pátek 9. listopadu 2018

SPOTŘEBOVÁNO: Říjen 2018

Na mých spotřebovaných produktech je znát, že je dcera z domu. Mám toho mnohem méně :-)

Jdeme na to.

KRÁSA

ZIAJA


Odličovač očí je naprosto dokonalý. Je dvoufázový, takže olejový, což mi nevadí. Ba dokonce vyhovuje. Používám ho nejen na oči, ale na celý obličej. V očích neštípe a nemám je nijak podrážděné. Je to můj oblíbenec. DOPORUČUJI.
Cena: 60.-

Micelární voda už taková hitparáda není. Řekla bych průměr. Já je už moc nepoužívá. A pozor, aby se nedostala do očí, štípe jako potvora.
Cena: 90.-

THE BODY SHOP


Tohle tělové máslo je jako samet. Má hutnou konzistenci, opravdu jako máslo, které se teplem rukou krásně rozpouští. Pokožku nádherně vyživuje a krásně voní po oříškách. Rychle se vstřebává...je to luxus.
Cena: cca 250.-

DOVE


Nepropadla jsem pěnovému šílenství, takže by mě ani nenapadlo si tento produkt koupit. Měla jsem ho v beauty boxu. Musím ovšem konstatovat, že ač nemám ráda vůni růží, tady byla velice decentní a nevadila mi. Takže těm kdo mají pěny a růže rády, můžu doporučit. 
Cena: cca 70.-

DERMATHERM


Tento čistící gel mám doma už pořádně dlouho. Je nespotřebovaný, zbývá asi půlka. Problém je takový, že neskutečně smrdí jako čistící přípravek na úklid. A přes to jsem se nedokázala přenést. Při čištění pleti jsem měla pocit, že si ho drhnu jarem. Přitom je tahle značka organická a velmi chválená....tak nevím jestli jsem neměla nějaký vadný kus.
Cena: 299.-

DOMÁCNOST

K2r


Tento čistič pračky mám z e - shopu Drogeriezde. Dávám ho sem proto, že je dobrý, i když vlastně nevím jak to přesně poznat :-) Já beru jako známku toho, že něco s pračkou dělá, že z ní v průběhu čištění vytékají i kousky čehosi.....Jak to vidíte vy?
Cena: ? na e-shopu jsem ho už nedohledala

KOUZELNÁ VÍLA


O voskách od Kouzelné víly jsem psala samostatný článek TADY. Vyrábí je jedna šikovná paní a jsou opravdu výborné.
Tento voněl sladce melounově, krásně. Vosk vydržel vonět 5 čajových svíček.
Cena: 32.-

POTRAVINY


SELI


Pro milovníky arašídového másla je tady napodobenina známé pochutiny. Problém je, že netuším kde ji koupit. Měla jsem ji v super boxu a na netu nedohledala. Znáte?
Cena: ?

COCO ALOHA


Mám ráda kaše s obyčejným mlékem, ale i mlékem jiným. Toto kokosové je moc dobré nejen do kaše, ale i jen tak k pití. Jen ta cena....
Cena: 70.-/ 700 ml

ČAJE


S nástupem podzimu nastoupila i moje chuť na čaje. Nejvíce jsem pila tyto tři značky, které můžu doporučit. Jsou opravdu moc dobré.

Tak to by bylo všechno.Co doporučíte vy mně? 

Přeji krásné dny a těším se na komentáře.



14 komentářů:

  1. Ja milujem telové maslá od TBS. Naposledy som mala mojito a bolo geniálne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla ještě se zeleným jablkem a bylo naprosto famózní...ta vůně....bože.

      Vymazat
  2. Nejvíce mě zaujalo tělové máslo. Už dlouho chci značku The body shop vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovač očí od Ziaji jsem měla a byla jsem nadmíru spokojená. The Body Shop mě hodně láká, chtěla jsem si pořídit adventní kalendář, ale nakonec jsem si vzala Weledu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos asi žádný adventní kalendář mít nebudu....nějak mě žádný nezaujal.

      Vymazat
  4. pro košíčky s arašídovým máslem chodím sem -miluje je vnučka....sice nejsou jako pravé z LA ,ale i tak dobré
    https://www.naminy.cz/kategorie/sladke-naminy/cokolady-a-cokoladove-dobroty/reese-s/reese-s-pnb-cup-miniatures-80g/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuto stránku jsem neměla vidět :-( tam je dobrot....

      Vymazat
  5. Zaujal mne ten odličovač od Ziaji, používám zatím jen krém na ruce a to jsem moc spokojená.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Ziaji mám vyzkoušených opravdu hodně produktů a snad žádný nezklamal.

      Vymazat
  6. Tak z představených produktů znám jen ty čaje :-). Lákavě vypadá kokosové mléko (cena podstatně méně). Pokud jde o čokoládové košíčky s arašídovým máslem, tak snad ani nechci vědět, kde se to dá koupit ;-). Myslím, že je to věc,na které bych dokázala "ujíždět".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, a kdybys věděla jak jednoduše si je můžeš připravit doma....

      Vymazat
  7. Tak vyzkoušené mám jen máslo od Body Shopu a bylo fajn. Sama se teď snažím hodně věcí dopotřebovat, chvilkama nějak nestíhám :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  8. To tělové máslo od The Body Shop mě zaujalo nejvíc.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.