neděle 2. února 2020

SPOTŘEBOVÁNO: Leden 2020

Když něco funguje, nemá se to měnit. A články o spotřebovaných produktech máte rádi.
Pokračuji v módu 3 skupin - potraviny, domácnost, krása.

POTRAVINY



FIT


Tyčinka s červenou řepou a černým rybízem. Rozmixované ovoce mezi dvěma plátky tenkého oplatku. Strašlivě dobré. 

ALLNATURE


Skořice- řeklo by se co na ní je? Obyčejná za pár korun je taková trpká někdy až hořká. Tato je sladká, fakt moc dobrá.
Někdy je opravdu lepší si připlatit.

CHARLES


Mentolové bonbóny.
Pokud máte rádi čokoládu s mentolem, tohle si zamilujete. Jsou to takové velké lentilky s jemně mátovou mléčnou čokoládou.
Kupuji na e - shopu www.drogeriezde.

DOMÁCNOST


VENTIN


Opět produkt z drogeriezde. Jde o kombinaci prášku a gelu. Pere dobře, voní krásně. Rozhodně vyzkoušejte.

AIR WICK


Svíčka s vůni jablka a skořice. Voní přesně tak jak slibuje. Krásná vánoční. Dělala jezírko a vyhořela komplet.

???


No name výrobce, vůně  Berry smoothie. Krásná vůně - trpká, nakyslá, svěží. Ač měla 5 knotů nikdy neudělala jezírko a jak vidíte nevyhořela celá. Což je škoda.


KRÁSA



ALPECIN - double effekt

Má zabraňovat vypadávání vlasů a tvorbě lupu. Používal ho manžel a chválil si ho. Vůně je typicky pánská.

YVES ROCHER

Sprchový gel s květy Tiare aYlang Ylang. Nádherně voněl, miluji ylang ylang. Nevysušoval, krásně pěnil....rozhodně ho chci znovu.


REXONA

Klasický antiperspirant s jemnou, krásnou vůni. Je super.
Dělá to co slibuje.

DECLEOR

Dvoufázový odličovač, který v ČR asi nekoupíte. Já ho mám z UK, vyhrála jsem ho u jedné blogerky.
Je výborný. K pleti jemný, výživný a olejová složka  nezanechává mastný film. Fakt luxusní.



AQUA MINERAL

Používala jsem jen na ruce. Vůně - luxusní, pudrová, jemná. Ruce vyživil a rychle se vstřebal. Dokonalý.

PRAI

Luxusní krém na obličej. Konzistence trošičku vosková a vůně je skoro žádná, což může být plus i mínus :-)
Pleť byla okamžitě vypnutá a zároveň vyživená. Fakt hodně dobrý krém. Cena je ovšem závratná.


BLISTEX

Pomáda na rty se třemi druhy ořechového másla. Ořechové vůně je intenzivní, rty vyživý a ošetří. Jedna z nejlepších pomád na rty.

TREND IT UP

Kartáček na obočí, který kupuji pořad dokola, protože je výborný.
Obočí natónuje, učeše a zafixuje. Super.

CATRICE

Tužka na obočí, která je chválená i kritizovaná. Chválená za to jak je tenoučká a úžasně maluje - souhlas. A kritizována za to, ze rychle ubývá. To je taky pravda.
Rozhodne ji vyzkoušejte, stojí asi stovku a já mám další dvě v zásobě :-)

To by bylo pro letošní leden vše.
Jak jste na to vy se spotřebováváním?










12 komentářů:

  1. Já mám zásobu fotek, zásobu prádzných obalů, dokonce i zásobu poznámek - jen čas na to dát do hromady dva články (jak víš, píšu o jídle a kosmetice zvlášť) mi jaksi chybí. A to tu mám ještě jednu dočtenou knížku a pár fotek z víkendového výletu...
    Pomádu mám zrovna u postele - je bezva, jen mně vůní připomíná vanilkový nanukáč :D. A připomněla jsi mi, že tu ovocnou tyčinku chci taky vyzkoušt

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky nestíhám. Mám psát články o 7 knihách, vůbec jsem ne napsala o look fantastic boxu za leden.....a proto jsem se rozhodla, že začnu natáčet na YT:-)
    Už tam mám dvě, velice amatérské, videa. Vídělas? Jmenuje se jako blog.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je inspirace. Alpecin šampon znám, ale ten klasický, tento v červeném baleni ne, rozhodně se po něm poohlédnu. ☺ Skořiče - cokoliv s vůní skořice, jablíček, perníčků, punče apod. miluji, takže se na skořici v bio kvalitě rozhodně ještě dnes podívám. Kartáček na obočí od Trend it up vypadá parádně. ☺♥
    Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skořici rozhodně vyzkoušej a dej mi vědět co si myslíš.

      Vymazat
  4. Ahoj,
    z kosmetiky jsem měla podobné spotřebovance - krém, šampon, sprchový gel...Ta skořice mě zaujala, mrknu se po ní. Jinak ta velká svíčka je podle mě z Pepca, měla jsem variantu Honeysuckle:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je možné, že je z Pepča. Já zbytek vosku vydlabala a pálím ji v aroma lampě. Pořád krásně voní. A ten skleněný obal je krásná dekorace.

      Vymazat
  5. Svíčky miluji. A ty mentolové bonbóny, panejo! Ty už jsem tak dlouho neměla a dřív jsem si je kupovala v kiku. Mňam!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Blistex mám taky ráda, používám v tubičce podobné očnímu krému, ne v tyčince. Je super a má úžasnou peprmintovou chut. Zaujal mě odličovač Decleor, je vhodný i na oči? Tyčinky s řepou a takové nějaké podobné mám taky ráda, jen jsem měla jinou značku :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.