čtvrtek 23. června 2016

UNBOXING: Baronet, MYLO, Dedra

Dnes je krásný, horký, sluníčkový den. To se musí nechat. I když já horka a tropické počasí nemusím, uznávám, že krásně je.

A pro mě je den ještě hezčí, protože mám hned tři balíčky :-) V jeden den....tolik radosti....super.

První a druhý....co v nich asi bude?

Třetí....uhodl někdo?


BARONET: Jenifer Hillier - ŘEZNÍK

Bublinkové folie není nikdy dost :-)

Nakladatelství Baronet mi poslalo recenzní výtisk knihy ŘEZNÍK klik). Tato kniha je od autorky, která napsala thriller Wonderland: Město divů, o které jsem psala tady
 Na Řezníka se moc těším.

Anotace:
Před třiceti lety policejní náčelník Edward Shank dopadl a zastřelil nejproslulejšího sériového vraha v historii Seattlu: Řezníka z Beacon Hill. Nyní, ve věku osmdesáti let, přenechává svůj viktoriánský dům vnuku Mattovi, nadanému kuchaři.
Během rekonstrukce, kterou Matt v domě provádí, dojde k hrůznému objevu. Matt se musí rozhodnout, zda bude ignorovat děsivé tajemství, půjde na policii či zda vezme věci do vlastních rukou. Minulost jeho rodiny si ale vybírá svou daň i na něm a on sám se začíná zneklidňujícím způsobem měnit.
Jeho přítelkyně Sam věří, že její matka byla zavražděna Řezníkem, třebaže k její smrti došlo dva roky poté, co Edward Shank vraha zastřelil. Sam nicméně její pátrání přivádí stále blíž k pravdě… a také rovnou k Mattovu hroznému tajemství.

MYLO
Není to krásné? 

Majitelka tohoto voňavého e - shopu, Barb, má krásnou filosofii, přečtěte si ji TADY.

Precizně zabalené...

Osobní vzkaz mě neskutečně potěšil. 

Další krabička s nádherným motivem.

A tady už vykukují....


ČIERNA OVCA - uhlíkové mýdlo na problematickou pleť. Bude testovat dcera.

LEVANDUĽOVÁ VANILKA - levandulové mýdlo, ve kterém je levandule vyrostlá na zahrádce majitelky.

PREBUDENIE - sérum na normální a unavenou pleť. Vyloženě pro mě :-)

Děkuji Barb, moc se těším, až všechno vyzkouším.
Mrkněte na MYLO.

DEDRA

Tam bylo zelených špuntů. Nenapadá někoho na co je využít?


3 aviváže, z nichž jedna byla dárek od eshopu. Miluji jejich aviváže, protože prádlo opravdu voní, a to tak, že neskutečně.Pak tam je prostředek na mytí laminátových podlah a prací gel. Oslík je taky dárek od eshopu a vepředu, skoro není vidět, je ještě palička na maso.
Objednala jsem ze stránek DEDRY, zde

Piště mi, dámy, co znáte...s čím jste spokojené....jestli taky plánujete koupit Řezníka....jak se vám líbí MYLO kosmetika? Všechno ráda přečtu.

25 komentářů:

  1. Pěkná nadílka. Tyhlety zelené a jinak barevné špuntíky jsem vždycky různě ničila :-D Skvělá hračka to je :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je pestrý unboxingový článek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetika Mylo je úžasná! Vybrala si skvělé produkty.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, moc se těším na recenze produktů Mylo a hlavně co řekne tvoje dcera na uhlíkové mýdlo :)

    Březový set na celulitidu

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé balíčky :) Řezník vypadá dobře, určitě si potom přečtu recenzi. A kosmetika Mylo vypadá taky zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řezník má být mnohem lepší než Wonderland. Tak uvidím....

      Vymazat
  6. Z Dedry jsme dnes objednávali poprvé a už se moc těšíme na balíček.

    OdpovědětVymazat
  7. Řezník mi také přišel a jsem na něho moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na recenzi produktů Mylo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aviváž od Dedry jsem ještě neměla, ale celkem jsi mě nalákala, takže možná koupím na zkoušku.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem ji od sestry a prostě už nechci jinou :-)

      Vymazat
  10. Och ja tak milujem rozblovanie balíčkov. Pekný článok :).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná nadílka, také jsme objednávali z Dedry aviváže, nemůžu vy vynachválit Vanilku a Banán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu je postupně zkoušet, takže i na banán a vanilku dojde.

      Vymazat
  12. juu tolik balickuuu miluju balickyy:) a jak uz psal nekdo vyse, ty spuntiky a veskerej balci material jsem zvykla nicit a hrat si s nim, praskat bublinky a tak :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Aktuální katalog najdete na www.dedra-katalogy.cz Dedra aktuální katalog, slevy, registrace

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.