sobota 8. července 2017

BRANDNOOZ BOX: Červen 2017

Je tady další zelený kamarád...ne, neděste se, není to ten šílený pajdulák Alzák. Taky ho tak nesnášíte?

Jde o zelenou krabičku plnou dobrot :-) Anebo to nejsou dobroty? Mrkneme se.



 AVANTI


Na tohle jsem zvědavá. Popis zní dobře, myslím, že v dobré společnosti se bude dobře popíjet. Navíc burgundské...to zní dobře :-)

CHEETOS


Křupky má moc rád manžel. Takže je hned ochutnal. Mám prý napsat - výrazná chuť po arašidech, hezky křupou. Konec hlášení.

HELLMANNS


Ať si říká kdo chce co chce, dobrá tatarka k dobrému masu jednoduše patří. Já si ji většinou dělám sama, ale proč nemít jednu hotovou v lednici? Tohle je novinka s přívlastkem Delikátní.
A tady je i recept na dobrotu.


JOJO


Tyhle Jojo bonbonky mají taky strašnou reklamu, ale jinak jsou dobré. Malé balení je ideální na cesty, výlety, do kabelky. Pořád lepší než cucavé sladkosti nebo lízátka.

NESTLÉ


Ani tato dobrota se u nás neztratí. Je ideálně velká ( malá), tak akorát když má člověk chuť na něco dobrého :-)

MIRINDA


V boxu byly dvě 250 ml skleněné lahvičky. Obě jsem otevřela, abych mohla posoudit. Melounová voní jako meloun, chutná malinko po melounu, ale je dost sladká. Ananasová voní jako ananas, chutná více ananasově a je o fous lepší než melounová. Myslím, že tyto příchutě budou chutnat především dětem.

BIG SHOCK!


Letní limitku má i energeťák :-) Je na ní divný chlap, zarostlý jak vandrák. Jaký je chuťově? Netuším, ten si opět vezme syn či dcera.

VITANA


Tyto polévky už v boxu párkrát byly. Jsou překvapivě chutné a překvapivě v sobě nemají nic zásadně špatného. Snažila jsem se složení nafotit, tak snad něco přečtete.


VITANA


I tuhle věc jsem mohla zrovna vyzkoušet, protože jsem měla shodou okolností naložené maso na čínu. Taky jsem nafotila složení, protože i zde mě překvapilo, že neobsahuje nic špatného. A jídlo dochutila decentně, dobře. 



V boxu byl ještě časopis Epocha, který je ( překvapivě) čerstvý :-)


Tento box se mi líbí, využiji všechno a nic mě zásadně nenaštvalo. Jak se líbí vám?

CELKEM: 271.- + 2x mirinda bez uvedené ceny + časopis 36.-

5 komentářů:

  1. Já článek teprve chystám. Z boxu nejsem ani naštvaná nebo zklamaná, ale ani nějak nadšená. A pár výhrad mám... Tak pak kdyžtak mrkni na podrobnosti ke mně (článek bude nejspíš v neděli)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený boxík si myslím :-) krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si brandnooz box přestala předplácet, právě protože tam neustále byly věci, které bych si vlastně sama pomalu ani nekoupila a přišlo mi, že druh se pořad opakoval. a koukám, že je to pořád stejný.. Kdybych to měla za sebe ohodnotit - sladké nápoje většinou doma ani nemáme (anebo si je kupuje výhradně manžel...).. já si radši dám víno nebo občas si koupím Frisco.. ale tyto nápoje ne..
    Křupky taktéž nekupujeme, ale přesně jak píšeš, u mě by to taky snědl manžel ;)
    Tatarka je tatarka, ale moc nechápu, jak to v tomto vedru doručují...
    Mixle Pixle u nás nikdo nejí :))
    Kit Kat bych dala manželovi do práce ke kafi :)
    Mirindu já nepiju vůbec, takže by ji spotřeboval manžel :) Big Shock to samé ;)
    Hotové polévky domů nekupujeme..
    Šťáva od Vitany vypadá docela dobře.. občas kupuju když manželovi dělám maso v pomalém hrnci.
    Epochu v takové krabici moc nechápu, měl by tam podle mě být nějaký food časopis :)
    Tak jsem se tu rozepsala :)
    Já bych prostě ty tři stovky utratila lépe, za potraviny, které opravdu chci a ne že bych musela něco jíst, protože to prostě doma mám! I kdyby to třeba měla být jedna dražší surovina :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento box by mě nenadchl ani neurazil. Takový průměr. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.