sobota 22. února 2020

MOJE 3x3

Letos jsem se zapojila do výzvy Dáši z blogu Cestou necestou, kdy mám nafotit 3x3 fotky z mého života.

Jelikož je únor, měsíc mých narozenin nemůžou tady chybět....

KYTICE





Další tři fotky budou velmi, velmi nehezké, nikdo by je normálně nepublikoval, ale holt jsou z mého únorového života....

MALUJEME OBÝVÁK




A poslední tři fotky jsou z mé staronové lásky, zapomenuté dětské zábavy....

BADMINTON





Tak to je mých 9 fotek z únorového života :-)





24 komentářů:

  1. Vtipný výběr témat. Kytice jsou krásné, malování obýváku nezávidím, ale badminton je určitě prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Badminton je teď můj favorit, už jsem díky němu i zhubla....malinko :-)

      Vymazat
  2. Hezké, nápadité 3x3.
    Pěkný víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, zajímavá témata - malování obýváku ani sport myslím ještě u účastníků výzvy neproběhl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo :-) Původně jsem plánovala krásné, éterické fotky:-)

      Vymazat
  4. 👍👍 Moc zajímavé, to malování nezávidím, ale je to potřeba. ☺ Kytičky vypadají moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vymaluji obývák a už mám celý byt zrekonstruováný :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, jsem moc ráda za tvé zpracování výzvy. Vybrala jsi aktuální témata a tak to mělo být, i když chápu, že malovat obývák se nikomu nechce. Ale jednou za čas je to prostě třeba. A vyšlo to na únor, tak proč malování nevyfotit. Kytice jsou nádherné a dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám. Badminton jsem hrála naposledy snad jako malá, možná vlastně, když byly děti malé, ale to už je tak dávno. :o) Skvělý výběr témat, výzvu jsi zvládla na jedničku.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dáši. Původně jsem plánovala fotky ala kostka ve skluzu a nakonec byla ve skluzu sama :-)
      Ale tyto jsou reálné ze života.

      Vymazat
  6. Zajímavý a originální výběr. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Maľujeme obyvak mi vycarilo úsmev na perach. Haha. Pekná téma zo života.

    OdpovědětVymazat
  8. Malovanie je vycerpavajuca cinnost. Esteze nas to zatial necaka :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, super nápad. Takové z opravdového života :-)
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda! to je jedno z nejoriginálnějších pojetí výzvy. Moc pěkné a inspirativní. :)

    OdpovědětVymazat
  11. A takový je život.... nejen oslava narozenin, ale i malování bytu a pak sport.
    Parádně zvolená témata :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavý výběr témat a hezké fotky. Růže miluji, malování bytu nemám ráda a badminton jsem hrála naposled, když byli naši kluci malí.

    OdpovědětVymazat
  13. Originální výběr témat. Parádně splněná výzva!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Kytice jsou překrásné - doufám, že už máte vymalována a už je jen radost z dobře vykonané práce. Badminton si také ráda zahraji. Krásná výzva. Iva

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.