sobota 9. června 2018

BRANDNOOZ BOX: Květen 2018

Nebylo těch boxů v poslední době málo? 😉

Tento je klasický, který odebírám už několikátý rok. 
Jak se mi líbil? 

První pohled do krabice....



PENAM



Toustový chleba mám ráda. Ať už na klasické tousty nebo do topinkovače. Třeba s pomerančovou marmeládou je výborný 👍



SEMTEX



Ohraná písnička - putoval k synovi. Nicméně příchuť kávy a limetky? Fakt? Divné....




VINEA



Nostalgický návrat do dětství, kdy jsme Vineu pili a dělali, že je to víno. Připadali jsme si taaak dospělí 👩

Řekla bych, že chuťově se nijak nezměnila.



JUPÍ



Sirupy mám ráda. V poslední době mi moc nejede samotná voda. Vzpomínám na babičku, která mi říkavala, že je do žaludku těžká. Takže si ráda udělám pití se sirupem. Hruškový jsem ještě neměla :-)



RACIO



Tyto rýžové chlebíčky nevyhledávám. Nicméně jsem ochutnala ten s mléčnou čokoládovou polevou a chutnal mi. Jako varianta něčeho malého k zakousnutí....proč ne?



JSEM SLADKÁ



Sojové suky miluje manžel. Ale ty klasické, bez přidané hodnoty ☺
Tuhle jsem snědla já a ....je sladká 👼



MENTOS



Novinka s citrónovou příchutí mě zaujala. Takže se mnou jede do Brna, kde mi bude dělat společnost při poslouchání přednášek.




VITANA



Neznám, vyzkouším, uvidím.



CORNY



Jako svačinka, dobré. A navíc-kokosová chuť. Mňam.



OREO



Já těmto sušenkám na chuť nepřišla. Asi nejsem cílová skupina. Ale dcera je má ráda, takže je zabavila. 




TRETTER'S



O této pochutině jsem psala samostatný článek ( TADY). Nemyslím si, že jsou tak zdravé jak se tváří. A ani mi moc nechutnaly, i když se mi zdá, že možná malinko změnili recepturu, protože minule mi nechutnaly vůbec. Teď to byl průměr.
Škoda, že jsem nedostala ten černý sáček, ten bych ochutnala ráda.




A pak byl v boxu vzorek kávy Nescafé a časopis Epocha. 





Na závěr chci informovat, že Brandnooz box chystá limitku Best of. Pokud byste měli zájem vyzkoušet ji za 99.-, napište mi na barthova.m@email.cz. Pošlu vám pozvánku, přes kterou si box objednáte.

POZOR, je jich omezené množství. Budou tam produkty v hodnotě více než 400.-

Jak se vám líbil tento box, vybrali byste si něco?












11 komentářů:

  1. áno vinea - myslím si, že s tým sa každý hral že je to víno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, proč boxíky s jídlem neberu, vůbec by mě nenadchl, možná tak Corny tyčka a sirup. Ty jejich energy drinky by mě už asi pěkně štvaly, jsou snad v každém boxu, co tak sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že u nás nič také nemáme...

    OdpovědětVymazat
  4. Sojové suky mám i já moc ráda, ty by mě potěšily asi nejvíce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. ten černý Tretter´s jsem měla a chutnaly mi moc :-).
    Jinak ráda Vás čtu, a jsme si dost podobné (chutěmi, profesí, čtením,..)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Já tentokrát moc nadšená nebyla (ostatně četla jsi :-)). Chipsy mám ty černé, ale ještě čekají na ochutnání.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.