sobota 19. května 2018

LIFELIKE aneb zdravé mlsání

Obdivuji každého kdo se v dnešní době pustí do podnikání. Představuji si to jako džungli, kdy se prosekáváš spoustou papírů, přeskakuješ mnoho klacků ( házených pod nohy), občas padneš pod vodopád ( dostaneš pořádnou sprchu:-)) a sem tam potkáš pořádné hady.
Chápeme se?

Proto podpora a reklama české rodinné firmy je pro mě čest.

Představuji vám e - shop LIFELIKE.
O tom proč pan Máčalík s manželkou Vendulou vstoupili do podnikatelské džungle si přečtete, když kliknete na odkaz.


Jejich obchůdek je plný ořechů, oříšků, ovoce a jiných zdravých pochutin.
Až tam zavítáte, nebudete vědět co dřív hodit do košíku.

Pan Máčalík byl tak hodný, že mi poslal k posouzení 4 másla. 4 delikatesy, poklady a neskutečné dobroty.



Lískooříškový krém s přidaným proteinem, Lískooříškový krém, Coconut twister, Pistachio vanilla&white chocolate


Krátce vám jednotlivé dobroty představím.

COCONUT TWISTER


Ve složení je kokos, mandle a bílá čokoláda. Je to neskutečná kokosová bomba a dceřin favorit.
Samozřejmostí je absence glutenu a palmového oleje. 

Přidejte lžičku ( či více) do jogurtu a přeměníte snídani na dezert.

LÍSKOVÝ OŘECH


100% lískové oříšky. Bez jakýchkoliv přidaných konzervantů, emulgátorů, palmového oleje či cukru.
Ta chuť je tak intenzivní jak jen může být. Favorit mého muže, který ho jí jen tak, na lžíci :-)

Já si ho přidávám do kaše, ale vždycky alespoň jednu lžičku šoupnu jen tak do pusy.

PISTACIOVÝ KRÉM S VANILKOU A BÍLOU ČOKOLÁDOU


Víte, jsou věci, které nejdou popsat. Které musíte zažít. A to je tento případ. Můj favorit...nebe v hubě....božská mana...jídelní orgasmus....říkejte tomu jak chcete. Jednoduše klikněte na odkaz, vložte do košíku a pak se jen těšte.....

Přidávám do zmrzliny



LÍSKOOŘÍŠKOVÝ KRÉM S PROTEINEM A ČOKOLÁDOU


A tohle je, prosím, favorit všech. Lískové ořechy, čokoláda 70%, protein je ze slovenské mlékárny ( není to sympatické, bratia?),  a kvalitní kakao.
Musím psát více?

Se zakysanou smetanou jako nedělní dezert

Voilá.....

A co se chystá teď?

Tak tohle musíte vyzkoušet.

Když si představím co všechno jde z těchto dobrot vykouzlit.....čokoládové brownies, náplně na cupcake, cheesecake nebo úplně obyčejná kaše s kterýmkoliv s uvedených másel....Inspiraci můžete najít na blogu LIFELIKE, který najdete TADY. 


Přeji vám dobrou chuť a napište mi svého favorita :-)


5 komentářů:

  1. Zní to moc zajímavě, díky za super tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mnam! Vypada to moc dobre:). Tam ybch si vybrala hlavne pro sebe 😇 vsechny maslicka me moc lakaji...
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá opravdu zajímavě - hlavně složením. Jen nevím, jestli si to mám pořizovat - kaloricky je to bomba a nejsem si jistá, jestli bych si byla schopna dopřávat pouze malé dávky.

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, to vypadá skvěle. Myslím, že jsem o eshopu slyšela i od Irenky z Knihánkova, ale zatím jsem ho blíž nezkoumala.

    OdpovědětVymazat
  5. To mi nedělej, mňááááám.. Tenhle e-shop neznám, takže ti moc děkuji, že jsi mi ho představila, protože teď vím, co si v nejbližší době určitě objednám :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.