neděle 19. ledna 2020

10 NEJ: Prosinec 2019

Rok je opět u svého konce.
Byl dobrý, špatný, obyčejný?

To je neskutečně individuální.
Pro mě to byl hezký rok plný dobrých novinek :-)

1.KNIHA

KAŠTÁNEK


Hodně dobře hodnocený thriller.
Jak se líbil mě si můžete přečíst TADY.


2. FILM

Joker



Mluví se o něm všude.
Nedivím se. Je skvělý.
Výkon Joachima Phoenixe je neskutečný a příběh samotný patři k něm, o kterých budete dlouho přemýšlet.


3. VIDEO

HAUSER


Tohle je můj objev měsíce.
Krásný chlap, který nádherně hraje na cello.
Určitě si poslechněte aspoň něco.

4. UDÁLOST

NAROZENINY

Zprava: syn, jeho přítelkyně, dcera, její přítel
V prosinci má narozeniny syn.
Je mu 28 a v roce 2020 se stane tatínkem :-)
Tohle byla nejlepší zpráva celého roku.

5. POTRAVINA / RECEPT

HAAGEN - DAZS


Můj tip na velkou dobrotu. 
Všichni tuhle značku milují..... já jí nepropadla. Až na tuhle vyjímku.
Nanuk s arašidovým máslem.
Mňam.

6. NÁKUP/ VÝHRA


Dnes tady mám spíše zamyšlení o nakupování. Opakuje se to rok co rok - bláznivé pobíhání po obchodech s jídlem a plnění nákupních košíků až k prasknutí.
Já to nechápu.
Co všichni blázní?
Přece jsou pouhé dva dny, kdy není možnost nakoupit.
Navíc- 24.12 je půst, nic moc se nejí.
25.12. se dojídají zbytky ( ať mi nikdo netvrdí, že nic od včerejší večeře nezbylo).
A 26.12 se chodí na návštěvy, což je jediný den, kdy bych pochopila větší zásoby.

TAK PROČ LIDI NAKUPUJÍ JAKO BLÁZNI?!

7. KOSMETIKA

CLARINS - rtěnka


Je to nádherná červená barva, která ovšem není řvavá a laciná.
Na rtech drží výborně a ani trochu nevysušuje.



8. TIP

HNÍZDEČKO PRO MIMINKO


A protože už jsem v babičkovském módu nechala jsem ušít hnízdečka a zavinovačku pro miminko.


Není to krása?

9. COKOLIV


Od ledna budu mít dvě novinky právě v tomto článku.
Nechci to tady ještě profláknout, aby mě někdo nevykradl :-)
Dvě rubriky zruším a nahradím je.

Zajímal by mě váš tip, které dvě budou ty zrušené.
Anebo mi napište, které vás tady baví nejméně.

10. CITÁT

" Žít bez cílů je jako jít na výlet a nevědět kam."
                                                  NAPOLEON HILL

To se mi zdá jako krásný citát do nového roku.

Mějte se krásně a komentujte, prosím :-ú

3 komentáře:

  1. Kdybych já musela vybrat dvě rubriky ze zrušení, tak jedna by určitě byla Horoskop (ty mne nebaví všeobecně, takže je nečtu moc ani u tebe) a druhá možná filmové tipy (ovlivněno tím, že skoro nechodím do kina ;-)). A doufám, že nezmizí knižní recenze, spotřebováno, recepty, boxy....
    Tak budu zvědavá, jak to bude opravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Stáňo, já myslela dvě rubriky u tohoto článku :-)

      Vymazat
  2. Kamarádka se ted taky stala babičkou, už se taky těším, až to jednou přijde :) Ty šílené nákupy taky nechápu a nikdy nepochopím.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.