sobota 27. července 2019

NÁKUP NA DROGERIIZDE

Proč sem dávat můj ( malý) nákup z drogerie? Protože může někoho inspirovat :-)
Pod každý produkt dám odkaz, pro snadnější orientaci.
Nemám z Drogeriizde žádnou spolupráci, článek píši jen proto, že jsem s produkty opravdu spokojená.

FRE PRO



Kvůli tomuhle můj nákup vznikl :-) Máme nové wc s antibakteriálním okrajem, což znamená, že na něm nedrží běžné voňky. Jediné co tam lze dát je vonná závěska od Fre Pro - ta zelená.
Mám ji v aroma okurky a je to krásná, silná vůně, které provoní nejen wc, ale je cítit i na chodbě.

To oranžové je vonné sítko do pisoáru :-)
Já ho používám tak, že ho rozstříhám a vkládám do botníku, auta....kamkoli kde chci vůni. 
Koupila jsem v aroma mango.

REXONA


Já ji mám moc ráda. Krásně voní, je bez hliníku a navíc je tato maličká lahvička do kabelky jako stvořená.

HOUBIČKY


Tyto houbičky jsou dalším produktem, kvůli kterého nákup vznikl.
Součástí balení je přísavka, kterou přicucnete na stěnu dřezu. Houbičky mají uprostřed dírku, takže po mytí ji pověsíte na přísavku a nikde se neválí. 
SUPER.
Lépe popsané je to na stránkách, mrkněte se.

Sáček Sidoluxu je dárek k nákupu. Mimochodem tato varianta voní luxusně.

JELEN


Legendární Jelen.....Nyní i jako prostředek na mytí nádobí, ještě navíc ekologický. A s vůní kapradí....a s balzámem na ruce. To musím vyzkoušet.
Ještě jsem ho nepoužila, ale voní krásně.

COCCOLINO


Aviváž, která prostě voní nejvíc. 
Prádlo je provoněné dlouho a dlouho a dlouho.
Vyzkoušejte.

SIDOLUX


Mohl by být nákup na Drogeriizde bez Sidoluxu? 
Vyzkouším vůni, kterou jsem ještě neměla.

VENTIN


Tohle byla ( ještě je) akce 2x prací gel Ventin + Perlux zdarma. Protože mi gel na praní právě došel, vyzkouším opět něco nového.

WRIGLEY´S


Návrat do mládí.....A chutnají stále stejně výborně.

A to je všechno. Nákup přišel rychle, všechno proběhlo tak jak má být.
Dělám si zálusk na jednu pochutinu, která je neustále vyprodaná. Ale já ji prostě chci!
Nejen že je (prý) výborná, ale ten design :-)



Máte zkušenost s tímto e - shopem?


11 komentářů:

  1. Krásný víkend přeji, wau, se vším naprosto souhlasím a nová toaleta je skvělá ☺, vonítka bych brala taky, vlastně všechno....nějak se k tomu nemůžu dokopat a udělat větší nákup u kluků a pak si to třeba vyzvednout autem v Holešovicích....☺, ty žvýkačky mě doslova dostaly do doby, kdy byla na ně reklama v TV a poté šel nějaký seriál 90tých let....typu Pobřežní hlídka, moje milované BH 90210, Merlose Place .. apond....♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. taky od nich nakupuji k mé spokojenosti nejlepší jsou kapsle na praní Perlux na bílé a pak i na barevné prádlo

    OdpovědětVymazat
  3. Já drogerii zatím pořád nakupuju v kamenných obchodech a docela mi to vyhovuje. Nicméně možná jsi mne inspirovala k vyzkoušení aviváže Cocolino

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nedávno nakoupila poprvé drogerii na e-shopu a to diskontdrogerie a také jsem byla moc spokojená. Cocolino mám také ráda, opravdu hezky voní.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, je tu spoustu inspirace, ale přiznám se, že stejně jako Stáňa taky drogérii nakupuji v klasických obchodech. Ale možná neodolám:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nakupuji v kamenné drogerce, ale některé věci tam nemají. Jako třeba Fre Pro

      Vymazat
  6. Skvělé tipy! :) Já stále bydlím s rodiči, takže bohužel nemůžu moc ovlivnit, jaké produkty doma používáme (mamka je prostě na něco zvyklá a přes to nejede vlak :D), ale myslím, že Jelena na mytí nádobí bych domů protlačit mohla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelena určitě protlaciš, stačí aby mámě bylo 35+ :-)

      Vymazat
  7. Nakupuji tam už léta :) nej je Sidolux Chery chery lady, voní jako bonpari a každý rok Vánoční Sidolux. Aviváž kupuji v Německu za euro, mám to pár km za hranice. Použijte kód "vitejtezde" je to poštovné za půlku. Jo a tablety do myčky byly super, ale už nemají půlené, za super cenu jsem s nima myla snad rok a půl a myly suprově. PS: pomeranč nekupovat, je návykovej :D stejně tak kuličky Maltesers...

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.