úterý 23. července 2019

VANESSA SAVAGE: Žena v temnotě

Mám ráda knihy, které nejsou nikde moc vidět jako Best a Top. 
Většinou mě mile překvapí.
Jak to bylo s knihou z nakladatelství BARONET?

Sarah, Patrick, Mia, Joe a.....dům smrti.


Rodina, která by si klidně žila, kdyby se Patrick nerozhodl, že se prostě musí přestěhovat do domu, ve kterém vyrůstal.

Co na tom, že je to Dům smrti?
Co na tom, že tam nikdo jiný nechce?
Co na tom, že možná všichni zemřou?


V domě je spousta tajemství, spousta tajuplných míst....například sklep.
Proč ho Patrik zamyká?
Žil v tomto domě celé dětství, miloval to tady. Byl tu šťastný a jeho rodina bude taky.
Za každou cenu.

Jenže nikdo šťastný není, naopak.
Začínají se dít divné věci.


Kniha má až hororové chvilky. Je temná a opravdu děsivá.
Sarah byla na tečku a Patrick na dvě.
Mia mě štvala a jediný Joe mi přirostl k srdci.

Příběh byl zajímavý a ač jsem měla chvilky, kdy jsem obracela oči vzhůru, vlastně mě bavil.
Ke konci jsem tušila jak to celé vlastně bylo,což ale neberu jako mínus.
Rozhodně ji můžu doporučit všem milovníkům tajemna a napětí.


Malinko, opravdu malinko m i to připomínalo knihu Nemilovaní (tady), ale v rozhodně lepší kvalitě.

Moc děkuji nakladatelství BARONET za možnost si knihu přečíst.
Odkaz na ni TADY.

HODNOCENÍ


ANOTACE

Život rodiny Sarah a Patricka se vždy odvíjel v poklidu. Po smrti matky se ale pro Sarah začne vše měnit stále více k horšímu. Patrick cítí, že rodina potřebuje začít někde jinde a úplně znovu. Rozhoduje se proto, že se všichni odstěhují do domu, kde on sám kdysi dávno vyrůstal.
Má to ale háček. Zatímco pro Patricka je ono místo spojeno se šťastnými vzpomínkami, pro všechny ostatní je to především dům, kde kdysi došlo k brutálnímu zavraždění rodiny, jež zde žila. A zatímco Patrick je přesvědčený, že se pro ně dům stane i přesto ideálním místem k novému životu, jejich děti zde trpí nočními můrami a pocitem, že je kdosi sleduje. Ani Sarah si není jistá, zda se ocitli na správném místě, neboť čím déle v domě bydlí, tím více se její manžel mění v kohosi úplně jiného.


6 komentářů:

  1. V prvé řadě Ti přeji krásný letní den. ☺ Super tip na knihu, díky díky, už jsem si ji dala do rezervace v knihovně. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky přeji krásné dny. Pak mi napiš jak se ti líbila.

      Vymazat
  2. Mě to bavilo, i když to nebylo na 100%. Samozřejmě znám lepší, ale přečtení nelituji :-) Svůj účel to splnilo.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.