neděle 16. prosince 2018

10 NEJ: Listopad 2018

Listopad - to každý ví,
hází listí na zemi.
My se v nich pak brouzdáme,
radost z toho nemáme.
Nad hlavou nám lítá drak,
nad ním duje tmavý mrak.
Podzimní splín nemáme,
na Vánoce čekáme.

Konec chvilky poezie :-)

1. KNIHA

HANA


O této knize snad netřeba nic víc psát než to, že je potřeba si ji přečíst.
Více o ní TADY.

2. FILM

I DVA JSOU RODINA


Z počátku se zdálo, že půjde o hezkou komedii. Na konci jsem potahovala, oči plné slz. 
Holky, pusťte si ho. Je to krásný příběh o tom, že když se vám v životě něco poser....., může to znamenat, že jste našli štěstí.
A že si máte každý den užívat tak jakoby to byl poslední.........

3. VIDEO

TEREZA MAŠKOVÁ - New my



Tato holka je největší talent, který se v posledních letech objevil. Jej hlas je jedinečný a to jak zpívá je......prostě WAU.
Toto je její první klip, který je naprosto dokonalý.
Terezko, držím palce......

4. UDÁLOST

NAROZENINY 


Dcera měla 21 let. Minulý rok jsme se na oslavu jejích dvacetin sešli celá rodina a letos.....Ten den jsme ani nebyli spolu.
Zvláštní.
Jenže takový je život. Mění se jak duhová kulička.
Není v tom nic jiného než to, že začala studovat v Olomouci a prostě oslavila narozeniny tam.
A když přijela sem, jednoduše jsem na focení ani nepomyslela.
Takže nemám jedinou fotku :-(

5. JÍDLO

TIP NA ZDRAVÉ CUKROVÍ


Všichni dávají tipy na vánoční cukroví. Tak proč nejít se svojí troškou do mlýna? :-)
Tohle je dobrota, která vám nepřidá centimetry v pase ani kila na váze.
Není v ní ani deko cukru, přitom jsou sladké.
Budu je tvarovat do kostiček, pár jich napůl namočím do čokolády ( v tom případě možná pár cm v pase přibude :-)).
Recept mám TADY.

6. VÝHRA

ALICE a EVA


Tento měsíc se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem hned u dvou děvčat, youtuberek, které sleduji. 
U youtuberky Evičky McMahon ( Eva McMahon) jsem vyhrála paletku rtěnek, které mají barvy 
nositelné. Vlastně jsou to moje barvy :-)
Dále Vichy sérum s vitamínem C a čistič pleti od značky Decleor.
Eva žije v Anglii a tyto produkty se u nás nedají koupit. O to větší radost jsem z nich měla a stále mám.
Hodnota těchto produktů je cca 2000.- Kč!


Druhá výhra je od Alice ( Mámou stylově), kterou sleduji už dlouho. Líbí se mi styl jejího oblékání i to, jakou kosmetiku prezentuje.


Jak vidíte v jejím balíčku byl Bi - Oil, což je vyhlášený olej na jizvičky, strie, suchou pokožku.....
A pak krásný set značky Clarins, ve kterém je vzorek rtěnky a cestovní balení krému na suchou pokožku.


Moc oběma děkuji :-)

7. KOSMETIKA

MARIANNE BOXY


Využila jsem akce 1 + 1 zdarma a zakoupila dva krásné bosy plné kosmetiky.
Ta akce stále běží, TADY je odkaz.


Už při kupování jsem měla záměr, že jeden poputuje jako dárek.


Vidíte tu tmavě modrou věc od Kiehl ´s? 
Tak to je zázrak....objev roku...noční sérum na pleť, u kterého jsem si hned po prvním použití řekla: " Cože?!"


I druhý byl plný kosmetiky. Zapomněla jsem říct, že jde o kosmetiku pečující.
Takže opravdu bezezbytku využitelnou.


Ze dvou jsem udělala jeden, který udělá radost někomu pod stromečkem :-)

8. TIP DO DOMÁCNOSTI

NECHTE SI UMÝT OKNA!


Nenávidím mytí oken, proto to oddaluji a oddaluji a pak na nich můžu ruce nechat.
Letos jsem si řekla A dost!
Vydělávám, nekouřím, neflámuji....proč se stresovat něčím co opravdu nesnáším?
Zavolala jsem známé, která uklízí po rodinách a domluvila s ní umytí oken.
A nestydím se za to.
Podpořila jsem ji,  která se tím živí.
Okna se jen blejskají a já svůj volný čas využila efektivněji.
A na jaře to udělám zase!

9. COKOLIV

PŘEDVÁNOČNÍ ŠÍLENSTVÍ


Víte, já to naprosto chápu. Křičí to na nás ze všech stran. Instagram je plný vánočního cukroví a nádherně vyzdobených bytů. Obchody svítí, vyhrávají v nich vánoční koledy.....a my se stresujeme, že to nestihneme.
Stihneme.
A když ne, tak Vánoce stejně budou.
Rozhodla jsem se, nestresovat se.
Dnes je 15. 12., nemám upečený jediný druh cukroví. Nemám zabalený jediný dárek. Výzdobu mám naprosto minimální.
No a co?
Dnes odpoledne půjdeme s manželem na trhy, dáme si punč, koupíme sýry, koření nebo cokoliv jiného, dobrého.
A možná i do toho obchoďáku zajedeme....ale jen se pokochat výzdobou. Na kafe.
Holky, zabrzděte a užívejte si to.
Ono se to nepos........

Důležité je rozhodnout se :-)
A věřte, že na Štědrý den budu mít všechno jak má být.

10. CITÁT

"......nemusís se bát smrti, ale toho, že nebudeš žít."
                          Samuel z filmu I dva jsou rodina.





4 komentáře:

  1. Mně mytí oken nevadí, ale nějak jsem se k tomu nedostala a už asi ani nedostanu. Vidět přes ně je ;-) a na Vánoce chodí Ježíšek a ne kontrola z hygieny :-D. Holt je umejeme někdy v lednu. Ale jetě potřebudu doladit dárky, což je horší, protože to se na leden moc odložit nedá
    Hezkou adventní neděli a klidný předvánoční týden

    OdpovědětVymazat
  2. Ta knížka HANA mě láká :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.