úterý 1. března 2016

BRANDNOOZ box: Únor 2016

Únor je fuč a blíží se, údajně, jaro. Letos se na sluníčko těším víc než kdykoliv před tím. Jak to máte vy?

A aby jsem si čekání zpříjemnila, otevřela jsem další brandnooz box.


Žvýkačky Babol, které vidíte v boxu, jsou asi bonus :-) Ty na kartičce nemám. Takže, děkuji. Budu dělat super velké bubliny.

A teď už to, co na kartě bylo.


7 DAYS

Můj názor: Když vás honí mlsná, tohle ji zažene. Je to dost sladké, ale o to přece jde, ne?

BOHEMIA


Můj názor: Prý nejsou pro dámičky...nechápu proč? Já je zblajzla na to šup! Že bych nebyla dámička? :-) 
Jsou dobré, jemně solené, ale nic zvláštního.

LIPTON


Můj názor: Lipton čaje mám moc ráda. A med a zázvor...teď v období chřipek...paráda. Je opravdu moc dobrý.

BONECO


Můj názor: Ta se doma nikdy neztratí. Je jemná, mírně nasládlá a česká :-)

 RACIO


Můj názor: Dejte na tento toast ďábelskou pomazánku, zasypejte sýrem a na 2 minutky do mikrovlnky. Mňam.

SEMTEX


Můj názor: Normálně ho nepuji, ale to granátové jablko mě lákalo. Ale nakonec jsem ho stejně poslala synovi. Měl dvanáctku, tak snad ho pracovně nebudilo :-)

HAVLÍK


Můj názor: Takové normální tyčky k pivu nebo vínu. Nebo k nějakému dobrému dipu :-)

WASA



Můj názor: Dámy, tak tohle je objev roku. Moc, moc dobré. Sýr, rajčata a bazalka jsou krásně cítit. Rozhodně stojí za vyzkoušení.

WHITE BEAR 



Můj názor: Jestli očekáváte pivo, zapomeňte na to. Jablečná a jahodová sodovka, navíc hodně přeslazená. Tak jak nepiju pivo, můžu říct, že jako pivo ( v minulých boxech) mi, bílý medvěd, chutnal víc.

2 komentáře:

  1. Ten sandwich Wassa nevypadá špatně, ale tedy ta cena...
    Jinak ale tenhle box není nejhorší, asi bychom doma zužitkovali všechno, kromě toho zázvorového čaje a ovocného "piva".
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box jsem si objednala myslím dvakrát, ale přijde mi, že je v něm spousta nezdravých věcí, takže už ho neobjednávám.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.