úterý 2. dubna 2019

SPOTŘEBOVÁNO: Březen 2019

Březen je opět fuč. 

Čas letí jako bláznivý,
já nechytím ho ani vy......

Tak jsem aspoň zachytila své spotřebované produkty.

KRÁSA


DOVE, BALEA, DERMACOL


DOVE - sprchovací gel, který nese podtitul - micelární, anti stresový. Byl fajn, ale strašlivě mě nevoněl. Jenže vnímání vůní je strašlivě individuální. Dceři zase strašlivě voněl :-)
Cena: 89.-
BALEA - tekuté mýdlo. Vonělo jemně po citronu a skoro vůbec po zázvoru. Je to naprosto dostačující mýdlo na každodenní používání, za cenu, která je velmi příjemná.
Cena: 19, 90.-
DERMACOL - sprchovací gel po opalování. Jeho vůně je Top - čokoláda a pomeranč. Obsahuje i beta - karoten a oříškový olej, čímž udržuje opálení. Já se skoro neopaluji, takže to moc posoudit nedokážu.
Cena:62.-

SEFIROS


Tuhle masážní svíčku jsem dostala k narozeninám. Nikdy jsem nic podobného neviděla. Vlastně ji ještě nemám spotřebovanou, ale už jsem ji vyzkoušela a je to ohromně příjemná věc.
Popis je tady....


Ovšem ta cena je trochu dost.
Cena: 499.-

STR8


Tohle je moc krásná, pánské vůně. Je svěží, jiskřivá, přitom nenásilná.
Doporučuji.
Cena: 160.-

CATRICE


Tento make up ani nebudu představovat. Mám už několikáté balení a je pořád stejně dobrý. Jen teď přes léto budu používat jiný, protože na moji suchou pokožku není vhodný.
Cena: 199.-

BOROTALCO


Deo roll on bez alkoholu s vůní limetek a citrusu je fajn. Pro nás, které jsme si nezvykli na zvláštní, babičkovskou vůni klasického Borotalca, je tohle dobrá varianta.
Je bez hliníkových solí.
Dělal co měl a já ho můžu doporučit.
Cena: 97.-

BEBUTTER


Tento vzorek jsem měla v některém z boxů. OMG, ta vůně.....krásně jemně pomerančová. Navíc konzistence šlehaného másla, které se rozplyne, když ho naberete do dlaně a krásně se rozetře a vpije do pokožky.
Ano, tohle je výborné.
Cena: 170.- - za plné balení 200 mg

DR. POPOV


Zachránce pleti mojí dcery. Měla trochu problém s pupínky. Koupila jsem ji tohle. Ona aplikuje a pupínky mizí.
Super.
Cena: 129.-

DOMÁCNOST

SILAN


Mám tady jen jednoho zástupce sekce Domácnost. Tyto parfémované perličky opravdu fungují. Vůně v prádle drží a já je můžu doporučit.
Vystačí na 20 dávek.
Cena: 118.-

POTRAVINY

BOMBUS, ALESTO




BOMBUS - raw tyčinka obsahující kokos 26%, kakao 6% a datle 68%. Dobrá, fakt je to moc dobrá tyčinka. Navíc bez glutamátu, cukru, veganská.
Cena: 24.-

ALESTO - raw tyčinka obsahujíci kakao 9%, kakaové boby 18% a datle 73%. I tato byla moc dobrá, je taky bez glutamátu, cukru a veganská.
Koupíte ji v Lidlu.
Cena: 18.-

ALESTO - sušené meruňky, bez cukru. Jsou bezkonkurenčně nejlepší. Měkké, lahodné....prostě mňam.
Cena: 39,90.-/ 200 g

Tak to by bylo všechno. 
Ještě se vrátím k těm tyčinkám. Mám tady na blogu (KLIK) recept na vlastní a zajímalo by mě, jestli jste je někdo vyráběli?
Jsou totiž skoro stejné jako kupované, ale jedna vyjde na cca 5 kaček :-)

14 komentářů:

  1. Míšo, pokud jde o Dove, přidávám se do skupiny "strašně nevoní". Alesto tyčinky jsem měla všechny druhy, co se dělají, a chutnaly mi všechny. Já nosím rlzné raw a podobné tyčinky hlavně na porady a na výlety, takže dávám z praktických důvodů přednost "průmyslovému" balení. Ty tvoje jsem ještě nezkoušela, ale určitě budou stejně dobré a výrazně levnější. Až je budu zkoušet, musím udělat jen malou várku, protože se bojím, že jinak bych je měla během chvíle pryč. A ona je to přece jen kalorická bomba, i když zdravá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá co na ně řekneš, až je vyrobíš a vyzkoušíš :-)

      Vymazat
  2. Hodně mě zaujala ta masážní svíčka, taky jsem ji ještě nikdy nezkoušela. Může to být zajímavé. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. super, super, super......make-up nyní také používám, ale spíš pro to, abych ho dodělala....a aviváž mě hodně oslovila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď zkouším make up od Dermacol, je dobrý, ale pořád to není ono....

      Vymazat
  4. Tea tree oil mě opravdu zachránil, musím někam dát fotku před a po. Super recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velice mě zaujala ta masážní svíčka, jelikož to je produkt o kterém slyším prvně :-)

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovědětVymazat
  6. Bebutter je skvělé máslo! Měla jsem v plné verzi a potřebuji další!

    OdpovědětVymazat
  7. Hm... Tak masážní svíčku vidím poprvé, ale vypadá hodně zajímave. Sezenu a vyzkouším. Děkuji za tip, Míšo.
    Sabi (www.ematerstvi.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento ikonický makeup od Catrice chci pořád vyzkoušet, ale asi od toho upustím, jelikož mám plet taky dost suchou. O masážní svíčce jsem nikdy neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala mě ta masážní svíčka :) a ten sprcháč od Dermacolu po opalování je skvělý! Kupuji si ho každé léto.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.