sobota 8. února 2020

10 NEJ: Leden 2020

Rok 2020...magické čísla - magický rok?
Každopádně ať je dobrý.

1. KNIHA

STRÁŽCE NÁDRŽE


 Je to nádherné čtení, typicky svěrákovské - inteligentní, vtipné, naše.
Více TADY.


2. FILM

ÚTĚK ZE SIBIŘE


Opravdový, krutý, emocionální, nádherný.....Opět jeden z filmů, u kterého jen sedíte, kroutíte hlavou a utíráte slzy.


3. AFIRMACE


První novinka letošního roku - afirmace. 
Co to slovo znamená?
Ujištění, že je něco pravdivé.
Když uvěřím tomu co říkám...stane se to pravdou.
Nejsem žádná jogínka, bláznivá vyznavačka jakýchkoliv směrů, ale tomuto věřím.
Mám osobní zkušenost s tím, že když něco chci, moc chci, opravdově chci a věřím tomu.....dostanu to.

4. UDÁLOST

NOVÉ ZAČÁTKY?????


Leden si mnozí představují jako začátek něčeho nového. Jako restart, možnost začít nově.
Může tomu tak být...proč ne?
Ale víte co?
Já chci, aby byl jednoduše normální, klidně obyčejný.
Už netoužím zažít něco OBROVSKÉHO, vyjímečného. 
Pokud něco takového během roku přijde ( a já vím, že ano :-)), bude to bonus. 
Ale nebudu to urputně očekávat.

Jak to vidíte vy?

5. JÍDLO/ POTRAVINY/ RECEPT

SEMÍNKOVÉ KREKRY



Jsou strašlivě dobré a já už brzy vložím celý recept na blog.

6. NÁKUP

BOTY


Jednoduše - slevy. Já prostě nedokázala odolat.

Tyto botičky ve skutečnosti vypadají 100x lépe než na fotce.


Tady vypadají jako popraskané, ten efekt tam má být.
Vím, že to nebude šálek každého, ale já vím, že v létě budou moje nejoblíbenější.



A tyto další.....ty snad ani nikdy nebudu nosit :-)


Jsou kožené, na vysokém podpatku....


...a jsou naprosto nádherné.


:-)


7. VLASTNÍ TVORBA 

LEDNOVÁ BÁSNIČKA

Druhá novinka tohoto roku :-)

19. 1. 2020
LEDEN - to je velký pán,
kraluje si sám a sám.
Všechno sněhem zasypává,
jenom letos - žádná sláva.
Místo sněhu louka kvete,
je to tady jako v létě.
Chceme zase řádný mráz!
Co s tím, LEDNE, uděláš?

8. TIP

SÝROVÝ DORT JAKO DÁREK


Tak jednoduchý a tak efektní. Tento jsem dělala pro kamarádku, ale prvotní nápad byl manželův. Ten mi ho udělala už před 2 lety a já měla obrovskou radost.
Fantazii se meze nekladou a věřím, že všem milovníkům sýru se zavděčíte.

9. COKOLIV

NOVĚ OBJEVENÁ ZÁBAVA


Myslela jsem, že tuhle hru znají všichni. Že ji, jako já, znají z dětství a pak ji hrávali s vlastními dětmi.
Ukázalo se, že ne. 
Tak jsem ji oprášila a teď se stala tak oblíbenou, že když přijdou moje děti s partnery, pokaždé ji hrajeme.
Chcete napsat návod nebo ji znáte?
Jen naťuknu...házejí se 1, 2, 3, 4, 5, 6, malé, velké, liché, sudé........

10.CITÁT

Život vám dává přesně to, co od něj čekáte.
                        Christian Godefroy

Ještě jednu novinku mám.....snažím se totiž na You Tube :-)
Zatím mám dvě videa.....
Pokud máte chuť, mrkněte: 




10 komentářů:

  1. Já si myslím, že nemá smysl čekat na něco velkého, úžasného... Ono by se člověku taky mohlo stát, že v tom očekávání přehlédne ty malé okamžiky, které sice nejsou velkolepé, ale poskládané dohromady tvoří životní pohodu... Jak píšeš, když něco úžasného přijde, bude to fajn, ale nemá smysl se na to upínat...

    OdpovědětVymazat
  2. Super, nejvíc mě asi zaujal sýrový dort, což je opravdu skvělý dárek a ty botičky jsou úžasné, krásné, dámské a barevné ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji....z bot jsem úplně nadšená a moc se těším až doplní nějaký outfit :-)

      Vymazat
  3. Mňam, ten sýrový dort. Líbí se mi i červené boty. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný leden ve Tvém podání. Každé Nej má něco do sebe, botky jsou nádherné, hru neznám, a slovo afirmace také ne, ale někdy se tím obsahem snažím řídit. .o)
    Minule jsi se chtěla zapojit do fotografické výzvy,... letos mám novou. Tak kdyby náhodou ses chtěla přidat, budu ráda. :o)
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný shrnutí :) ooo červené boty jsou krásný, sexy, ty by se mi také líbily. Sýrový dort boží, ten by ocenila moje kamarádka :D. Krásná básnička a děkuju za afirmace, člověku to hned vykouzlí úsměv na tváři

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek, Míšo :) Kostky jsem nehrála ani nepamatuji. Básnička je moc povedená. Když už jsme u ledna a tím obecně u začátku nového roku, tak vždy se na nový rok těším, čekám, že se stane něco pozitivního, poznám nové věci, lidi, situace, no letos se leden úplně nevybarvil, tak snad dál to bude lepší. Botičky parádní. Nad afirmacemi jsem se poslední dobou taky už zamýšlela. Dcera začala chodit na jogu, já jsem si zatím hledala videa pro absolutní amatéry, tak uvidím, zda se k něčemu dokopu.Od Svěráka se mi líbily Nové povídky, tuto jsem ještě nečetla. Měj se krásně, Míšo :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.