středa 15. srpna 2018

BRANDNOOZ BOX: Červenec 2018

I tento měsíc jsem dostala zelený box plný potravin. 

Ještě stále mě baví otvírat krabici a těšit se co v ní najdu :-)

Jste zvědaví? Tak pojďme na to....

První pohled do krabice.

ADY



Máme rádi nakládané cibulky, proto nás tento produkt potěšil. Podle fotky z letáku měla být bez papriky a v jiné sklenici. Což je mi jedno....jen pro pořádek :-)


POM-BAR 


Těšila jsem se, protože mám tyhle dobrůtky ráda. Bohužel jsem zažila zklamání. Medvídci jsou bez chuti, suché a nevidím důvod si je kdykoliv koupit. Určitě je ocení ti, kteří nesolí, nekoření a nemastí :-)


DR. OETKER 


Už jsem ho měla v jiném boxu a hodnotila jako nic moc.....Ne, ač nejsem proti polotovarům, tyhle směsi si mě nezískaly.


RIO MARE


Tak tohle je velká paráda. Miluji rybičky se zeleninou, ale většinou mě odradí cena. Proto jsem zajásala, když jsem spatřila makrelu po mexicku od známé ( drahé) značky.


SPAK


Tento kečup by měl být jiný...bez konzervantů, škrobu. Jen rajčata, cukr, ocet a koření.....Lahvičku má moc hezkou.


HAVLÍK


Znám....Takové průměrné, sušší, s opadanou solí. 


STAROPRAMEN



V horkých dnech přijde k chuti. My si dali tohle nealko pivo napůl s manželem. Fajn.


A jsme na konci....Málo? Dost?
Tak si nějak říkám, že nemít box za blogerskou cenu, asi bych nebyla nadšená.

Spočítám to:
297.-

+ 2 časopisy za 55.- a 75.- kaček.






3 komentáře:

  1. Míšo, vidím, že jsme se v podstatě shodly :-). Trochu jsi mi zkazila náladu s těmi medvídky - na ty jsem se docela těšila. Kečup zkoušel manžel a prý je dobrý. Časopisy do hodnoty boxu nepočítám - v 99% jsou to notně odleželé kousky, staré třeba víc než rok.
    Jinak já neodolala a objednala jsem i letní limitku. Své dojmy už jsem vtělila do článku,tak můžeš kouknout

    OdpovědětVymazat
  2. No tohle byla docela slabota, to je pravda. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by zaujaly snad jen ty makrely, škoda.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.