čtvrtek 7. listopadu 2019

MŮJ SUPER BOX

Popadla mě nálada boxovací....rozuměj - ne že bych se chtěla s někým boxovat, ale nálada boxů.
Nejen těch kosmetických, ale i těch potravinových. 
Proto jsem zamířila k jednomu, který už znám a mám ho ráda.



Hned na úvod mě tam čekala výhra. Tyhle okurky budou novinkou v roce 2020 a já mám čest je ochutnat už teď.
Moc se na ně těším.

A veganská majonéza od Hellmanns je něco co bych normálně nekoupila a tak jsem ráda, že ji můžu vyzkoušet.



DR. OETKER a VITANA


Proteinový puding jsem nikdy nezkoušela....ani nezkusím. Oba mi je zabavila dcera :-)

A cukr od Vitany je asi bonus, protože v letáku uvedený není.
Nicméně ten využiji velice brzy.


OREO, BEBE, ORION, JOJO


Toto všechno se před Mikulášem velmi hodí.
Manžel mi už sebral Jojo želé s příchutí zeleného čaje.
Já si dám Kaštany a zbytek bude pro děti.
Mimochodem - Oreo je opět bonusový produkt v krabici.


ASTRID


Další bonus, Nadi?
Opět si ho vzala dcera a já ho jen vyzkoušela na ruku. Má solidní krytí, je takové....hebké a hezky voní.

MAGGI


Tento bujón už znám. 
Je opravdu dobrý, dokonce i docela kvalitní a manžel, když vaří, dochucuje tímto občas jídlo.


YO


Tento produkt mi udělal největší radost. Sirupy YO jsou moc dobré a já na nich miluji hlavně jejich netradiční příchutě.
Osobně mám zkušenost, že vypiju mnohem více tekutin, když si vodu něčím ochutím. Ať už jen citronem nebo právě dobrým sirupem.
Voda mi jednoduše nechutná. A odmítám kupovat slazené nápoje a vlastně ani neslazené.
Jak to máte s dodržováním pitného režimu vy?


GOLDEN SNACK A VEST


Čočkové chipsy?
Já, milovnice divnochutí, se moc těším.
Jen klidně více.....:-)

Cibulové precle se budou taky dobře vyjímat na stole u vína :-)

Ani jeden produkt neznám a moc se na chutnání těším.


GRANKO


Musím se smát.
Když u mě naposledy byly děti s partnery ( píšu děti, myslím tím velké cagoně 22 a 28 let :-)), měla jsem jedno toto mlíčko v lednici a oni se o něj skoro poprali.
Teď budou mít každý své.


To je celý obsah boxu.
Jeho hodnota je 369 korun a to není započítaný cukr a CC krém.

Když si kliknete SEM dočtete se všeho potřebného k objednání a zjistíte, že se rozhodně vyplatí.

A myslím, že je to i dobrý tip na dárek.
Mně by se líbila dostat předplatné třeba na 36 měsíce :-)


P. S. Jdu se napít a dodržovat pitný režim....YO!



8 komentářů:

  1. 😉👍🛒 ahoj, tak tento boxík mi přijde fakt super, samé pro mě použitelné věci. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem Super box ještě nevyzkoušela. Mám předplacený Brandnooz box a vždycky jsem si říkala,že už bych těch věcí k ochutnávání měla moc. Ale napadá mi, že teď když u BB snižili frekvenci, že bych mohla vyzkoušet i tyto boxy. Vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Stáni, právě proto jsem si tento box objednala :-)

      Vymazat
    2. Asi máme závislost na boxech :-D

      Vymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.