sobota 21. března 2020

10 NEJ: Únor 2020

Vím, že tento článek vychází dost pozdě.
Vím, že nyní blog zanedbávám.
Vím, že to tak ještě chvilku bude.
Proč? Jsem vrchní sestra na infekčním oddělení....což snad vysvětluje vše :-)

1. KNIHA


NÁLEDÍ

Kniha, která mě překvapila opravdu hodně tím jak byla dobrá.
Začíná naprosto fádně - stane se bouračka a někdo někomu nepomohl.....
Ovšem jaký propletenec se z toho vyvine....jak vaše teorie budou bořeny....a jak do sebe nakonec všechno zapadne....wau.
Fakt dost dobrý.
#metafora

2. FILM

ZNÁ JI JAKO SVÉ BOTY


Tento film je z roku 2005.
Je to příběh dvou sester, odlišných jako den a noc.
Jedna je hezká, ale neúspěšná a kompenzuje si to střídáním chlapů.
Druhá, je méně hezká, ale zodpovědná a úspěšná a nemá přítele, je sama.
Klasika.
Nenáročný příběh, který ale není hloupý a fádní.
Znáte ho?

3. AFIRMACE

Jak už jsem psala v minulém článku, afirmace je něco, co aby mohlo fungovat, musím tomu věřit.
Neříkejte nic čemu nevěříte, nefunguje to.


Jelikož tento článek píši v době pandemie virem Koronavirus, doporučuji afirmaci o zdraví.
Tady jedna je.....ale klidně si vytvořte vlastní, takovou, které věříte.

I když moje tělo onemocní, je natolik silné, že se uzdraví.
Nemoc mě neporazí.

4. UDÁLOST

COVID - 19


Napsala jsem kraťoučký článek o této potvoře, prosím, přečtěte si ho.

5. JÍDLO / POTRAVINA

Mám pro vás dnes dva tipy na knihy o jídle.
O trochu jiném stravování.

První je CESTA K OPRAVDOVÉMU JÍDLU.


Je to kuchařka plná zdravých, ale jednoduchých a velice chutným jídel, které všechny prošly jídelní zkouškou :-)
Prostě jsou to recepty osvědčené a oblíbené. 
Žena, která tyto jídla vyzkoušela a mnoho z nich i vymyslela, je obyčejná maminka, kterou prostě baví experimentovat se zdravou stravou.
Navíc je kniha i graficky velice krásná a já se těším na každý jeden recept.



Druhým tipem je NEJJEDNODUŠŠÍ PLÁN 29 DNÍ.


I Tohle je kniha pro nás, kdo chceme zhubnout. Já ji tak beru.
Je v ní plán na 29 dní, kdy je na každý den rozepsaný jídelníček.
Jídla jsou z běžně dostupných surovin, jsou jednoduchá a rychlá.


6. NÁKUP / VÝHRA

NITCHÉ PARFÉM

Vlastně to není ani výhra ani jsem si tento parfém nekoupila.
Poslala mi ho naprosto nezištně jedna milá a krásná mladá žena, která dostala pár kousků na vyzkoušení v rámci barterové spolupráce.
Já ji pod video o nich napsala, že právě ten, který jí moc nevoní mě zaujal a ona mi ho prostě poslala :-)
Ona je prostě sluníčko...i svým přístupem k životu.
Mrkněte na její YT kanál:



7. BÁSNIČKA

ÚNOR

Únor bílý - pole sílí,
říká staré pořekadlo,
letos se to nepovedlo.
Slunce svítí, sem tam lije,
smutno trochu z toho mi je.
Příroda snad ví co dělá,
tisíce let na to měla.
Tak si starost nedělejme,
života si užívejme.
Koronavir nebo chřipka - 
nepanikař, nebuď....pipka!

8. TIP

MŮJ KANÁL



Ano, i já začala točit videa :-)
Zatím nic moc...učím se - mluvit na kameru, co pak s videem, jak ho stříhat, upravovat?
Je toho hodně a nevybrala jsem si správnou dobu, chybí mi čas a klid.
Ale první vlaštovky jsou na světě.
Proto se tady na blogu bude objevovat méně článků...třeba o spotřebovaných produktech nebo o knihách...tyto najdete na You Tube.
Vím, ne každý chce koukat na videa, má raději čtenou formu informací.
Ale do jednoho videa dám všechny přečtené knihy měsíce, kdežto články píšu vždycky jen o jedné knize a ( věřte tomu) to je mnohem náročnější.
A taky je fakt, že na YT video o knihách zkoukne mnohem více lidí než tady na blogu :-(
Pokud mi zachováte přízeň a začnete mě odebírat, budu moc ráda.
Slibuji, videa nebudou sáhodlouhá, ale stručná a výstižná :-)

9. COKOLIV

PEČE CELÁ ZEMĚ


Mně se tato soutěž strašlivě zalíbila.
Miluji pečení a o stupeň víc miluji se dívat jak peče někdo jiný :-)
A tato soutěž běžící v přátelské duchu je prostě kouzelná.
Taky se vám tak líbí?

10. CITÁT

Živit v sobě zlobu je stejné jako popadnout do ruky žhavý uhel s úmyslem ho po někom hodit. Budeš to ty kdo se popálí.
Buddhistický učitel


A pokud máte chuť na video o spotřebovaných prodiktech za Únor, je tady:


8 komentářů:

  1. Míšo, hlavně přeju, ať máte dost roušek, málo nakažených pacientů, málo sestřiček v karanténě a tak vůbec. A hodně sil.
    Jinak já tedy patřím mezi ty, co preferují blogy před youtube a videi, takž mne tvůj záměr se přesunout na YT moc nepotěšil...
    Měj se pěkně a držím palce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roušek máme dost, ale jednorázových plášťů málo. Sestřičky mám všechny zdravé a sil zatím taky, i když jeden na doraz.
      Děkuji.

      Vymazat
  2. Plán na 29 dní mám a jím podle toho jsme u třetího týdne a zatím fakt jako super. Jídla jsou rychle udělané a výborné! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím nezačala, protože se musím soustředit na koronavira :-)

      Vymazat
  3. Ty knihy o jídle mě zaujaly nejvíce. Hlavně ten plán na 29 dní. A v práci přeji dost sil. Musíme to nějak zvládnout.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Na peče celá země jsem se taky dívala a jsem ráda, že vyhrála Petra. Působila na mě od samého začátku moc mile a líbilo se mi, že ostatním radila a pomáhala :) chtěla jsem z těch výzev pár věcí zkusit, ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    sleduji i tvůj kanál na youtube, takže videa jsem viděla (všechna). Ono se to bude s každým videem zlepšovat, tím jsem si jistá:-) Zaujaly mě ty kuchařky, ty mám moc ráda:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.