo se mi, že detektiv Wolf není předvídatelným hrdinou, ale je velmi tajemným a hrubým chlapem, který má spoustu kostlivců ve skříni.

Já se moc těším na další knihu z pera tohoto autora, což je Loutkař.



HODNOCENÍ



ANOTACE

Před čtyřmi roky vzal detektiv William „Wolf“ Fawkes spravedlnost do svých rukou – nedokázal ustát, že soud osvobodil podle něj jednoznačného pachatele. Wolfa postavili mimo službu a poslali do psychiatrické léčebny. Teď se vrací do práce a touží po velkém případu. A zdá se, že se ho dočkal: na místě činu, kam ho přivolala kolegyně Emily Baxterová, se najde mrtvola – sešitá z částí šesti těl jako hadrový panák. Stejně tak pojmenují děsivý případ média a Fawkes je pověřen identifikací obětí. Vzápětí Wolfova bývalá žena, která pracuje jako reportérka, obdrží od anonyma fotky z dějiště zločinu a taky seznam šesti lidí a dat, kdy budou zabiti. Poslední jméno na seznamu je: Fawkes. A vrah už si chystá šicí potřeby…


1 komentář:

  1. Četla jsem a líbila se mi. A Loutkář možná ještě o trochu víc, byť mi chvíli trvalo než jsem se začetla.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.