středa 29. června 2016

UNBOXING: Masky z Ebay

Prostě jsem je musela vyzkoušet...masky z ebay. Velice doufám, že mě po nich nenaskáčou pupeny nebo neopadá kůže. 



Balíčky přijdou vždycky velice dobře zabalené. Nikdy mi nic nepřišlo rozbité.


Masky vpravo, které vypadají jako tablety, vlastně nejsou masky :-) Je to slisovaná gáza nebo co s průstřihy na oči a ústa. Jsou určené k tomu, aby jste si mohli nanést svoji vlastní variaci masky. Takže, tuto tabletu dáte na talířek, polijete např. citrónem nebo jakýmkoliv doma vyrobeným elixírem a ona buničina (či co to je) tekutinu absorbuje, nabobtná a vy si ji můžete přiložit na obličej.

Cena: 17.- / 5ks
Koupeno: TADY
Tak to vypadá...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Druhá maska, vlastně taky není maska, ale sérum proti vráskám s kyselinou hyaluronovou.




Jsem zvědavá.....Znáte ji někdo? Zkoušeli jste masky z Číny?

Cena: 37,45 kaček
Koupeno: TADY
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teď něco, co mě dostalo....


Tento balíček mi přišel doporučeně. WAU. Doporučeně a zdarma z Honk Kongu.


Navíc s osobním vzkazem....


A dárky. Další WAU. Objednala jsem  jen ty dvě bottle masky a přišlo...


....tohle, což je maska s hlemýždím hlenem ( bojím, bojím)...



....různé vzorečky a samolepky :-) Nemyslete si, to není u prodejců z Číny běžné.


A tohle jsou masky, které jsem objednala. 

Cena: 27.- /ks
Koupeno: TADY
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tyto masky jsou určené na okolí oka. Respektive pod oko.


Nikdy jsem nic podobného neměla.



CENA:  14.- za všechny tři v aukci
ODKAZ: ten už vám sem nedám, aukce skončila, ale např. TADY se můžete inspirovat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyhle jsou pro změnu na rty :-)


Jsem fakt zvědavá, jestli to něco udělá. A bych pak nevypadala jako kačer Donald :-)


CENA: 21.-/ 2 ks
ODKAZ: třeba tady

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A poslední je profláknutá maska na černé tečky od firmy Holika Holika.



CENA: 18.-
ODKAZ: tady

Máte zkušenost z maskami z Ebay? Napište mi.

Některá se objeví i v plánované GIVEAWAY...už brzy :-)






3 komentáře:

  1. tyjo kosmetika z ebay, to bych se asi bala :) ale co ja vim, treba budes fakt spokojena a ja do toho pak taky pujdu, takze cekam na info :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujaly mě masky my bottle bohužel už nejsou nedostupné a ostatní jsem našla jen samé drahé.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.