sobota 16. března 2019

JESSICA KNOLLOVÁ: Oblíbená sestra

Když mi z nakladatelství JOTA přišla nabídka na tuto knihu, ani jsem neváhala. 
Kniha o ženách, realitních soutěžích....to je něco co mě baví.
A jak ji hodnotím po přečtení?


Brett - lesbička, která už jako mladá uspěla ve světě podnikání. Je sama sebou, nevadí ji, že má nadváhu a je zasnoubená.
Je jedna z hvězd realitní show, kde jsou mladé a úspěšné ženy a jejich všednodenní život.

Kelly - je sestra Brett a její obchodní partnerka. Má dceru. Taky má pocit, že všechnu slávu spolkne Brett. Je ukřivděná, a proto chce do reality show, ve které je její sestra hvězdou.

Stephanie - bývala nejlepší kamarádkou Brett. Teď se nenávidí. Je první účastnice reality show tmavé pleti. Je totiž velmi úspěšná spisovatelka. Její příběh vlastního života, života týrané ženy ji vynesl až na vrchol.


Jenže je všechno opravdu tak jak to dámy prezentují pro diváky?
V reality show jich je pět. 
Všechny mají své příběhy, své úsměvy, své variace....pro diváky.
Jenže to má být přece realita. Všechno má být skutečnost.
Tak jak to vlastně je?
A proč je na konci jedna z nich mrtvá?


Námět výborný, že?
Vlastně je to celé moc zajímavé. Ženy jsou intrikánky a falešnice. Jedna řekne tohle, druhá si to maličko pozmění, třetí slyšela jen konec a další z toho vyvodí naprosto jiný závěr.

Na kameru je všechno sluncem zalité. Úsměvy, pózy, radost z úspěchů kolegyně.
Ve skutečnosti to vře.

A to byl pro mě kámen úrazu.
Těch ženských plků, pomluv.... ta udělala to a ta zas tamto....bylo toho moc.
Já nejsem typ na tohle ženské hašteření a číst to v knize mě nebavilo.

Byly části knihy, které mě opravdu bavily. Ty části kdy o něco šlo, ale ta omáčka okolo.....to neeee.

Určitě to bude bavit ty, které mají intriky a ženské dohadování se, rády. 
Ta kniha není špatná, jen já nejsem správná čtenářka :-)

Ráda ji pošlu dál, tak se mi klidně ozvěte kdo by měl zájem.

Více o knize se divíte na stránkách NAKLADATELTVÍ JOTA, klik.

HODNOCENÍ



ANOTACE

Dvě sestry v jedné reality show. Jedna z nich se nedožije konce. Kdo za tím je?
Když se pět veleúspěšných žen objeví v jedné newyorské reality show, producenti netuší, že tato série skončí vraždou.
Brett je u fanoušků velmi oblíbená. Kontroverzní, teprve sedmadvacetiletá, s tetováním, ale úspěšná podnikatelka, navíc čerstvě zasnoubená se svou přítelkyní je trnem v oku ostatním účinkujícím.
Stephanie je z účinkujících žen nejstarší. Je tmavé pleti a je populární autorkou erotických románů. Hodně se toho napovídalo o jejím sexy manželovi, tentokrát je ale v centru zájmu její konfliktní vztah s Brett, bývalou nejlepší kamarádkou.
Kelly, Brettina starší sestra a také obchodní partnerka, je poslední účastnicí show. A postará se o to, aby tajemství, které se sestrou mají, zůstalo neodhaleno.
Zákulisí reality show je plné nepředvídatelných zvratů a překvapivých odhalení. Ženy proti sobě rozehrávají nebezpečné hry, až jedna skončí tragédií.

6 komentářů:

  1. Tvoje recenze mne úplně nepřesvědčila, že bych si zrovna tuhle knížku chtěla přečíst...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám ráda intriky, mám ráda když se něco děje, ale ráda bych si knihu přečetla. Napíšu ti na email.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejný názor. Něco málo zajímavé tam bylo. Ale celkově to bylo utrpení.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě vždy potěší. Hezký den.