pondělí 9. ledna 2017

SPOTŘEBOVÁNO: Prosinec 2016

 Je tady prosincové Spotřebováno. Jak jste prožili Prosinec? Ve spěchu, stresu a pobíhání po obchodech nebo jako já celkem v  klidu a pohodě?

Jak už je u mě zvykem, mám článek rozdělený na sekci BEAUTY, FOOD a něco málo iv DOMÁCNOSTi.
BEAUTY 



SCHWARZKOPF, BODY TIP, BOROTALCO


Gliss Kur šampon s 8 oleji a keratinem mi velmi vyhovoval. Nádherně voní, nemusím nutně použít kondicionér a přesto mám vlasy hebké a lesklé.
Cena: 70,-

Značku Body tip jsem neznala. Tento sprcháč mi dala teta. Konzistenci má krémovou a ta vůně....to je něco úžasného. Asi má vonět po hroznovém vínu, jenže to snad nijak nevoní, ne? Je to taková svěží, ovocná vůně.Našla jsem stránky VIVACO kde mají tohle i mnoho dalších vůní, rozhodně vyzkoušejte.
Cena: 59.-/ 500ml

Borotalco deodorant jeden čas ovládl blogerský svět. Já ho dostala v některém boxu. Je bez alkoholu, má účinkovat 48 hod. atd. Za mě rozhodně ne. Nevyhovuje mi vůně, ale na tu bych si dokázala zvyknout. Nejhorší bylo to, že jsem se v koupelně málem udusila. Deodorant obsahuje mikrotalka, což si představuji jako zásyp, který po aplikaci lítá všude po koupelně a chce vás zadusit.
Cena: od 90.-

GILLETTE, ADIDAS


Gel na holení od Gillette je výborný. Kradu ho manželovi na nohy :-) Taková klasika, která neomrzí.
Cena: cca 90.-

Adidas na tělo i vlasy - ideál pro chlapy. Krásně voní, svěže a čistě. Manžel s ním byl spokojený.
Cena: 59.-

ELIZABETH ARDEN


O mojí lásce k Elizabetce jsem se vypsala v článku TADY. Tahle vůně je jednoduše nádherná - jemná, ženská, okouzlující.
Cena: 439.- / 125 ml

BALEA, YVES ROCHER, L´OCCITANE


Balea masky mám ráda. Jsou levné a účinné. Velmi dobře hodnotím to, že někdo přemýšlel a udělal z 15 ml 3 pytlíčky, ne dva jako bylo doposud. Teď je v pytlíku ideální množství. Tato maska je s chladivým efektem, což můžu potvrdit. Takže doporučuji spíše na léto :-)
Cena: cca 20.-

Cestovní verze sprcháče od YR s vůní kokosu můžu doporučit. Je nádherně voňavý, nevysušuje a krásně pění.
Cena: asi 39.-

Krém na ruce od značky L ´Occitane s vůní růže obsahuje bambucké máslo a je přííííšerně předražené. Ano, voní krásně, rychle se vpíjí a ruce jsou po něm hebké. Ale proč musí tato pidi věcička stát 200.-?!!! Já ji pořídila na Vinted za 60 kaček. Chtěla jsem sama vyzkoušet co je tak závratného na této značce. Ano, je fajn, ale ty prachy bych za něj nedala.
Cena: 199.- / 30ml

BIODERMA


Tento krém jsem vyhrála. Je výborný. Úžasně hydratuje pleť, zjemní ji, je hypoalergenní, nekomedogení. Jednoduše mi vyhovoval.
Co mě ovšem příšerně rozčilovala je to, že nefungovala pumpička. První pumpnutí v pořádku, ale každé další bylo naprázdno. Pumpovala jsem jak zběsilá, palec měla jak přadlena Žvandolína, a krém vylezl po dvacátém stlačení. Nevím jestli jsem měla vadný kus nebo to dělá každý. Vyřešila jsem to.....


.....po svém. Ale u výrobku, který nestojí stovku ani dvě bych to nečekala.
Cena: od 440.-/40 ml

A jsme u FOOD sekce.


CEREÁLIE


Tyto cereálie z německého obchodu Ja! sem dávám jen proto, abych ukázala, jak se naši západní sousedi mají. Tato obří krabice ( 750g) cereálií, které jsou k nerozeznání od Cini Minnies...co k nerozeznání, jsou mnohem chutnější, stojí 1,99 Euro. 
No comment.

LIDL


Ono to bude vypadat, že mám z Lidlem nějakou smlouvu, ale není to tak. Jednoduše mám potraviny od nich ráda.

Jako první doporučuji tyto výborné nugáty od fi Favorina. Vím, trochu s křížkem po funuse, když je měli o Vánocích, ale třeba se objeví i v průběhu roku. Já normálně nugát moc nemusím, ale tento milujeme všichni.
Cena: myslím 29.90.-


Čokolády od Ritter Sport jsou výborné, ale tato limitka  (já vím, zase s křížkem po funuse) je luxusní. Ty karamelizované mandle v ní křupou a jsou výborné. 
Cena: nevím přesně, snad kolem dvacky.

LIDL


Další dobroty z Lidlu je balíček brusinek a kešu oříšku. Pěkně 50: 50. Moc dobrá alternativa k zobání u TV.
Cena: asi 49.90.-/200gr 

Nejlepší rostlinná pomazánka z Lidlu je, podle mě, tento Tataráček. Jsou v něm sojové boby, okurka, kapie, voda....Fakt moc dobrá.
Cena: 14,90 v akci

NESTLE


Rozpustnou kávu piji minimálně. Nemyslím si, že je to tak úplně káva. Když jsem v některém z boxů ( TADY) objevila tuto kávu, nečekala jsem nic. O to větší bylo moje překvapení. 


Je to jakási káva na polovině cesty mezi turkem a rozpustnou. Chutnala mi moc. Což je s podivem.
Cena: 99.-/60 g....což je dost.

ČAJE


Pořád zkouším nějaké čaje. V prosinci mě zaujal meruňkovo nopálový čaj od Biogeny. Nevím co je nopál, rozhodně je v čaji výborný :-) Pokud se nepletu tak se tyto čaji prodávají v DM. Já měla jen tento jeden sáček.
Cena: dle internetu 62.-

A ten druhý čaj sem dávám proto, že jsem ho nikdy neviděla, měla ho poprvé a byl výborný. Je nefermentovaný, není ani černý ani zelený. A našla jsem ho na internetu TADY.
Cena: 8,80.-/ 1 ks

DOMÁCNOST

VŮNĚ DO BYTU



Nevím od jaké firmy to je, protože jsem krabičku vyhodila. Ale rozhodně sem tuhle záležitost musím dát, protože splňuje všechno co od ní čekám. - vypadala krásně a provoněla celou chodbu. Ač už tak nevypadá, byla květina nádherně tmavě fialová. Tekutina ve skleničce totiž byla temně fialová a tím jak ji květina nasávala, dostala tu samou barvu.


A ta vůně....nádherná, silná, zvláštní. Ještě pořád voní a to ji mám už měsíc a půl v krabici. 
Ani cenu nevím, protože byla součástí dárku. 

TETA DROGERIE 


A nakonec jedna věc, kterou rozhodně nedoporučuji. Tyto svíčky voní jen když jsou nezapálené. Pokud je zapálíte vydávají teplo a světlo, toť vše. 
Cena: 19.-

Napište mi s čím máte zkušenost vy. Doporučte mi své oblíbené potraviny či beauty produkty.

11 komentářů:

  1. Škoda, že měl krém od Biodermy vadnou pumpičku, naštěstí jsi to vyřešila a krém ti to vynahradil svou dokonalostí. Líbí se mi vůně do bytu a ty čajové svíčky, taky mám pár, které voní jen tehdy, když si k nim přivoníš. Po zapálení vůbec nic. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčky sice stojí pár korun, ale že nebudou vonět vůbec jsem nečekala :-) Jsem rozmazlená Yancee candlema :-)

      Vymazat
  2. Tyhle články mám moc ráda :-).
    Kafe nepiju žádné, ale tohle Nescafe z boxu si chválila máma, když si ho u nás dala.
    S těmi čajovkami s vůní mám stejnou zkušenost - a to jsem měla několiv růůzných vůní. Ale do solné lampy byly dobré.
    A čaje Biogena mají i jinde než v DMku - tuším jsem je viděla i v Albertu (v hypermarketu). Ty malé krabičkové čaje Tea of lifejsou spíš záležitost specializovaných čajový (nebo dárkových) obchodů. Ještě dělají různé další druhy v pyramidkách. Já teď nedávno dopila krabičku Milk oolongu od Greenfieldu, ten má taky zajímavou příchuť (fakt jakoby mléčnou).
    No a na to, co jsem ochutnala já i na nějaké zkušenosti s kosmetikou, můžeš kouknout u mne na blogu do mých pravidelný rubrik "Co jsem ochutnala..." a "Z kosmetické poličky...".
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Alberta skoro vůbec nechodím. Teď v zimě piju čaj denně v práci, doma moc ne. Moc ráda zkouším nové a nové.

      Vymazat
  3. Já už používám jen Borotalco, jsem s ním dost spokojená :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jiná vůně, ale pokud i ty ostatní tak dusí, tak nee.

      Vymazat
  4. Prosinec jsem prožila naprosto v klidu a pohodě, doma jsem nebyla. Já mám zkušenost pouze s Borotalcem, které mi vyhovuje, nemám co vytknout. Čokolády Ritter zbožňuji a celkově i potraviny z Lidlu mám ráda protože zde mají spoustu potravin, které jinde neseženu.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, miluju kešu oříšky s brusinkama :). Bodytip značku jsem taky neznala, ale předloni myslím jsem dostala od kamarádky limetkovej sprcháč a na léto byl ideální :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tú kávu Nescafe by som chcela vyskúšať, počujem na ňu samé pozitívne ohlasy :) škoda, že už pre nich kamoška nerobí, aby som si mohla vypýtať vzorku :) Lebo od kedy máme doma koťogo, tak mi rozpustná káva chutí menej.
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Ja tiež mám doma gliss kur a krásne vonia. Ja síce musim použiť aj kondicioner, ale je celkom fajn :)

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
  8. Azeru ráda vyzkouším, zatím jsem ji neochutnala :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.