sobota 24. září 2016

Moje filmové tipy III


KDYŽ CHCEŠ POHÁDKU

Sedmero krkavců


Všichni ji známe a přece se dá ten příběh vyprávět trochu jinak. Je to natočeno krásně, vtipně a herecké obsazení a výkony jsou výborné. Je to jedna z mála pohádek z poslední doby, která je koukatelná i několikrát.

KLASIKA, KTERÁ NEOMRZÍ

Léto s kovbojem


Miluji ten jednoduchý, přitom geniální příběh. Miluji mokrého ptáka na hlavě, který si jen odpočinul a letěl dál :-) Miluji Oldu Víznera, když dělá kykyryký :-) Miluji Dorku a kauboje :-) A miluji , když Slávka Budínová říká Dorce: "No to víš, každá ženská ví, halt, to svý."

TROCHA ROMANTICKÉHO TAJEMNA

Předtucha


Probudíš se a je běžný den. Probudíš se a je všechno špatně. Probudíš se a je běžný den. Probudíš se....
Sandra Bullock v jedné ze svých romanťáren, které až tak nemusím, ale tuhle ano.

TROCHU ZVLÁŠTNÍ FILM

 Sněhový dort


Alan Ricknam je pro mě Snape. Ale začínám ho objevovat v jiných filmech a je vždycky výborný. Tady je mu partnerkou Sigourney Weaver, kterou nijak nemusím. Zdá s mi studená. Ale v tomto filmu je tak strašně lidská, přirozená...moc, moc se mi líbila.
On je muž, který měl autonehodu, kterou nezavinil a při které zemřela dívku, kterou vzal jako stopařku.
Ona je matka oné dívky a navíc je autistka. 
On ji jede říct co se stalo. Ona je...autistka. 
Krásny příběh.


FILM, KTERÝ MĚ NIKDY NEOMRZÍ

Čokoláda



Do malého městečka přichází nová obyvatelka s dcerou. Městečko je konzervativní, snad se tu i čas zastavil. Vládne mu pevnou, ale spravedlivou rukou místní šlechtic. Vianne si otevře krámek s čokoládou, a protože dokáže uhádnout skryté vášně obyvatel, začnou se dít věci......

Prostě je to krásný příběh o vášních, lásce, radosti, morálce.....
A navíc hlavní roli hraje Juliette Binoche a Johnny Depp.




15 komentářů:

  1. Viděla jsem jen Čokoládu a je to už dost dlouho, budu si ten film muset pustit znovu :) Jinak mě zaujal i Sněhový dort, ale máš pravdu, Alan Rickman patří k těm hercům, ve kterých vidíte pořád tu jednu určitou roli :) Ale mám ho moc ráda i v klasice Láska nebeská, na kterou se dívám každoročně o Vánocích (a někdy i víckrát během roku) :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Láska nebeská...můj vánoční čas by nebyl vánoční, kdybych se na něj nepodívala.

      Vymazat
  2. Z výše zmíněných jsem viděla jen Léto s kovbojem - asi 100x a je to opravdu super letní klasika, která nikdy neomrzí :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty ostatní stojí za to. Blíží se dlouhé zimní večery.....

      Vymazat
  3. Hezký výběr filmů...:-) . Pohádku Sedmero krkavců má moc ráda moje dcera, takže jsem ji taky viděla několikrát, Léto s kovbojem miluju, ty hlášky, to je bomba.. Čokoládu jsem asi nikdy neviděla, musím na to kuknout.. Díky za tipy..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda je krásná poetický film, po kterém mám pokaždé chuť na.....čokoládu :-)

      Vymazat
  4. Moc pěkný výběr filmů :) Krkavce jsem viděla a byl to fakt výborněj film. ♥ a pak taky film Čokoláda, ten nikdy nezklame. :) Moc pěkný článek :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy se Sedmerem krkavců (velmi mile mě překvapil) a Létem s kovbojem naprosto souhlasím. Z Čokolády jsem až tak nadšená nebyla, zbytek jsem neviděla. Díky za tip. Jinak Léto s kovbojem je i úžasná knížka. U mě na blogu je recenze a stojí za to po knize sáhnout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Léto je i knížka? To jsem nevěděla, dík za tip.

      Vymazat
  6. Starší verzi Sedmero krkavců mám ráda, ale na tuhle novou se docela bojím podívat, moc mě trailer nenalákal. Léto s kovbojem- klasika, jak píšeš :) Ostatní jsem zatím neviděla.

    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, Léto s kovbojem, to mám ráda :) Ten film se Sandrou Bullock asi ani neznám. A zaujal mě i Sněhový dort, taky jsem o něm dosud neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  8. Léto s kovbojem je jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Kolářová s Hanzlíkem jsou naprosto suprovej pár :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.